  • 571. Data: 2015-09-25 18:54:02
    Temat: Re: CHF cd
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Budzik wrote:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Skąd wiesz? Sprzedawałes takie kredyty i próbowales mowic o zagrozeniach
    > klientom?

    Nie sprzedawałem kredytów, za to pracowałem w korporacji, w której obok
    mnie siedziało kilkanaście osób w "wieku kredytowym" i temat był wciąż
    wałkowany na pokojach biurowych. Brać, nie brać, jaka waluta, jaka marża
    itd... do znudzenia. W końcu ok. jedna trzecia wzięła we franku, parę
    osób w złotym. Reszta w ogóle nie wzięła kredytu - niektórzy, bo w
    międzyczasie odziedziczyli mieszkania, inni bo się bali kredytów i
    woleli mieszkać u teściowej/w wynajętym. W wśród tych, co brali we
    franku połowa kupowała mieszkania nie dlatego, że potrzebowali dla
    siebie i rodziny - oni mieli gdzie mieszkać. Np. w odziedziczonym, albo
    dostali mieszkanie od teścia. Kupowali, bo można było tanio wziąć kredyt
    kupić mieszkanie, wynająć je lokatorowi i za 30 lat mieć spłacone. Nie
    wiem dlaczego, ale złotówkowi kupowali dla siebie.

  • 572. Data: 2015-09-25 19:28:22
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Kris wrote:

    > I mogłoby się też okazać że umowy są nieważne a roszczenia przedawnione...

    Czego by się wtedy domagali frankowicze - uznania umów za ważne, czy za
    nieważne? :-)

  • 573. Data: 2015-09-25 19:30:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 września 2015 19:28:12 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

    > Czego by się wtedy domagali frankowicze - uznania umów za ważne, czy za
    > nieważne? :-)
    Za nieważne.

  • 574. Data: 2015-09-25 19:39:01
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Budzik wrote:

    > Nie wiem czy szybowały.
    > Cena po ktorej kupowałem wtedy jest nizsza niz ceny dzis.

    To może popatrz na jaśniejszą stronę i poczekaj spokojnie? Bo coś mi się
    zdaje, że za rok, dwa frank wróci do "zwykłego poziomu" i mało kto
    będzie pamiętał o tym, że spłaca kredyt udzielony nielegalnie.

  • 575. Data: 2015-09-25 21:00:29
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-09-25 o 19:28, Poldek pisze:
    > Czego by się wtedy domagali frankowicze - uznania umów za ważne, czy za
    > nieważne? :-)

    Oczywiście że nieważne.
    Dlaczego "frankowicz" ma się udzielać charytatywnie?
    Dlaczego ma nie stosować obowiązującego prawa?
    Dlaczego ma ulegać bankowej propagandzie i wspierać szkodników
    społecznych i gospodarczych? :-)

  • 576. Data: 2015-09-26 17:39:13
    Od: " 666" <...@...6>

    Nie zapominałes o różnicy w cenie gruntu?

    -----

  • 577. Data: 2015-09-26 17:45:48
    Od: " 666" <...@...6>

    Wchodził jak najbardziej, tyle że dla spółdzielni mieszkaniowych.
    Kto wtedy kupił ("dostał") mieszkanie to raczej wygrał, tyle że standard budownictwa
    od tamtego czasu jednak wzrósł (w sensie
    technicznym instalacji itp., nie w sensie patrzenia sąsiadowi na stół z 8 metrów, co
    jest porażką dzisiejszego budownictwa
    deweloperskiego).

    -----
    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message news:m38u7u4pbi.fsf@pm.waw.pl...
    > "Bardzo godziwe" to były ceny w drugiej połowie lat dziewięćdziesiątych.
    > Tyle że wtedy kredyt w złotówkach nie wchodził w grę, a zarobki były istotnie
    mniejsze niż obecnie.

  • 578. Data: 2015-09-26 20:37:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Sep 2015 19:39:01 +0200, Poldek napisał(a):
    > To może popatrz na jaśniejszą stronę i poczekaj spokojnie? Bo coś mi się
    > zdaje, że za rok, dwa frank wróci do "zwykłego poziomu" i mało kto
    > będzie pamiętał o tym, że spłaca kredyt udzielony nielegalnie.

    Jest to jakis pomysl ... a potem znow SNB wyglosi jakies oswiadczenie
    i frank znow skoczy :-)

    J.

  • 580. Data: 2015-09-28 23:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michal Tyrala w...@b...com.pl ...

    > Jak poprzednio pytałem, to było ,,powiedzmy że mam''.

    Poniewaz cała reszta jest na poziomie przepychanek w piaskownicy wiec
    odpowiem tylko, ze poprzednio zdaje sie odpowiedziałem ci ze masz sobie sam
    dopisac, bo moje argumenty nie sa powiazane z moim kredytem.
    Wiec w zaleznosci od tego co ci bedzie łatwiej aakceptowac - mozesz sobie
    odpowiedziec co ci sie podoba.

    Czy mam czy nie mam - pisałem wielokrotnie.
    Ale to nie ma znaczenia.
    Mam wielu znaomych co maja, sam tez prawie miałem wiec nie wiem jakie to ma
    znaczenie.

  • 582. Data: 2015-09-28 23:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale jaka to roznica czy z poczatkowych 200 splacisz w koncu 200+300
    > odsetek, czy 350+150 odsetek ?

    Kilka.
    Niesprzedawalnosc mieszkania w trakcie spłaty.
    Roznica jezeli spłacasz przed czasem.

    Czy dzis mozna wziac hipoteczny w CHF?