  • 1. Data: 2015-08-25 12:34:04
    Temat: CHF cd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/GE-bedzie-dochodzic-
    pelnej-rekompensaty-za-szkody-spowodowane-przyjeciem
    -ustawy-o-CHF-3398304.html

    "Grupa General Electric, która kontroluje 87,23 proc. Banku BPH,
    zamierza dochodzić pełnej rekompensaty za wszelkie szkody spowodowane
    przyjęciem ustawy o restrukturyzacji walutowych kredytów
    mieszkaniowych - napisała Grupa GE w liście skierowanym między innymi
    do prezydenta, premiera i marszałka Sejmu."

    No, trudno mi ocenic jakie maja szanse, ale moze sie okazac, ze za to
    przewalutowanie to sami zaplacimy ...

    J.

  • 2. Data: 2015-08-25 14:12:49
    Temat: Re: CHF cd
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-08-25 o 12:34, J.F. pisze:
    > No, trudno mi ocenic jakie maja szanse, ale moze sie okazac, ze za to
    > przewalutowanie to sami zaplacimy ...

    Może jeszcze niech grupa dochodzi swoich praw za podwyższanie podatków?
    Żałośni ci bankowcy. Sami narozrabiali a odpowiedzialności ZERO.

  • 3. Data: 2015-08-25 17:01:58
    Od: " 666" <...@...6>

    A oni mieli własne franki, czy kupowali je na rynku międzybankowym po Liborze CHF
    3M/6M?

    -----

  • 4. Data: 2015-08-25 20:05:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 sierpnia 2015 12:34:11 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > No, trudno mi ocenic jakie maja szanse, ale moze sie okazac, ze za to
    > przewalutowanie to sami zaplacimy ...

    Największy chyba kredyt walutowy- 580 mln CHF, zaciągneło Ministerstwo Finansów,
    emitując obligacje denominowane we franku,- wiosną bieżącego roku!

  • 5. Data: 2015-08-26 20:45:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-08-25 o 20:05, Kris pisze:

    > Największy chyba kredyt walutowy- 580 mln CHF, zaciągneło Ministerstwo Finansów,
    emitując obligacje denominowane we franku,- wiosną bieżącego roku!

    z ujemną stopą procentową, dobrze kojarzę?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2015-08-26 20:48:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RobertS wrote:

    > z ujemną stopą procentową, dobrze kojarzę?

    A było brać w rublach.

  • 7. Data: 2015-08-26 21:11:09
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > do prezydenta, premiera i marszałka Sejmu."
    >
    > No, trudno, mi ocenic jakie maja szanse, ale moze sie okazac, ze za to
    Kpiny.
    Zagraniczne banki grożą Polsce.
    Kwestia czasu kiedy zaczną przegrywać procesy odnośnie instrumentow finansowych
    zwanych potocznie kredytami walutowymi. To było zbyt duże przegięcie z ich strony

  • 8. Data: 2015-08-26 21:18:00
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-08-26 o 21:11, Kris pisze:

    > Zagraniczne banki grożą Polsce.
    > Kwestia czasu kiedy zaczną przegrywać procesy odnośnie instrumentow finansowych
    zwanych potocznie kredytami walutowymi. To było zbyt duże przegięcie z ich strony

    póki co żaden jeszcze takiego procesu nie przegrał, gdyby tak było to
    mielibyśmy lawinę pozwów...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2015-08-26 21:39:04
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2015-08-26 o 21:18, RobertS pisze:

    > póki co żaden jeszcze takiego procesu nie przegrał, gdyby tak było to
    > mielibyśmy lawinę pozwów...

    oj przegrał, i to niejeden...

    pierwszy z brzegu link:
    http://samcik.blox.pl/2014/12/Przelom-w-sprawie-fran