  • 1. Data: 2015-08-24 18:44:58
    Temat: kiedy to wszystko jebnie
    Od: Jan Niezbędnik <a...@g...com>

    mam nadzieje że już teraz

  • 2. Data: 2015-08-24 19:40:31
    Temat: Re: kiedy to wszystko jebnie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jan Niezbędnik pisze tak:

    > mam nadzieje że już teraz

    za pięć lat

    --
    Piter

    w banku bądź czujny jak pies podwójny!

  • 3. Data: 2015-08-25 08:31:09
    Od: "Antymek" <f...@h...pl>

    Użytkownik "Jan Niezbędnik" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości news:55db4a09$0$8387$65785112@news.neostrada.pl...
    > mam nadzieje że już teraz

    Teraz jeszcze nie.
    Jebnie po 2 latach rządzenia przez PiSlamistów do spółki
    z Dudą świętojebliwym i z Dudą związkowym
    pokropionymi przez Rydzyka.

  • 4. Data: 2015-08-25 17:16:25
    Od: n...@p...pl

    W dniu wtorek, 25 sierpnia 2015 16:19:18 UTC+2 użytkownik Antymek napisał:
> [...]
    >
    > Teraz jeszcze nie.
    > Jebnie po 2 latach rządzenia przez PiSlamistów do spółki
    > z Dudą świętojebliwym i z Dudą związkowym

    precyzyjna odpowiedź wymagałaby zdefiniowania
    pojęć "jebnie" oraz "to wszystko" ;)

  • 5. Data: 2015-08-25 17:19:58
    Od: n...@p...pl

    > precyzyjna odpowiedź wymagałaby zdefiniowania
    > pojęć "jebnie" oraz "to wszystko" ;)

    biorąc pod uwagę że pytanie zadano na grupie
    usenetowej pl.biznes.banki, dosłowne odczytanie
    pytania oznaczałoby że autor pyta o datę jednoczesnej
    upadłości wszystkich instytucji bankowych w Polsce

    na tak zadane pytanie odpowiadam: NIGDY!

  • 6. Data: 2015-08-25 18:55:25
    Od: "Antymek" <f...@h...pl>

    Użytkownik <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > z Dudą świętojebliwym i z Dudą związkowym
    > pokropionymi przez Rydzyka.

    > precyzyjna odpowiedź wymagałaby zdefiniowania

    "jebnie to wszystko" to znaczy : stan Polski po okresie rządzenia przez
    PiSlamistów do spółki z Partią Franciszka.

  • 7. Data: 2015-08-25 19:33:15
    Od: n...@p...pl

    > "jebnie to wszystko" to znaczy : stan Polski po okresie
    > rządzenia przez PiSlamistów do spółki z Partią Franciszka.

    biorąc pod uwagę że w Polsce nie ma znaczącej liczby ekstremistów
    muzułmańskich, "jebnie to wszystko" nie wcześniej niż po przyjęciu
    przez Polskę kilku milionów imigrantów ;)

  • 8. Data: 2015-08-25 19:38:19
    Od: n...@p...pl

    > do spółki z Partią Franciszka.

    zaciekawiony czym jest tajemnicza "partia
    franciszka" i jedyny googiel jaki mi wyskoczył
    to Franciszek Jerzy Stefaniuk z PSL-u :)

    a zatem rzeczone "jebnięcie" musiałoby
    zostać poprzedzone koalicją PIS-u z PSL-em

    a takowa (przez conajmniej kilka lat)
    nie jest planowana ;)

  • 9. Data: 2015-08-25 19:41:44
    Od: n...@p...pl

    > "jebnie to wszystko" to znaczy : stan Polski po okresie
    > rządzenia przez PiSlamistów do spółki z Partią Franciszka.

    masz na myśli Donalda Franciszka
    T(eraz) U(słyszycie) S(ame) K(łamstwa)? :)

    koalicja POPIS rządzi od 2005 i póki co końca nie widać :(

  • 10. Data: 2015-08-25 21:04:25
    Temat: Kiedy Polacy odrzucą niesprawiedliwość?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> d...@g...co

    : T(eraz) U(słyszycie) S(ame) K(łamstwa)? :)

    IMO Tusk nie zawsze kłamał. Czasami mówił prawdę? Czasami milczał? ;)

    Dla mnie jego rządzenie wypowiedziały jego sądy:

    -- 'wypuklina dysku kręgosłupowego' to 'skolioza kręgosłupa'.

    Tuskowa: merytoryczność rzetelność, wiedza, logika, doświadczenie...
    W skrócie -- Tuskowa mądrość życiowa. :)

    Tak widzę rządy Tuska i samego Tuska.

    Zadłużenie rządu do granic niemożliwości; rabunek mienia OFE; powalenie ,,systemu
    emerytalnego''; rozbestwienie ,,pracowników'' ZUS; ,,umerytorycznienie'' (w obecnym
    stanie polski sąd może bezkarnie twierdzić choćby nawet tak absurdalnie: 'Ziemia
    jest czworościanem') sądów; podwyższanie podatków (nawet wisienki opodatkował Tuskowy
    minister Szczurek) i narzucanie na społeczeństwo absurdalnych kar za cokolwiek, czyli
    ustrój, który nieźle określa termin: 'terroryzm wewnętrzny'...

    http://www.wroclaw.so.gov.pl/downloads/biegli/140220
    08/biegli_14022008.pdf <-- **gov**--.
    http://nawokandzie.ms.gov.pl/numer-23-2/opinie-numer
    -23/roztropnie-z-bieglymi.html <----'

    Powyżej podaję linki (niepotrzebnie? bo kto chce, ten je znajdzie a kto pomyśli,
    ten dojdzie do zawartych tam treści, o ile pójdzie po rozum do ,,głowy'', nie do
    koryta pełnego prosa sypanego przez Kopaniów i jemu podobnych ,,prawników''?)
    ukazujące, jaką wagę należy przywiązywać do opinii biegłego sądowego.

    https://www.google.pl/search?newwindow=1&q=bieg%C5%8
    2y+nie+wydaje+wyroku&oq=bieg%C5%82y+nie+wydaje+wyrok
    u&gs_l=serp.3..35i39.337798.343897.0.344352.24.24.0.
    0.0.0.248.2319.19j3j1.23.0....0...1c.1.64.serp..1.23
    .2313.Fjtxv09XvFE

    (w skrócie -- biegły nie sądzi, lecz zeznaje podobnie jak strona czy
    świadek a sąd MUSI ocenić opinię i nie może jej powielić bezkrytycznie;
    dopiero rozum (biorący pod uwagę także wiedzę ogólną i życiowe doświadczenie
    sędziów) daje poznanie **prawdy koniecznej** do sądzenia)

    -=-

    Tusk to masakra -- kara należna polskiemu narodowi. :) Narodowi wybierającemu
    do władz ludzi nieuczciwych, lecz ,,takich milutkich''.

    -=-

    Nie jestem zwolennikiem PiS:

    -- jestem zwolennikiem dobrych banków
    -- jestem zwolennikiem dobrych galerii handlowych
    -- nie mam kredytów (ani we frankach, ani w juanach,
    ani w złotówkach, pomijając karty kredytowe i te
    liczne kredyty które są mi oferowane nieskutecznie)
    -- jestem przeciwnikiem ZUS
    -- nie jestem przeciwnikiem NFZ

    ale jestem zdecydowanym przeciwnikiem Przestępczej Organizacji.

    I chyba jestem juz niemal Bolszewikiem -- uważam, że nie należy zbyt obficie
    karmić tych ludzi, którzy nie pracują. (Bolszewicy ponoć mówili: 'kto nie
    pracuje ten nie je') Tak ,,pracuje'' ZUS:

    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/fakty-tvn-u
    rzedniczka-zus-zlapana-na-kradziezy-dzieciecych-buto
    w,571335.html

    W jednym z ostrowskich sklepów ginęły buty, więc właściciel zainstalował kamerę.
    I przyłapał na gorącym uczynku... urzędniczkę z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
    Ta tłumaczy sie, że to nie kradzież, tylko "zadośćuczynienie". Za niewydaną kiedyś
    w tym sklepie resztę. Materiał "Faktów" TVN.Pani inspektor - która w ZUS jest
    specjalistką od egzekucji zaległości - twierdzi, że tylko wyrównywała rachunki - Ja
    nie kradłam tych butów, chciałam uzyskać zadośćuczynienie. Dziewczyna mi nie wydała
    pieniędzy, kiedyś mnie oszukała - tłumaczyła się kobieta, przyłapana na gorącym
    uczynku.

    Jestem chyba zwolennikiem JKM:

    -- uważam, że należy pozbawić praw wyborczych ludzi biorących zasiłki dla
    bezrobotnych?

    NIE -- jakiekolwiek zasiłki płacone z pieniędzy publicznych!!!

    -- uważam, że kara śmierci dla sędziów zbyt mocno odbiegających od sprawiedliwości
    to dobra kara

    Kto by wydawał wyroki? -- na szczęście kolejne pokolenia są lepsze od poprzednich,
    ale należy
    dać szanse ludziom młodym i zacząć karać tych, którzy ,,wprawdzie są zbrodniarzami
    ewidentnymi,
    ale są tacy milutcy''...

    Jednak PiS ma szansę na zwycięstwo w wyborach a JKM -- nie ma.
    Trzeba być realistą... Polacy nie są gotowi na rewolucję.

    -=-

    Ogólnie jednak jestem apolityczny? :) Uważam, że należy wybierać do współpracy
    (więc także do ,,władz'') ludzi uczciwych bez względu na ich przynależność:
    rasową, religijną światopoglądową, narodową, etniczną, kulturową...

    -=-

    Niebezpieczeństwa?... Wierzący w Boga nie widzi niebezpieczeństw, lecz we wszystkim
    upatruje dzieła Boga? Niebezpieczeństwo wierzący widzi wewnątrz siebie. :) Zaś
    ,,zło''
    dookoła niego postrzega jako szansę daną mu przez Boga? Zatem co pomóc może Polakom
    w drodze do ,,wiecznej chwały?... IMO:

    -- konflikt koreański (niedokończona wojna amerykańsko-chińska)
    -- konflikt rosyjsko-światowy (de facto prawosławno-jakiś?)
    -- konflikt islamsko-światowy (de facto islamsko-żydowski?)
    -- wzrost potęgi Chin (gdzie w gnieździe siedzi być może amerykański
    orzeł, a być może chińska wrona -- parafrazując HSienkiewicza,
    lecz tak czy siak -- za jakiś czas obudzi się tam smok, na
    pewno chiński)
    -- wzrost potęgi hinduizmu

    IMO te wszystkie konflikty są ze sobą powiązane za sprawą wspólnych korzeni. :)
    [jasne -- pieniędzy i władzy...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Nie wiem, dlaczego Agora zabrała mi banery reklamowe. Jest to jakiś
    błąd techniczny -- nadal admini Agory ,,przyłączają'' mi nowe banery.