  • 1. Data: 2015-08-25 11:25:48
    Temat: 26.X - Alior i Meritum łączą systemy transakcyjne + podwyżki
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Szanowny Panie,

    w związku z prawnym połączeniem Alior Banku SA i Meritum Banku ICB SA,
    które nastąpiło 30 czerwca 2015 r. (o czym powiadomiliśmy Pana w lipcu
    br.), informujemy, że obecnie trwają przygotowania do integracji
    działalności operacyjnej banków. Oznaczać to będzie ujednolicenie oferty
    produktowej, systemów informatycznych oraz standardów i procedur obsługi
    Klientów. 26 października 2015 roku planowane jest połączenie operacyjne
    banków; już teraz zachęcamy Pana do zapoznania się z nadchodzącymi
    zmianami i nowościami.

    ważniejsze zmiany pod linkiem
    <http://static.meritumbank.pl/asset/w/y/k/wykaz-zmia
    n-ROR_2430.pdf>

    widzę, że jednak trzeba będzie wysłać wypowiedzenie

    Marcin "lolekanabolek"

  • 2. Data: 2015-08-25 12:03:03
    Od: Tomasz ZK <z...@g...com>

    21 sierpnia złożyłem sprzeciw z wypowiedzeniem natychmiastowym.
    Wysłałem przez wiadomość systemową i przez wnioski.
    Do tej pory cisza.

    Na infolinii zarzekają się, że tak się nie da, ale kiedyś się dało, więc walczę
    dalej. Zobaczymy jakie będą efekty.

    http://zamknijkonto.pl/jak-zamknac-konto-w-meritum

  • 3. Data: 2015-08-27 13:16:37
    Od: Tomasz ZK <z...@g...com>

    "A jednak się kręci!"

    Śpieszę donieść, że udało się zlikwidować konto w Meritum metodą ekspresową przez
    internet, można więc śmiało działać.

    Po tygodniu oczekiwania przyjęli moje wypowiedzenie. Od jutra nie mam już konta w
    Meritum.

    Jakby co, to szczegóły w linku, który podałem wyżej.