  • 601. Data: 2015-09-29 18:05:38
    Temat: Re: CHF cd
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Kris <k...@g...com> writes:

    > Oj tam
    > https://www.eurocent.pl/
    > Popatrz tu
    > Pożyczasz 10 000zł na 75tyg, pakiet standard RRSO to 4,04% oddajesz niecałe
    10300zl;)
    > Gdzie jest haczyk?

    A nie wiem. Może w tym:
    "Wyślij SMS o treści: DPKASA pod numer 72624 Koszt 2 zł netto / 2,46 zł
    brutto"

    A później "brak możliwości udzielenia".

    > A jest jeszcze pakiet komfort- kliknij z ciekawości;)

    A ten, to pewnie można otrzymać.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 602. Data: 2015-09-29 18:08:34
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Poldek <p...@i...eu> writes:

    > Nie wiem dlaczego, ale złotówkowi kupowali dla
    > siebie.

    Wiadomo dlaczego, złotówkowe były dużo droższe i jeśli ktoś nie musiał,
    to nie brał.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 603. Data: 2015-09-29 18:23:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Kris <k...@g...com> writes:

    >A nie wiem. Może w tym:
    >"Wyślij SMS o treści: DPKASA pod numer 72624 Koszt 2 zł netto / 2,46
    >zł
    >brutto"
    >A później "brak możliwości udzielenia".

    Ale mozna wyslac i czekac na kontakt z ich strony.
    No chyba, ze kontakt bedzie "wyslij sms w celu potwierdzenia" :-)

    >A ten, to pewnie można otrzymać.

    U mnie na komfort sie wlasnie ustawia.
    Uczciwie podaje wtedy rozne kwoty, ale RRSO nie zmienia.
    Jest jakas sankcja na bledny RRSO ?

    Przyklad tez cos podejrzany
    "Reprezentatywny przykład: całkowita kwota pożyczki - 1000,00 zł;
    łączna kwota odsetek - 150,00 zł; opłata przygotowawcza - 100,00 zł;
    roczna stopa oprocentowania - 15%; czas obowiązywania umowy - 52 tyg.;
    wysokość tygodniowych rat: 40,37 zł; całkowita kwota do zapłaty przez
    Konsumenta - 1250,00 zł; Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania -
    63,45%; łączne zobowiązanie do spłaty - 2 099,00 zł; Reprezentatywny
    przykład uwzględnia dobrowolną usługę odbioru rat w domu."

    IMO - nijak z tego nie wychodzi 63%, chyba ze odbioru rat nie wlaczyli
    do wyliczenia ...

    A moze z tych 100zl zamierzaja zyc ? Za rozpatrzenie wniosku ...
    negatywne :-)

    J.

  • 604. Data: 2015-10-18 00:53:23
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    z wrote:

    > Oczywiście że nieważne.
    > Dlaczego "frankowicz" ma się udzielać charytatywnie?
    > Dlaczego ma nie stosować obowiązującego prawa?
    > Dlaczego ma ulegać bankowej propagandzie i wspierać szkodników
    > społecznych i gospodarczych? :-)

    Jak brał pieniądze z banku, to było cacy.
    Gdy trzeba oddawać, to bank jest szkodnikiem :-)

  • 605. Data: 2015-10-26 19:51:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-18 o 00:53, Poldek pisze:
    > Jak brał pieniądze z banku, to było cacy.
    > Gdy trzeba oddawać, to bank jest szkodnikiem :-)

    Jak bank udzielał kredytu wprowadzając klienta w błąd i zamiast kredytu
    hipotecznego sprzedawał mu instrument spekulacyjny z drobnym druczkiem
    zapisanym całym ryzykiem tej operacji przeniesionym na klienta, łamiąc
    obowiązujące przepisy prawne to to było cacy.
    Gdy się wydało jak to jest spekulacyjny instrument i podniósł się szum i
    zaczęto wnikać w ten instrument i udowadniać jego bezprawność to
    oszukany klient jest szkodnikiem bo chce egzekwowania prawa? :-)

  • 606. Data: 2015-10-27 08:36:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Oct 2015 19:51:28 +0100, z napisał(a):
    > Jak bank udzielał kredytu wprowadzając klienta w błąd i zamiast kredytu
    > hipotecznego sprzedawał mu instrument spekulacyjny z drobnym [...]

    A propos - ktos patrzyl na notowania bankow na gieldzie po niedzieli ?

    J.

  • 607. Data: 2015-10-27 10:28:46
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-10-26 o 19:51, z pisze:

    > Jak bank udzielał kredytu wprowadzając klienta w błąd

    w którym momencie?

    > i zamiast kredytu
    > hipotecznego sprzedawał mu instrument spekulacyjny z drobnym druczkiem
    > zapisanym całym ryzykiem tej operacji przeniesionym na klienta,

    w _żadnej_ umowie bankowej nie było zapisów drobnym druczkiem/

    > łamiąc
    > obowiązujące przepisy prawne

    w którym miejscu?

    > to to było cacy.
    > Gdy się wydało

    Klient nie czytał czego podpisuje (świadomy ryzyka kursowego)?

    > jak to jest spekulacyjny instrument i podniósł się szum

    Kto gra i przegrywa, zwykle głośno płacze.
    > zaczęto wnikać w ten instrument i udowadniać jego bezprawność

    wyrok poproszę

    > oszukany klient jest szkodnikiem bo chce egzekwowania prawa? :-)

    Zaciągnięte zobowiązania należy spłacać.

    --
    Pete

  • 608. Data: 2015-10-27 17:15:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-27 o 10:28, Pete pisze:
    > Zaciągnięte zobowiązania należy spłacać.

    Pod warunkiem że te zobowiązania są zgodne z prawem.

    Art. 286. Oszustwo
    § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę
    do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą
    wprowadzenia jej w błąd albo _wyzyskania błędu lub niezdolności do
    należytego pojmowania przedsiębranego działania_,

    Nie rżnij głupa. Argumenty poważnych kancelarii prawniczych były tu
    podawane. Poszukaj sobie i dalej nie brnij.
    Nie zawsze banksterom było wszystko wolno i jest duża szansa że się
    teraz ogarną, przeproszą i potulnie będą służyć społeczeństwu.

    A jeśli nie będą to droga wolna. Żadnej ochrony państwa, żadnych
    przywilejów, nadzorów, zmów cenowych, kreowania pieniądza, tylko wolny
    rynek.

  • 609. Data: 2015-10-29 10:20:16
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-10-27 o 17:15, z pisze:

> [...]
    >
    > A jeśli nie będą to droga wolna. Żadnej ochrony państwa, żadnych
    > przywilejów, nadzorów, zmów cenowych, kreowania pieniądza, tylko wolny

    LOL. Tupnij jeszcze nogą, bardziej się wystraszą.

    Gdyby to było takie piękne, to rząd nie szykowałby specustawy.

    --
    Pete

  • 610. Data: 2015-10-29 21:32:16

    W dniu 2015-10-29 o 10:20, Pete pisze:
    > Gdyby to było takie piękne, to rząd nie szykowałby specustawy.

    To może jeszcze raz.
    Spec ustawa jest po to żeby utrącić ewentualne roszczenia wobec banków.
    Macie ustawę - spadajcie.
    Niestety świętej pamięci PO nawet nie potrafiło takiej ustawy uchwalić w
    czeluściach swojego nieudacznictwa.

    Żadnych ustaw. Prawo jest dobre tylko trzeba je stosować.