  • 461. Data: 2015-09-20 09:08:32
    Temat: Re: CHF cd
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-09-18 o 23:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Bardziej merytorycznie?
    > Włącz sie do dyskusji a nie wpadasz z jednym zdaniem, truizmem wrecz, a
    > temat jest juz na dziesiat postów pewnie i dotyka tematu z wielu stron.

    Tylko Ty uparcie powtarzasz te same brednie.
    Znam Twoją śpiewkę i tysiąca 'nabitych'.
    Jak dzieci w piaskownicy.

    Krzykacze co to dostali po d... na własne życzenie a teraz szukają
    winnych dookoła i frajerów którzy ich głupotę sfinansują.

    --
    Pete

  • 462. Data: 2015-09-20 09:10:59
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pete <n...@n...com> writes:

    [...]
> [...]
    >
    > Krzykacze co to dostali po d... na własne życzenie a teraz szukają
    > winnych dookoła i frajerów którzy ich głupotę sfinansują.
    Na pewno wziąłeś złotówki, i teraz chcesz odreagować i się dopierdalasz.

    KJ

    When I was a boy I was told that anybody could become President. Now
    I'm beginning to believe it.
    -- Clarence Darrow

  • 463. Data: 2015-09-20 09:11:04
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-09-18 o 23:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Michal Tyrala w...@b...com.pl ...

    > Ale ja pisze o samym kapitale.

    czym się różni kredyt na 200 tys w PLN + 200tys odsetek od kredytu na
    100 tys CHF + 10 tys CHF odsetek. W obu koszt całkowity to 400tys PLN.

    > Jakie biezace raty?

    raty w CHF i PLN.

    --
    Pete

  • 464. Data: 2015-09-20 09:12:12
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-09-19 o 23:31, Kris pisze:
> [...]
    -wynajmu-coraz-wyzszy.html

    > Właśnie w tym tygodniu znajomi wynajeli mieszkanie w Poznaniu- 2200zł + "czynsze"
    będą płacić.
    > Drożyzna.

    znajomy kupił samochód. 160 tys. Drożyzna :P

    --
    Pete

  • 465. Data: 2015-09-20 09:23:53
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-09-20 o 09:10, Kamil Jońca pisze:
    > Pete <n...@n...com> writes:
    >
    > [...]
    > Na pewno wziąłeś złotówki, i teraz chcesz odreagować i się dopierdalasz.

    Nie. Po prostu mam konto w banku. I akcje BZWBK :P

    --
    Pete

  • 466. Data: 2015-09-20 09:41:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-09-20 o 09:10, Kamil Jońca pisze:
    > Pete <n...@n...com> writes:
    >
    > [...]
    > Na pewno wziąłeś złotówki, i teraz chcesz odreagować i się dopierdalasz.

    I jeszcze odgrzebałem stare papiery od słynnego kredytu 'Alicja' (lata
    1999/2000). Oprocentowanie - 19,3%.

    Dlatego się przyp.. :D

    --
    Pete

  • 467. Data: 2015-09-20 12:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Nie. Po prostu mam konto w banku. I akcje BZWBK :P

    No widzisz, dlatego zamiast skupić się obiektywnie na problemie, ciągniesz
    tylko w swoją stronę. Stałes się praktycznie wspolnikiem oszusta(?)...
    Ja patrze na problem, mam nadzieje, obiektywnie.
    Nie mam kredytu w chf ale zastanawiałem się nad nim pare lat temu, byłem na
    wielu spotkaniach w jego temacie i teraz moge porównać jak jest a jak miało
    byc i co zxa tym idzie - jak sprzedawcy bankowi nabijali klientów w
    butelkę.

  • 468. Data: 2015-09-20 12:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > czym się różni kredyt na 200 tys w PLN + 200tys odsetek od kredytu na
    > 100 tys CHF + 10 tys CHF odsetek. W obu koszt całkowity to 400tys PLN.

    Np kosztami spłacenia tegoż kredytu po kilku latach.

    Ale czy w obecnej sytuacji rzeczywiście jest tak, że jak ktoś wział
    powiedzmy w 2008 roku po 2,3 CHF kredyt to zakładając spłate w całym
    okresie 25 czy 30 lat - nadal wychodzi ze sumarycznie w obu kredytach
    spłaci sie tyle samo?

    > raty w CHF i PLN.

    Biezace raty to nie wszystko.
    Ale mnie to trudno porównać bo nie mam za bardzo z czym.
    Moze zatem zamiast wydawać polecenia, poprzez swoja argumentacje danymi?

  • 469. Data: 2015-09-20 12:45:25
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-09-20 o 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > No widzisz, dlatego zamiast skupić się obiektywnie na problemie, ciągniesz
    > tylko w swoją stronę. Stałes się praktycznie wspolnikiem oszusta(?)...

    Kolejna ustawa - do więzienia wszystkich akcjonariuszy banków
    zamieszanych w kredyty walutowe.

    A swoją drogą, dlaczego ustawa ma objąć tylko kredytobiorców CHF? $ i EUR
    mają również spory wzrost względem swoich minimów, a ich kredytów nikt
    nie chce dofinansować?

> [...]
    > wielu spotkaniach w jego temacie i teraz moge porównać jak jest a jak miało
    > byc i co zxa tym idzie - jak sprzedawcy bankowi nabijali klientów w

    Ale już tu wielokrotnie stwierdzono. Frankowicze chcieli słyszeć, że nic
    złego się nie stanie.

    To tak, jakby grający w ruletkę miał pretensję, że obstawiając np tylko
    czarne, nie wpada mu co drugi raz wygrana.

    Statystyka to jedno a życie to drugie.

    --
    Pete

  • 470. Data: 2015-09-20 12:49:48
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    > powiedzmy w 2008 roku po 2,3 CHF kredyt to zakładając spłate w całym
    > okresie 25 czy 30 lat - nadal wychodzi ze sumarycznie w obu kredytach

    Wróżenie z fusów, bo kto wie, jak będzie wyglądał WIBOR i LIBOR w
    przyszłości. Ale jak rządzący tak będą majstrować przy finansach, to za
    2 lata będą musielik ratować kredytobiorców PLN.

    > Biezace raty to nie wszystko.

    A co jeszcze frankowicz ma zapłacić więcej od złotówkowicza?

    > Ale mnie to trudno porównać bo nie mam za bardzo z czym.
    > Moze zatem zamiast wydawać polecenia, poprzez swoja argumentacje danymi?

    Jakimi danymi? Wszyscy piszą, że dopiero od pół roku raty CHF dogoniły
    raty PLN kredytu w podobnej wysokości.

    --
    Pete