  • 471. Data: 2015-09-20 16:53:55
    Temat: Re: CHF cd
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 18 Sep 2015 21:00:36 +0000 (UTC), Budzik wrote:

    > Ale ja pisze o samym kapitale.

    Piszę? Może ewentualnie pomyślałeś, cytat na górze zostawiłem.

    > Jakie biezace raty?

    Miałeś przynajmniej udawać, że chcesz być traktowany serio.
    Może uściślij czego w powyższym nie rozumiesz? Bo chyba na tę ilośc
    postów, jaką generujesz w tym wątku powinieneś umieć rozrónić kapitał od
    bieżącej raty.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 472. Data: 2015-09-20 16:58:38
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 18 Sep 2015 21:00:35 +0000 (UTC), Budzik wrote:

    > Mam kłopot. Nie wiem po co miałbym to robic...

    Ojojoj.

  • 473. Data: 2015-09-20 17:08:23
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 20 Sep 2015 10:00:28 +0000 (UTC), Budzik wrote:
    > Ale czy w obecnej sytuacji rzeczywiście jest tak, że jak ktoś wział
    > powiedzmy w 2008

    A jak ktoś nie wziął w dołku CHFPLN?

    > Biezace raty to nie wszystko.

    To jest *jedyne* o czym możesz obecnie sensownie rozmawiać. Bajanie o tym
    co będzie za lat 20 jest g* warte.
    Ja mam kredyt hipo w chf lat 11 i naprawdę, jedyne co się odczuwa to
    *lekką* zwyżkę bieżących rat.

    Już kiedyś pytałem, masz kredyt, czy tylko sobie radośnie trollujesz?

  • 474. Data: 2015-09-20 17:29:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Kolejna ustawa - do więzienia wszystkich akcjonariuszy banków
    > zamieszanych w kredyty walutowe.

    Dlaczego? Masz ku temu jakies przesłanki czy po prostu testujesz na mnie
    argumentacje ad absurdum?

    > A swoją drogą, dlaczego ustawa ma objąć tylko kredytobiorców CHF? $ i
    > EUR mają również spory wzrost względem swoich minimów, a ich kredytów
    > nikt nie chce dofinansować?

    Kto konkretnie i jaka jest argumentacja?

    > Ale już tu wielokrotnie stwierdzono. Frankowicze chcieli słyszeć, że
    > nic złego się nie stanie.

    Nie wiem co chcieli słyszec frankowicze.
    Wiem, ze ja chciałem usłyszec prawde o ewentualnych zagrozeniach, równiez o
    apsektach technicznych bo pomimo tego ze w banku traktowano kredyt we
    frankach jako cos oczywistego to wydawało mi sie ze tak nie jest i ze
    sprawa jest troche bardziej skomplikowanego.
    Ani jednego ani drugiego w banku nie usłyszałem, pomimo tego ze pytałem,
    dopytywałem. Słyszałem tylko uspokajanie, zapewnienia ze nie ma sie nad
    czym zastanawiac etc.

    > To tak, jakby grający w ruletkę miał pretensję, że obstawiając np
    > tylko czarne, nie wpada mu co drugi raz wygrana.
    >
    > Statystyka to jedno a życie to drugie.

    Moim zdaniem nie rozumiesz problemu.
    Kredyt frankowy to nie jest cos co mozna porównać do prostej gry w ruletkę
    opierającej się na prostych zasadach prawdopodobienstwa z ustaloną i znana
    liczbą zmiennych...

  • 475. Data: 2015-09-20 17:29:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michal Tyrala w...@b...com.pl ...

    > Piszę? Może ewentualnie pomyślałeś, cytat na górze zostawiłem.

    No i czego nie rozumiesz?
    200 wziete we franku daje koniecznosc spłacenia 350... Samego kapitału...
    Ba, czasami moze dac nawet wiecej jak sie wzieło po 1,9...

    > Miałeś przynajmniej udawać, że chcesz być traktowany serio.

    W ramach riposty na podobnym poziomie poprosze cie abys przynajmniej
    udawał, ze nie zostałes wychowany przez swinie i chama i ze kulturalna
    dyskusja nie jest ci obca.

    > Może uściślij czego w powyższym nie rozumiesz? Bo chyba na tę ilośc
    > postów, jaką generujesz w tym wątku powinieneś umieć rozrónić kapitał od
    > bieżącej raty.

    Kazesz mi przeliczyc biezace raty.
    Ale ja nie mam kredytu we franku wiec pytam grzecznie co mam przeliczyc.
    Moze skoro chcesz w ten sposób argumentowac, to sam przelicz i podaj
    dane...?

  • 476. Data: 2015-09-20 17:29:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michal Tyrala w...@b...com.pl ...

    > Ojojoj.

    Powalający argument.
    Pas.

  • 477. Data: 2015-09-20 17:29:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Wróżenie z fusów, bo kto wie, jak będzie wyglądał WIBOR i LIBOR w
    > przyszłości. Ale jak rządzący tak będą majstrować przy finansach, to
    > za 2 lata będą musielik ratować kredytobiorców PLN.

    A zakładając, że sytuacja z dnia dzisiejszego juz sie nie zmieni?
    BTW zdaje sie ze to ty wrózyłes wczesniej z fusów, skoro pisałes, ze w obu
    kredytach koszty sa takie same wiec "co za róznica"...

    > A co jeszcze frankowicz ma zapłacić więcej od złotówkowicza?

    Ma np. mieszkanie ktorego nie jest w stanie sprzedac...

    > Jakimi danymi? Wszyscy piszą, że dopiero od pół roku raty CHF dogoniły
    > raty PLN kredytu w podobnej wysokości.

    Czyli nie masz danych i tak sobie pleciesz? Rozumiem...

  • 478. Data: 2015-09-20 18:00:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michal Tyrala w...@b...com.pl ...

    > A jak ktoś nie wziął w dołku CHFPLN?

    To sie moze cieszyc ze sytuacja była zgodna z tym co mu obiecywano w banku.

    > To jest *jedyne* o czym możesz obecnie sensownie rozmawiać. Bajanie o tym
    > co będzie za lat 20 jest g* warte.

    Czyli porozmawiac o tym, ze nagle masz mieszkanie ktorego nie jestes w
    stanie sprzedac nie powinno miec miejsca?

    > Ja mam kredyt hipo w chf lat 11 i naprawdę, jedyne co się odczuwa to
    > *lekką* zwyżkę bieżących rat.

    Lekka zwyzke w stosunku do czego?
    Bo jak rozumiem, raty powinny maleć. Wiec ta zwyzak to jest: zwyzka + brak
    obnizki.

    > Już kiedyś pytałem, masz kredyt, czy tylko sobie radośnie trollujesz?

    Juz wielokrotnie odpowiadałem.
    Nie mam ale lat temu pare (2008) zastanawiałem się nad wzieciem.
    I stad wiem co wtedy w bankach opowiadano bo byłem chyba w 8 na
    spotkaniach.
    Stad tez moje negatywne odczucia co do banków bo jak sobie pomysle, co mi
    wtedy opowiadali a co z tego wyszło to włos sie na głowie jezy.

  • 479. Data: 2015-09-20 21:47:12
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-09-20 o 17:29, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Dlaczego? Masz ku temu jakies przesłanki czy po prostu testujesz na mnie
    > argumentacje ad absurdum?

    Sam pisałeś coś o byciu wspólnikiem. N'est-ce-pas?

    > Kto konkretnie i jaka jest argumentacja?

    Co 'Kto'? Piłeś coś?

> [...]
    > Ani jednego ani drugiego w banku nie usłyszałem, pomimo tego ze pytałem,
    > dopytywałem. Słyszałem tylko uspokajanie, zapewnienia ze nie ma sie nad

    Dla kredytów w PLN nikt nie mówi co się stanie, jeśli WIBOR skoczy do
    15%. Ba - nawet nie podpisuje się klauzuli o przyjęciu tego do
    wiadomości. Czy to oznacza, że po skoku WIBOR do takiej wysokości należy
    unieważnić kredyty w PLN?

> [...]
    > opierającej się na prostych zasadach prawdopodobienstwa z ustaloną i znana

    Tak jest wersja 'nabitych'. Dla mnie to jest prosta gra. Albo się wygra
    albo przegra.
    Tyle że do końca gry jeszcze 20 lat a uczestniczy już płaczą, że się
    pasa odwróciła...

    --
    Pete

  • 480. Data: 2015-09-20 21:51:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-09-20 o 17:29, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > A zakładając, że sytuacja z dnia dzisiejszego juz sie nie zmieni?

    Tym lepiej dla 'nabitych' bo to znaczy że zapłacą niewiele więcej od PLN.

    > BTW zdaje sie ze to ty wrózyłes wczesniej z fusów, skoro pisałes, ze w obu
    > kredytach koszty sa takie same wiec "co za róznica"...

    Do dzisiaj koszty kredytów są podobne a 'nabici' już płaczą.

    > Ma np. mieszkanie ktorego nie jest w stanie sprzedac...

    Czy uczestnicy GPW też mają uderzyć do rządu o rekompensatę strat na
    GPW, bo akcje musieli sprzedać w dołku a nie na górce?
    Albo gracz się liczy ze stratą albo czeka do końca.

    > Czyli nie masz danych i tak sobie pleciesz? Rozumiem...

    Sam sobie znajdź trollu.

    --
    Pete