  • 31. Data: 2018-10-26 06:47:35
    Temat: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Od: z <...@...pl>

    > Bo w gruncie rzeczy co ma wspólnego KK i konto, poza tym, że można mieć je w jednym
    banku - ale czy tylko w jednym?
    > Do tego informacja też makiawelliczna - chyba że podają również sumę wykorzystanego
    limitu, to już byłaby jakaś informacja, choć też niedokładna, bo przecież GP itp.

    I najlepiej żebyś jeszcze miał kilka kont i miał jeszcze bardziej
    utrudnione szybkie zorientowanie się "ile masz"

    Też jak byłem młodszy uważałem się za twardziela. :-)

  • 32. Data: 2018-10-26 06:49:38
    Od: z <...@...pl>

    > To trzeba wziąć mniejszy limit - np. równy (choć lepiej nieco mniejszy) miesięcznym
    zarobkom, wtedy się nie popłynie.
    > Zmniejsza to oczywiście mocno sensowność "kredytowości"

    ciach

    No właśnie. Po co ludziom karta kredytowa? Potrzeba rynku czy wymysł
    marketingowców ;-)

  • 33. Data: 2018-10-26 06:52:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-10-25 o 22:02, Akarm pisze:
    > Tak jest. I dlatego zawsze powinien być jakiś zapas na koncie
    > oszczędnościowym. Kiedyś to się nazywało "na czarną godzinę".

    I wtedy kartę kredytową się wyrzuca bo jest niepotrzebna

  • 34. Data: 2018-10-26 08:43:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-10-26 o 06:49, z pisze:

    > No właśnie. Po co ludziom karta kredytowa? Potrzeba rynku czy wymysł
    > marketingowców ;-)

    ludziom dla wygody, a bankom dla zysku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 35. Data: 2018-10-26 08:44:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-10-25 o 22:02, Akarm pisze:

    > Tak jest. I dlatego zawsze powinien być jakiś zapas na koncie
    > oszczędnościowym. Kiedyś to się nazywało "na czarną godzinę".

    są tacy, którym zawsze brakuje, bo zawsze chcą wydać więcej niż mają
    dochodu, każdy kwota, która zostaje od razu zostanie wydana

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 36. Data: 2018-10-26 10:50:54
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-10-25 o 22:36, Akarm pisze:

    > Hehe, a kilka miesięcy temu, to byłem gotów gardło przegryźć każdemu,
    > kto napomknął, że karta kredytowa nie jest dla biednych. ;)

    Według mnie awaryjne zadłużenie się w KK może nie być najgłupszym
    pomysłem. RRSO 10,7%. Uzyskanie kredytu na dowolny cel, bez korowodów z
    jakimiś zabezpieczeniami o mniejszym RRSO chyba nie jest banalne, ale
    pewności nie mam.
    P.G.

  • 37. Data: 2018-10-26 10:55:40
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > ciach
    >
    > No właśnie. Po co ludziom karta kredytowa? Potrzeba rynku czy wymysł
    > marketingowców ;-)

    Mi się przydaje bo pozwala cały czas być nieco poniżej zera.
    Nie wynika z przyjętego założenia, tylko z tzw. wiązania końca z końcem :)

    P.G.

  • 38. Data: 2018-10-26 11:53:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-10-26 o 10:55, Piotr Gałka pisze:
    > Mi się przydaje bo pozwala cały czas być nieco poniżej zera.
    > Nie wynika z przyjętego założenia, tylko z tzw. wiązania końca z końcem :)

    To musisz leczyć chorobę a nie łykać ciągle środki przeciwbólowe :-)

  • 39. Data: 2018-10-26 12:03:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...

> [...]
    >pomysłem. RRSO 10,7%. Uzyskanie kredytu na dowolny cel, bez korowodów
    >z jakimiś zabezpieczeniami o mniejszym RRSO chyba nie jest banalne,

    Jeszcze niedawno bym napisal ze to jeden z najtanszych kredytow
    gotowkow na rynku, ale zaczely wplywac reklamy z nizszym RRSO ...
    tylko ciekaw jestem czy to realne, czy sie okaze ze nie wiadomo komu
    sie nalezy, a inni placa wiecej.
    Na razie nie sa to duze roznice.

    No i zaden bank kredytu nie da, jak sie dowie, ze jestes potrzebujacy
    a nie zarabiajacy :-)

    Rencista, ok, zawsze to stale zrodlo dochodu, ale male.

    J.

  • 40. Data: 2018-10-26 12:04:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości grup

    >ludziom dla wygody, a bankom dla zysku

    Ale gdzies tam be banki sklepy namawiaja "bierzemy prowizje, ale
    klient kupi wiecej" :-)

    J.