  • 1. Data: 2018-10-18 18:45:13
    Temat: PSD2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    mbank ostrzega:

    "od 20 grudnia 2018r:
    - masz większą kontrolę nad płatnościami. Gdy skorzystasz z karty, aby
    np. wypożyczyć auto, sam zatwierdzisz maksymalną kwotę, którą
    zablokujemy na Twoim koncie
    - jeśli zgubisz kartę, telefon lub inne urządzenie, którym płacisz,
    zgłoś nam to jak najszybciej. To ważne, bo możesz odpowiadać za
    wykonane transakcje do 50 euro (teraz 150 euro)"

    No i fajnie, tylko ciekaw jestem jak bedzie wygladala ta wieksza
    kontrola ... auta nie wypozycze, jak telefonu nie bede mial ?
    Naładowanego, z internetem ...

    "- chcemy lepiej chronić klientów przed spiralą długów: czasowo
    zablokujemy limit kredytu w koncie i na karcie kredytowej osobom,
    które nie spłacają kredytów"

    Uuu, niektorych moze zabolec ...

    J.

  • 2. Data: 2018-10-21 18:38:48
    Temat: Re: PSD2
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 18 Oct 2018 18:45:13 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > "- chcemy lepiej chronić klientów przed spiralą długów: czasowo
    > zablokujemy limit kredytu w koncie i na karcie kredytowej osobom,
    > które nie spłacają kredytów"
    > Uuu, niektorych moze zabolec ...

    Ale nowość. Bo wcześniej głaskali po głowie...

    --
    Marek

  • 3. Data: 2018-10-22 10:15:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale nowość. Bo wcześniej głaskali po głowie...

    Blokowali karty, jak ktos innego kredytu nie splacal ?
    W innych bankach tez ?

    J.

  • 4. Data: 2018-10-23 09:43:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 22 Oct 2018 10:15:44 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Blokowali karty, jak ktos innego kredytu nie splacal ?

    Niespłacanie kredytu zawsze otwierało bankowi drogę do różnych
    restrykcji Decyzję jakie podejmuje się indywidualnie, w zależności
    czy klient rozwojowy i ma chwilowy problem czy przeciwnie.

    --
    Marek