  • 201. Data: 2019-02-23 18:13:58
    Temat: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Te zwroty kusząco zaćmiewają myślenie ;>
    I wspomnienie laleczki z banku (blond czy ciemna?) ;P
    Ustaw sobie jakiś mały limit dzienny, a w portfelu jeszcze stówka na wypadek W.
    Powinno pomóc.

  • 202. Data: 2019-02-23 23:39:31
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    W dniu 2019-02-23 o 13:02, Zbynek Ltd. pisze:

    > To musiał być jeszcze całkiem dobry samochód
    > https://www.ceneo.pl/Kozaki;m3000.htm
    > :-D

    He he ... to był ~10 letni maluch z przebiegiem 104 kkm
    a poszedł za 600 zł i tyle wówczas kosztowały kozaki żony :)