  • 1. Data: 2018-10-20 22:48:55
    Temat: Konto w Revolut
    Od: "E" <n...@p...pl>

    Jaka jest różnica pomiędzy Revolut a każdym innym
    bankiem?
    Bardzo dużo się słyszy o kartach wielowalutowych.
    A jak wygląda sprawa konta?
    W jakiej walucie są na nim przechowywane środki?
    Wg jakich kursów następuje przewalutowanie?
    Jakie jest oprocentowanie środków trzymanych na koncie?
    Czy to konto podlega jakiemuś funduszowi gwarancyjnemu?
    Czy są jakieś opłaty, a jeśli tak, to jakie?

    Nie chodzi mi o skierowanie na stronę z informacjami,
    ale o sprawdzone informacje od użytkownika.

    Pzdr.

  • 2. Data: 2018-10-21 19:25:34
    Temat: Re: Konto w Revolut
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 20 października 2018 22:49:25 UTC+2 użytkownik E napisał:
    > Jaka jest różnica pomiędzy Revolut a każdym innym
    > bankiem?

    Pierwsza podstawowa - pytanie jest błędne, bo Revolut to nie bank, choć mają zamiar.
    Zainteresuj się też curve - jakbyś zakładał, podaj mój kod polecający DEKHX,
    dostaniemy po 5 funtów ;>