  • 1. Data: 2018-10-19 14:02:48
    Temat: Koniec raifaisen bank ?
    Od: karol <k...@g...com>

    COs mi sie obiło o uszy ze bgz paribas ma przejac raifaisen bank, prawda
    to??
    Jak mam konto i pare groszy w raifaisen to jak to bedzie z przeniesieniem ??

  • 2. Data: 2018-10-19 14:56:41
    Temat: Re: Koniec raifaisen bank ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "karol" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >prawda
    to??
    >Jak mam konto i pare groszy w raifaisen to jak to bedzie z

    Przeciez nie ukradna :-)

    Najpierw przejma, potem sfuzjuja ... albo i nie, potem polacza
    systemy - i tu dopiero moze sie nr konta zmienic ...

    J.

  • 3. Data: 2018-10-20 11:01:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-10-19 o 14:02, karol pisze:
    > COs mi sie obiło o uszy ze bgz paribas ma przejac raifaisen bank, prawda
    > to??
    > Jak mam konto i pare groszy w raifaisen to jak to bedzie z
    > przeniesieniem ??

    tak jak to zwykle bywa w takim przypadku, dostaniesz info już z nowego banku

    i ZTCW to BNPBGŻ przejmuje tylko wydzieloną część Raiffeisen Polbanku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2018-10-20 11:12:58
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 20 października 2018 11:01:11 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > tak jak to zwykle bywa w takim przypadku, dostaniesz info już z nowego banku
    >
    > i ZTCW to BNPBGŻ przejmuje tylko wydzieloną część Raiffeisen Polbanku

    Fizoli nie interesuje "wydzieloność", chyba że mają kredyt frankowy - bo te, oraz
    farmy wiatrowe, zostaną w kolejnej wydmuszce. Konta i kredyty złotówkowe idą do bgż.
    Ale też nie rozumiem problemu OP - czy to jest główne konto? Jak tak to masz jeszcze
    z pół roku czasu na znalezienie czegoś lepszego i ewakuację z kasą.
    Numer rachunku raczej się nie zmieni, ale zmieni się ST i apka (o ile raifi ma) oraz
    pewnie dostaniesz nową kartę.
    Raifiego nie znam, bgż właśnie poznaję - "konto optymalne" ofertowo niezłe, brakuje
    tylko bankomatów - darmowe tylko własne (jedynie przy oddziałach) i planet cash,
    blikowe darmowe tylko do końca roku. Ale konto i debetówka darmowe.
    ST - do przeżycia. Ale procedury są w tym banku tak dziwaczne - bardzo jest
    francuski. Choć to akurat mogę polecić w celu poszerzenia horyzontów - ale nie jako
    główne konto. Lepiej się przenieś np. do milka - jeszcze dopłacą 200zł i
    ubezpieczenie na rok, ew. santandera. Ew. jak masz 30k - ale raczej w walucie, w PLN
    się nie opłaci - to citek.