  • 11. Data: 2005-01-26 00:29:13
    Temat: Re: Multibank mnie okradł
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    Użytkownik "Z" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:ct69bp$2qc$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > te 80zl, blokada od 20.1.2005 do dnia 19.2.2005. No nic mysle cos im sie
    > pokrecilo.
    > Dzisiaj wchodze na strone banku a tam pieniedzy nie ma, a w historii
    > rachunku widnieje wyplata z bankomatu 80zl.
    > Dzwonilem do banku powiedzieli ze jest istnieje adnotacja o wyplacie to
    > musialo tak byc, tak czy siak jak pieniedzy nie wybralem trafnego 20-go
    > ani na koncie ich nie mam. Ciesze sie ze bylo to tylko taka kwota ale
    > zawsze to pieniadze.
    > Gdzie moge zglaszac reklamacie w tej sprawie co mam zrobic??

    Mam to samo problem jest w Multibanku znany (chciałem pobrać 20 stycznia 250
    PLN) miałem identyczny komunikat. Złożyłem reklamację i usłyszałem że mają
    termin na rozpatrzenie 90 dni. Jako że problem jest im znany i nie jest
    jednostkowy dodałem że jak za max 14 dni pieniądze nie wrócą na konto to
    zamykam rachunek, i teraz czekam na zwrot do 7 lutego jak nie wrócą to
    zmieniam bank.

    Jarek23

  • 12. Data: 2005-01-26 12:07:18
    Od: Jurgen <J...@n...pl>

    On Wed, 26 Jan 2005 01:29:13 +0100, Jarek23 <j...@l...pl> wrote:

    > jak za max 14 dni pieniądze nie wrócą na konto to
    > zamykam rachunek, i teraz czekam na zwrot do 7 lutego jak nie wrócą to
    > zmieniam bank.

    to jak juz bedziesz zmienial to nie na mbank,
    oni tez mowia o 90 dniach i nie uznaja warunkowego uznania :)

    bankomaty bzwbk sux

    --
    pozdrawiam
    Jurek

  • 13. Data: 2005-01-26 12:26:52
    Od: "Piotr Sieniawski" <f...@f...com>

    Jurgen wrote:

    > bankomaty bzwbk sux

    Wczoraj jeden mnie nie spytal o PIN, spytal za to czego chce. Ja do niego,
    ze 100 zl. Pomyslal, pomyslal i oddal karte.
    Kasy nie wyplacil.

    "A mogl zabic" ;)

  • 14. Data: 2005-01-26 22:19:09
    Od: "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl>

    Postać zwana Jurgen wysłała ze swojej informatycznej jaskini o
    współrzędnych <J...@n...pl> taki oto post :

    > to jak juz bedziesz zmienial to nie na mbank,
    > oni tez mowia o 90 dniach i nie uznaja warunkowego uznania :)

    20 Stycznia to wszystkie WBK bankomaty miały problem z autoryzacją
    (prawdopodobnie probemy z łącznością).
    A straszenie Banku zamknięciem rachunku jest śmieszne. Ludzie zielonego
    pojęcia nie mają nt bankowości i/lub prawa, a wciąż narzekają jakie te
    Banki są beee.

    Jeśli rzeczywiście nie nastąpiło wypłacenie środków z bankomatu, blokada
    automatycznie zostanie usunięta po 7 dniach. (Należy przy tym pamiętać, że
    środki - mimo zablokowania - cały czas są oprocentowane).
    Jeśli jednak była jakaś awaria bankomatu i ów bamkomat "prześle" do mBanku
    rozliczenie transakcji, środki o których mowa zostaną zaksięgowane na
    rachunku jako wypłata z bankomatu i wtedy Klientowi przysługuje prawo do
    reklamacji

    KAŻDY Bank, działa zgodnie z prawem RP, a jak wszystkim ( tja... ) wiadomo
    w art.12 ustawy o elektronicznych instrumentach płatniczych, który mówi że
    rozpatrywanie reklamacji nie może trwać niż 90 dni, a więc nie 90 dni,
    lecz do 90 dni.
    A wydobycie z bankomatu roli z logami transakcji + raportów (zwłaszcza z
    obcych) to trwa, przesłanie do Banku też.... itd itd....

    Długo by tu można było gadac, ale po co?

    [ Marcin 'Zyga' Rudnicki ]
    [ z...@c...chip.pl ]
    [ GG: # 3486813 ]
    [ zmień club na klub ]

  • 15. Data: 2005-01-27 07:30:38
    Od: "cougar" <i...@w...pl>

    > no prawda wyplacalem w BZWBK, nie posadzam Multibanku takie bylo moje
    > pierwsze wrazenie po zaistnialej sytuacji

    Ale temat pozostał :-/

  • 16. Data: 2005-01-27 11:04:42
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin 'Zyga' Rudnicki napisał(a):

    > Jeśli rzeczywiście nie nastąpiło wypłacenie środków z bankomatu, blokada
    > automatycznie zostanie usunięta po 7 dniach. (Należy przy tym pamiętać, że
    > środki - mimo zablokowania - cały czas są oprocentowane).

    W większości banków niestety - ale blokady karciane zdecydowanie *NIE*
    są oprocentowane.

  • 17. Data: 2005-01-27 12:10:29
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > W większości banków niestety - ale blokady karciane zdecydowanie *NIE*
    > są oprocentowane.

    to taki żart ? Każdy bank podaje saldo dostępne (czyli pomnijeszone o sume
    blokad na koncie) i dostepne (czyli to,ktorym w danej chwili dysponujesz po
    uwzględnieniu blokad). Odsetki są liczone od księgowego, zawsze.

  • 18. Data: 2005-01-27 12:17:47
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > to taki żart ? Każdy bank podaje saldo dostępne (czyli pomnijeszone o
    > sume blokad na koncie) i księgowe (czyli to,ktorym w danej chwili
    > dysponujesz z uwzględnieniem kwot blokad). Odsetki są liczone od
    > księgowego, zawsze.

    Nie zawsze - patrz Inteligo.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 19. Data: 2005-01-27 12:18:53
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Seba" <b...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > to taki żart ? Każdy bank podaje saldo dostępne (czyli pomnijeszone o sume
    > blokad na koncie) i dostepne (czyli to,ktorym w danej chwili dysponujesz
    > po uwzględnieniu blokad). Odsetki są liczone od księgowego, zawsze.
    sorry za błąd powyżej , miało być oczywiście księgowe zamiast drugi raz
    dostępne dostępne, tak
    jak niżej

  • 20. Data: 2005-01-27 12:21:38
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Seba napisał(a):

    > to taki żart ? Każdy bank podaje saldo dostępne (czyli pomnijeszone o sume
    > blokad na koncie) i dostepne (czyli to,ktorym w danej chwili dysponujesz po
    > uwzględnieniu blokad). Odsetki są liczone od księgowego, zawsze.

    Powiem inaczej. Od księgowego ZAWSZE liczy np. inteligo. Jeśli wypłacisz
    z bankomatu kartą to aż do rozliczenia środki SĄ oprocentowane.

    Większośc banków bierze jednak pod uwagę datę operacji i koryguje
    odsetki (np. taki MultiBank w przypadku, gdy transakcja została
    zaksięgowana X dni później).

    Jeśli nie doszło do rozliczenia - faktycznie nie będzie nic do
    skorygowania. Mea culpa.