  • 1. Data: 2005-01-25 20:18:09
    Temat: co to jest MIG?
    Od: #Techdan# <t...@o...pl>

    Witam,

    czy ktos moze mi wyjasnic co to za skrot MIG? Czy chodzi o Miedzybankowa
    Informacje Gospodarcza?
    Jakiego typu informacje sa przechowywane w tym rejestrze?

    Pytam, bo czlowiek od kredytow mieszkaniowych na pytanie gdzie
    weryfikuja dane o mnie powiedzial BIG, KRD i wlasnie MIG. O ile te 2
    pierwsze instytucje znam to nie mam zielonego pojecia co to jest MIG.

    Bardzo prosze o rzeczowa odpowiedz - co to za rejestr i co on
    przechowuje (jakiego typu informacje zbiera).

  • 2. Data: 2005-01-25 20:31:33
    Temat: Re: co to jest MIG?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    #Techdan# said the following On 2005-01-25 21:18:
    > Witam,
    >
    > czy ktos moze mi wyjasnic co to za skrot MIG? Czy chodzi o Miedzybankowa
    > Informacje Gospodarcza?
    > Jakiego typu informacje sa przechowywane w tym rejestrze?
    Nierzetelni kredytobiorcy.

    BTW BIG - nie pomyliło Ci się z BIK-iem ?

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2005-01-25 20:39:56
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Dnia 2005-01-25 21:18, Użytkownik #Techdan# napisał :
    > Witam,
    >
    > czy ktos moze mi wyjasnic co to za skrot MIG? Czy chodzi o Miedzybankowa
    > Informacje Gospodarcza?
    > Jakiego typu informacje sa przechowywane w tym rejestrze?

    Właściwie to MIG-BR, czyli Międzybankowa Informacja Gospodarcza -
    Bankowy Rejestr.

    Poczytaj tu: http://www.bik.pl/biknewdom/inne_bazy.htm
    i tu:
    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/3.html?numer=885&d
    ok=885.3.43.2.8.1.0.1.htm

  • 4. Data: 2005-01-25 22:33:23
    Od: #Techdan# <t...@o...pl>

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > BTW BIG - nie pomyliło Ci się z BIK-iem ?

    Na stronach KRD jest rowniez stosowany skrot Bankowa Informacja
    Gospodarcza - a w bankach wymiennie mowili o KRD i BIG wiec to chyba ten
    sam rejestr.

  • 5. Data: 2005-01-25 22:33:43
    Od: #Techdan# <t...@o...pl>

    Użytkownik wizardx12 napisał: