  • 21. Data: 2005-01-27 12:23:46
    Temat: Re: Multibank mnie okradł
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Glenn napisał(a):

    > Nie zawsze - patrz Inteligo.

    Chwila. Inteligo właśnie ZAWSZE liczy od księgowego.

    Reszta koryguje o wiszące rozliczone blokady. :-)

  • 22. Data: 2005-01-27 12:25:59
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Chwila. Inteligo właśnie ZAWSZE liczy od księgowego.

    Owszem - pomerdało mi się, a raczej niedokładnie przeczytałam.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 23. Data: 2005-01-27 12:27:03
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > Nie zawsze - patrz Inteligo.

    nie wierzę

  • 24. Data: 2005-01-27 12:27:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > nie wierzę

    Nie musisz "wierzyć", bo to nie kwestia "wiary". Takie są fakty. Inna rzecz,
    że Inteligo jest chyba absolutnym wyjątkiem.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 25. Data: 2005-01-27 12:39:07
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > Nie musisz "wierzyć", bo to nie kwestia "wiary". Takie są fakty. Inna
    > rzecz,
    > że Inteligo jest chyba absolutnym wyjątkiem.

    a wyżej co innego napisałaś ("Owszem - pomerdało mi się, a raczej
    niedokładnie przeczytałam.
    "),
    zresztą poza wiara mam jeszcze inne przesłanki by się nie zgodzić

  • 26. Data: 2005-01-27 12:41:33
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > a wyżej co innego napisałaś ("Owszem - pomerdało mi się, a raczej
    > niedokładnie przeczytałam.
    > "),

    Sprostowałam odpowiedź pod niedobrze dobranym cytatem, bo mogła być
    zrozumiana odwrotnie niż zamierzałam napisać. Tyle.

    > zresztą poza wiara mam jeszcze inne przesłanki by się nie zgodzić

    Jakie masz "przesłanki" ? Mam konto w Inteligo i tak właśnie naliczane są
    odsetki jak napisałam i jak napisał Wojtek. AFAIK Inteligo jest wyjątkiem.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 27. Data: 2005-01-27 12:48:49
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Mam konto w Inteligo i tak właśnie naliczane są
    > odsetki jak napisałam i jak napisał Wojtek. AFAIK Inteligo jest wyjątkiem.

    czyli odsetki są naliczane od salda księgowego, tak jak w każdym banku (co
    równiez napisał Wojtek). Jeśli blokada się nie rozlicza, nie ma korekty
    odsetek, jeśli operacja zaś jest księgowana, w przypadku jej zaksięgowania z
    datą waluty inną niż data księgowania jest korekta odsetek. Ja nie mam konta
    w inteligo ale żaden bank nie moze zaprzestac naliczania odsetek od kwot,
    które nie zostały zaksięgowane na rachunku. dla mnie eot

  • 28. Data: 2005-01-27 12:59:23
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > nie ma korekty odsetek, jeśli operacja zaś jest księgowana, w
    > przypadku jej zaksięgowania z datą waluty inną niż data księgowania

    I tu się mylisz. W Inteligo nie ma korekty odsetek. Nadal nie napisałeś co
    to za "przesłanki" skłoniły Cię do poglądu, że Inteligo nalicza odsetki tak
    jak inne banki:-) . Czekam :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 29. Data: 2005-01-27 13:14:18
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

> [...]
    > co
    > to za "przesłanki" skłoniły Cię do poglądu, że Inteligo nalicza odsetki

    czyli Inteligo nie pomniejsza kwoty odsetek należnych klientowi o różnicę
    wynikającą z rozbiezności daty waluty i księgowej?
    jednym słowem lekką ręką daruje klientowi pieniądze, które inne banki
    słusznie potrącają - bo tak rozumiem Twoją wypowiedź. W skali całego banku
    może to być niezła kwota miesięcznie. A ta inna przesłanka to brak wiary, że
    jakikolwiek bank daje klientowi cokolwiek ponad to, co się zobowiązał w
    umowie :)

  • 30. Data: 2005-01-27 13:35:49
    Temat: Re: Multibank ...
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Seba napisał:

> [...]

    > A ta inna przesłanka to brak wiary, że jakikolwiek bank daje
    > klientowi cokolwiek ponad to, co się zobowiązał w umowie :)

    To się nadaje na cytat miesiącą:
    "nie wierzę, a oprócz tego to nie mam wiary" ;-D