eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank mnie okradł › Re: Multibank mnie okradł
  • From: "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <ct69bp$2qc$1@atlantis.news.tpi.pl> <41f6e459$1@news.home.net.pl>
    <ct815m$fil$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Multibank mnie okradł
    Date: Wed, 26 Jan 2005 23:19:09 +0100
    Lines: 35
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-City: Kwidzyn
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Out-shit Expression hacked by OE PowerTool - ver. brand new :-)
    X-MimeOLE: Some Good Gay :)
    NNTP-Posting-Host: 83.16.243.54
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 83.16.243.54
    Message-ID: <4...@n...vogel.pl>
    X-Trace: news.vogel.pl 1106777455 83.16.243.54 (26 Jan 2005 23:10:55 +0100)
    X-Authenticated-User: zygusiek
    X-Complaints-To: U...@n...vogel.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!news.vogel.pl!not-for-m
    ail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:334623
    [ ukryj nagłówki ]

    Postać zwana Jurgen wysłała ze swojej informatycznej jaskini o
    współrzędnych <J...@n...pl> taki oto post :


    >> jak za max 14 dni pieniądze nie wrócą na konto to
    >> zamykam rachunek, i teraz czekam na zwrot do 7 lutego jak nie wrócą to
    >> zmieniam bank.
    > to jak juz bedziesz zmienial to nie na mbank,
    > oni tez mowia o 90 dniach i nie uznaja warunkowego uznania :)

    20 Stycznia to wszystkie WBK bankomaty miały problem z autoryzacją
    (prawdopodobnie probemy z łącznością).
    A straszenie Banku zamknięciem rachunku jest śmieszne. Ludzie zielonego
    pojęcia nie mają nt bankowości i/lub prawa, a wciąż narzekają jakie te
    Banki są beee.

    Jeśli rzeczywiście nie nastąpiło wypłacenie środków z bankomatu, blokada
    automatycznie zostanie usunięta po 7 dniach. (Należy przy tym pamiętać, że
    środki - mimo zablokowania - cały czas są oprocentowane).
    Jeśli jednak była jakaś awaria bankomatu i ów bamkomat "prześle" do mBanku
    rozliczenie transakcji, środki o których mowa zostaną zaksięgowane na
    rachunku jako wypłata z bankomatu i wtedy Klientowi przysługuje prawo do
    reklamacji

    KAŻDY Bank, działa zgodnie z prawem RP, a jak wszystkim ( tja... ) wiadomo
    w art.12 ustawy o elektronicznych instrumentach płatniczych, który mówi że
    rozpatrywanie reklamacji nie może trwać niż 90 dni, a więc nie 90 dni,
    lecz do 90 dni.
    A wydobycie z bankomatu roli z logami transakcji + raportów (zwłaszcza z
    obcych) to trwa, przesłanie do Banku też.... itd itd....

    Długo by tu można było gadac, ale po co?

    Pozdrawiam

    --
    [ Marcin 'Zyga' Rudnicki ]
    [ z...@c...chip.pl ]
    [ GG: # 3486813 ]
    [ zmień club na klub ]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1