  • 1. Data: 2005-01-25 17:20:56
    Temat: Na co uważać - kredyt mieszkaniowy w Millenium
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    Przymierzam się do kredytu mieszkaniowego w Millenium (CHF, ok 80 tys zł., ok
    55% wkładu własnego, 20 lub 25 lat). Trwa jeszcze końcówka promocji polegającej
    na: oprocentowanie 2,72% (LIBOR + marża), prowizja 1%, 0 zł za wycenę gdy bank
    ją zleca, 0,81% ubezpieczenie kredytu do czasu ustanowienia hipoteki, aneks 30
    zł (nie jest potrzebny przy wcześniejszej spłacie i przewalutowaniu), brak
    prowizji przy przewalutowaniu na PLN, 1% prowizji za wcześniejszą spłatę ale
    tylko pow 50% w ciągu pierwszych 3 lat.

    Wygląda atrakcyjnie i chyba się skuszę. Czy powinienem na coś uważać ? Jakiś
    haczyk ? Ma ktoś jakieś doświadczenia ?

  • 2. Data: 2005-01-25 17:38:21
    Temat: Re: Na co uważać - kredyt mieszkaniowy w Millenium
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:13df.00000a8f.41f67ff8@newsgate.onet.pl,

    iść do www.open.pl i chyba może być jeszcze taniej w tym samym banku :)

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 3. Data: 2005-01-26 06:41:13
    Od: "CODI" <codico@_usun_co_trzeba_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko pow 50% w ciągu pierwszych 3 lat.
    >
    > Wygląda atrakcyjnie i chyba się skuszę. Czy powinienem na coś uważać ?

    Jak robili symulację dla mnie (30% wkładu 102 kzł kredytu) Pani
    poinformowała mnie ze muszę się koniecznie ubezpieczyc na zycie do wysokości
    kredytu i dokonać cesji ubezpieczenia na bank. Wyszło 65 zł miesięcznie u
    ich ubezpieczyciela teraz pomnóż x12miesięcy i x20 lat. Wiem ze trzeba o
    takim ubezpieczeniu pomyśleć ale zrobie to jak będziemy mieli dzieci na
    razie wolę zainwestować oszczędności jakie mi zostaną..

    Dlatego pójdę chyba do GEBM.

    Pozdrawiam
    CODI

  • 4. Data: 2005-01-26 08:21:09
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl>

    CODI wrote:
    > Użytkownik "Marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:13df.00000a8f.41f67ff8@newsgate.onet.pl...
    W Krakowie beznadziejna obsługa, po byle co musisz zasuwać do oddziału, bo
    telefon zastrzeżony.

> [...]
    > Wiem ze trzeba o takim ubezpieczeniu pomyśleć ale zrobie to jak
    > będziemy mieli dzieci na razie wolę zainwestować oszczędności jakie
    Mnie też na początku załatwili ubezpieczeniem ale na > 110% kredytu. Na
    szczęście mój III filar po roku spłat ma > 110% i _łaskawie_ zgodzili się
    zmienić ubezpieczenie... Ale i tak nie lubię tego banku, nie polecam,
    jeszcze 4 lata i pa, pa...

    JM

  • 5. Data: 2005-01-26 09:59:48
    Od: "Hesia" <h...@i...pl>

> [...]
    > tylko pow 50% w ciągu pierwszych 3 lat.
    >
    > Wygląda atrakcyjnie i chyba się skuszę. Czy powinienem na coś uważać ?

    to nie jest atrakcyjna oferta!
    idz do GEBM
    oprocentowanie 3,65 co prawda
    lecz... 0% prowizji, 0% za wczesniejsze splacenie, zwrot kosztow wpisu
    hipoteki (o ile), weksel na 20 zl

    ja jestem zadowolona
    zalatwili mnie w 10 dni (pierwsza rozmowa- dokumenty- pieniadze na koncie)
    decyzja w 3 dni

    pozdrawiam

    Hesia
    [WRO-tka]

  • 6. Data: 2005-01-29 15:18:57
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > ja jestem zadowolona
    > zalatwili mnie w 10 dni (pierwsza rozmowa- dokumenty- pieniadze na koncie)

    Jesteś pewna? Odsetki w Millennium przez 20 lat przy 2,72% wyniosą 23812
    PLN, a GEBM 32837. Różnica 9000 PLN pokryje wszystkie opłaty i jeszcze dużo
    zostanie. Przy długoterminowym kredycie minimalna różnica oprocentowania
    daje duże różnice.

    A co do wrażeń z Millennium proponuję przejrzeć starsze wpisy.