  • 31. Data: 2005-01-27 14:13:52
    Temat: Re: Multibank mnie okradł
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > czyli Inteligo nie pomniejsza kwoty odsetek należnych klientowi o
    > różnicę wynikającą z rozbiezności daty waluty i księgowej?

    P tym właśnie staram się Cie przekonać - mimo niezręczności w doborze
    cytatów :-)

    > jednym słowem lekką ręką daruje klientowi pieniądze, które inne banki
    > słusznie potrącają - bo tak rozumiem Twoją wypowiedź.

    Co to znaczy "lekką ręką" i " słusznie" :-))) Przecież wszystko zależy od
    umowy i regulaminu, nieprawdaż?

    >W skali całego
    > banku może to być niezła kwota miesięcznie. A ta inna przesłanka to
    > brak wiary, że jakikolwiek bank daje klientowi cokolwiek ponad to, co
    > się zobowiązał w umowie :)

    Tak myslałam, że ta przesłanka jest właśnie tego gatunku :-) No cóż - na
    Twoje pocieszenie - Inteligo to wyjątek. A jak wiadomo - wyjątek potwierdza
    regułę :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 32. Data: 2005-01-27 15:12:45
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> writes:

    > W większości banków niestety - ale blokady karciane zdecydowanie *NIE*
    > są oprocentowane.

    Tak czy owak obie mozliwosci nie sa uczciwe - wysokosc oprocentowanie
    srodkow na rachunku dotyczy srodkow dostepnych na kazde żądanie,
    a srodki zablokowane sa niedostepne i odsetki powinny byc w wysokosci
    ustawowej (jesli oczywiscie blokada nie jest wynikiem przeprowadzonej
    skutecznie transakcji).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 33. Data: 2005-01-27 18:16:24
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl> napisał w
    wiadomości news:41f8156f@news.vogel.pl...
    > Postać zwana Jurgen wysłała ze swojej informatycznej jaskini o
    > współrzędnych <J...@n...pl> taki oto post :
    >

    > A straszenie Banku zamknięciem rachunku jest śmieszne. Ludzie zielonego
    > pojęcia nie mają nt bankowości i/lub prawa, a wciąż narzekają jakie te
    > Banki są beee.
    >
    > Jeśli rzeczywiście nie nastąpiło wypłacenie środków z bankomatu, blokada
    > automatycznie zostanie usunięta po 7 dniach.

    Jak byś zadał sobie trud dokładnego przeczytania to byś wiedział że nie mam
    blokady tych środków, tylko fizycznie już zostały zdjęte z mojego konta jako
    wypłata zrealizowana. Czytaj ze zrozumieniem, a nie tylko czytaj....

    Parafrazując:
    Ludzie zielonego pojęcia nie mają o czytaniu ze zrozumieniem..., a wciąż
    narzekają że inni userzu usnetu są beee.

    Jarek23

  • 34. Data: 2005-01-27 18:47:22
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Tue, 25 Jan 2005 21:44:37 +0100, na pl.biznes.banki, Seba w wiadomości
    <news:ct6b4d$nvk$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > nie takie kwoty bez problemu wracają na konto po niesłusznym zaksięgowaniu,
    > myslisz, ze dla 80pln właściciel bankomatu będzie ryzykował oszustwo ?

    W moim przypadku kwota była jeszcze mniejsza (zaginął przelew na 20 zł),
    a mBank zastrzegł sobie aż 3 miesiące na rozpatrzenie tej reklamacji.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 35. Data: 2005-01-27 21:53:21
    Od: "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl>

    Postać zwana Jarek23 wysłała ze swojej informatycznej jaskini o
    współrzędnych <j...@l...pl> taki oto post :

> [...]
    > Ludzie zielonego pojęcia nie mają o czytaniu ze zrozumieniem..., a
    > wciąż narzekają że inni userzu usnetu są beee.

    Faktycznie zapędziłem się, lecz to nie zmienia faktu że nie znasz
    zasad/prawa/ustaw i narzekasz Bank, jakby to jego była wina.
    A jeśli już operujesz terminami techniki komunikacji/socjologii to bardzo
    Cię proszę poczytaj ze zrozumieniem o zasadach przesyłania informacji
    zrozumiałej i bez zakłóceń. Dla mnie EOT.

    Pozdrawiam serdecznie.

    --
    [ Marcin 'Zyga' Rudnicki ]
    [ z...@c...chip.pl ]