eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank mnie okradł › Re: Multibank mnie okradł
  • From: "Jarek23" <j...@l...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <ct69bp$2qc$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Subject: Re: Multibank mnie okradł
    Date: Wed, 26 Jan 2005 01:29:13 +0100
    Lines: 31
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    NNTP-Posting-Host: 83.24.17.183
    Message-ID: <41f6e459$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1106699353 83.24.17.183 (26 Jan 2005 01:29:13 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: jarek.life
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-
    mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:334474
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Z" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:ct69bp$2qc$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > witajcie,
    > mam taki problem 20.stycznia chcialem pobrac sobie z konta 80pln, jako ze
    > nie moglem uzyskac autoryzacji (tak pisalo w bankomacie) probowalem pare
    > razy za kazdym jednak bezskutecznie, zdenerwowany ta sytuacja pojechalem
    > do domciu na internet i patrze a tam nastapila blokada pieniedzy wlasnie
    > te 80zl, blokada od 20.1.2005 do dnia 19.2.2005. No nic mysle cos im sie
    > pokrecilo.
    > Dzisiaj wchodze na strone banku a tam pieniedzy nie ma, a w historii
    > rachunku widnieje wyplata z bankomatu 80zl.
    > Dzwonilem do banku powiedzieli ze jest istnieje adnotacja o wyplacie to
    > musialo tak byc, tak czy siak jak pieniedzy nie wybralem trafnego 20-go
    > ani na koncie ich nie mam. Ciesze sie ze bylo to tylko taka kwota ale
    > zawsze to pieniadze.
    > Gdzie moge zglaszac reklamacie w tej sprawie co mam zrobic??

    Mam to samo problem jest w Multibanku znany (chciałem pobrać 20 stycznia 250
    PLN) miałem identyczny komunikat. Złożyłem reklamację i usłyszałem że mają
    termin na rozpatrzenie 90 dni. Jako że problem jest im znany i nie jest
    jednostkowy dodałem że jak za max 14 dni pieniądze nie wrócą na konto to
    zamykam rachunek, i teraz czekam na zwrot do 7 lutego jak nie wrócą to
    zmieniam bank.


    --
    Pozdrawiam
    Jarek23


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1