  • 1. Data: 2005-01-25 18:29:19
    Temat: Konto autoryzowane po IP
    Od: "Kamil" <f...@o...pl>

    Sa w Polsce konta, do ktorych dostep otwierany jest tylko dla
    okreslonych IP?

    Kamil

  • 2. Data: 2005-01-25 18:29:46
    Temat: Re: Konto autoryzowane po IP
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil <f...@o...pl> wrote:
    > Sa w Polsce konta, do ktorych dostep otwierany jest tylko dla
    > okreslonych IP?

    Sa - dla firm. Moze jak masz wieksza kase to ci cos takiego zrobia i w
    detalu - ale nie slyszalem. (tak sobie mysle, ze dla klientow bankowosci
    prywatnej nie robiliby problemow)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-01-25 18:40:31
    Od: "Kamil" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:

    > Sa - dla firm. Moze jak masz wieksza kase to ci cos takiego zrobia i w
    > detalu - ale nie slyszalem. (tak sobie mysle, ze dla klientow
    bankowosci
    > prywatnej nie robiliby problemow)

    Jakie banki maja takie rozwiazania dla firm?

    Kamil

  • 4. Data: 2005-01-25 20:38:31
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil <f...@o...pl> wrote:
    > Jakie banki maja takie rozwiazania dla firm?

    Np. BPH, BRE, Nord / LB, podejrzewam, ze inne tez.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-01-25 21:23:23
    Od: "MK" <m...@p...onet.pl>

    > Sa w Polsce konta, do ktorych dostep otwierany jest tylko dla
    > okreslonych IP?

    a może lepiej autoryzować kluczem?

  • 6. Data: 2005-01-25 21:24:01
    Od: "MK" <m...@p...onet.pl>

    > a może lepiej autoryzować kluczem?

    sprzętowym of cours :-)

  • 7. Data: 2005-01-26 06:37:08
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2005 22:24:01 +0100,
    osoba podpisana: MK <m...@p...onet.pl>
    napisała:

    > sprzętowym of cours :-)
    E tam, myślę , że rozwiązanie z programowym kluczem (tak jak w SSH)
    byłoby wystarczjące :-) Skoro zwykłym hasłem można.

    KJ

    The man who understands one woman is qualified to understand pretty well
    everything.
    -- Yeats