  • 1. Data: 2007-09-19 15:08:17
    Temat: Multibank KK za obroty
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dostalem informacje z Multibanku, iz moge otrzymac KK na podstawie
    wplywow na swoje konto (w ciagu ostatnich 2 miesiecy wplywy = 0zl) z
    limitem 16k. Juz mialem lada dzien zamykac to konto no ale skoro daja KK
    z w miare fajnym limitem to sie zaczalem zastanawiac :) Bylem nawet na
    chwile w oddziale i poinformowano mnie, ze nie musze przedstawiac
    zadnych dokumentow o dochodzie, nie jest tez badana moja zdolnosc
    kredytowa (czyli min. inne KK) co jest dosyc istotne, bo aktualnie mam
    juz prawie 40k roznych limitow na KK (niektore karty sie zamykaja, inne
    dopiero beda sie zamykaly) i pewnie przez to zdolnosc bliska 0 zl. Co z
    tego wyjdzie ? Czas pokaze, bo w tym tygodniu nie mam czasu udac sie na
    dluzej do oddzialu. Dopiero po weekendzie. Oczywiscie swoje relacje
    opisze tutaj.

    Swoja droga dziwna sprawa. Jak chcialem wczesniej zeby mi podniesli
    limit to nie chcieli, nawet limitu odnawialnego w wysokosci mniejszej
    niz srednie wplywy kazdego miesiaca nie chcieli mi dac. A teraz nagle po
    wypowiedzeniu rachunku walutowego, rezygnacji z funduszy, zastrzezenia
    KK chca mi z sami siebie dac KK kolejna z limitem 16k.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-09-19 18:12:47
    Temat: Re: Multibank KK za obroty
    Od: cinnek <c...@W...com>

    Mithos pisze:
    > Dostalem informacje z Multibanku, iz moge otrzymac KK na podstawie
    > wplywow na swoje konto (w ciagu ostatnich 2 miesiecy wplywy = 0zl) z
    > limitem 16k.

    Ja też dostałem kilka dni temu podobną wiadomość od Multibanku, tylko
    limit mniejszy ;) Z żadnego produktu nie zrezygnowałem ostatnio, więc to
    raczej nie jest działanie w celu zatrzymania klienta.

    Czy w Multibanku można wyrobić drugą kartę kredytową? Niestety na
    dotychczasowej nie będę w stanie zrealizować obrotów umożliwiających
    zwolnienie z opłaty. A tak miałbym nową kartę za darmo, bez konieczności
    rezygnacji z Multibanku ;)

    --
    cinnek

  • 3. Data: 2007-09-19 18:19:49
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    cinnek napisał(a):
> [...]
    > dotychczasowej nie będę w stanie zrealizować obrotów umożliwiających
    > zwolnienie z opłaty. A tak miałbym nową kartę za darmo, bez konieczności

    Ja wlasnie planuje z tej starej zrezygnowac (i tak jest zastrzezona) i
    wyrobic sobie nowa. Niebawem sie okaze czy sie da :)

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2007-09-19 19:28:52
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Wed, 19 Sep 2007 17:08:17 +0200, Mithos napisał(a):

    > Dostalem informacje z Multibanku, iz moge otrzymac KK na podstawie
    > wplywow na swoje konto (w ciagu ostatnich 2 miesiecy wplywy = 0zl) z

    Heh, nie ma to jak stabilne procedury - z żoną od ładnych paru lat mamy
    razem trzy konta i regularne obroty rzędu kilku średnich krajowych na
    najlepszym z nich (i po parę koła na pozostałych), ale moje pytanie o
    kredyt odnawialny czy KK zawsze rozbija się o tomy dokumentów koniecznych
    do przedstawienia bankowi - to zniechęca jak diabli i tylko brak czasu
    (lenistwo) powoduje, że jeszcze jesteśmy w tym banku

    --
    T.

  • 5. Data: 2007-09-19 19:31:02
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Tomasz Nowicki napisał(a):
> [...]
    > do przedstawienia bankowi - to zniechęca jak diabli i tylko brak czasu
    > (lenistwo) powoduje, że jeszcze jesteśmy w tym banku

    No przeciez ja tam mialem identycznie :) Dopiero dzisiaj mnie
    zastrzelili za ta oferta. Zreszta... jakos wszystkie banki mnie nagle
    pokochaly (az dziwne) i kazdy mi daje jakas KK "na slowo". Naprawde nie
    wiem z czego to wynika aczkolwiek limitu mam obecnie kilka razy wiecej
    niz potrzebuje i cos z tym bede musial zrobic.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2007-09-19 19:44:53
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Może się np. ozeniłes ? Ukończyłeś 28 lat ? ;)

    Ani jedno, ani drugie :) W dodatku jestem dopiero na samym poczatku
    kariery zawodowej (aczkolwiek perspektywy widze niezle).

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2007-09-19 19:50:49
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Wrz, 21:31, Mithos <f...@a...pl> wrote:
> [...]
    > wiem z czego to wynika aczkolwiek limitu mam obecnie kilka razy wiecej
    > niz potrzebuje i cos z tym bede musial zrobic.

    Zaszalej, wyplac i na Kajmany ;)

    Jak mowila pani z Eurobanku staruszce po podpisaniu umowy (sam
    slyszalem), "no i juz jutro karta powinna byc aktywna i bedzie pani
    mogla cala sume wyplacic sobie z naszego bankomatu" ;)

  • 8. Data: 2007-09-19 19:52:25
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Sep 2007 12:50:49 -0700,
    osoba podpisana: krzysztofsf <k...@w...pl>
    napisała:

    Może się np. ozeniłes ? Ukończyłeś 28 lat ? ;)
    KJ

    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill

  • 9. Data: 2007-09-19 19:53:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Zaszalej, wyplac i na Kajmany ;)

    Bez przesady. Na razie mi tu dobrze. Zwlaszcza jak sie odizolowalem od
    wiadomosci i polityki :)

    > Jak mowila pani z Eurobanku staruszce po podpisaniu umowy (sam
    > slyszalem), "no i juz jutro karta powinna byc aktywna i bedzie pani
    > mogla cala sume wyplacic sobie z naszego bankomatu" ;)

    No tak ale ja jestem chyba troche bardziej swiadomym klientem.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2007-09-19 20:38:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Ra napisał(a):
    > wogóle mają chyba za dużo kasy, co w sumie jest dziwne bo większośc osób
    > jakie znam trzyma kase w funduszach a nie na lokatach
    > u mnie nie ma miesiąca żeby citi nie zaproponowało mi kredytu, teraz po
    > raz pierwszy mbank nawet zawdzwonił i zaproponowli ichniejszy kredyt

    Do mnie mBank tez dzwonil oferujacm i kredyt odnawialny (niby jakas tam
    promocja) na podstawie obrotow. Powiedzialem pani, ze na tym koncie
    przeciez nie ma obrotow i sie rozmowa zakonczyla :) A KK za te same
    obroty (moze kilkaset PLN na rok z Allegro) dali mi z limitem 7k
    (wlasnie dzisiaj odebralem).

    Citi tez mi proponowalo jakies redyty z RSO prawie 20 % :)

    btw. Ktos moze wie czy wyplate gotowki z KK w Multibanku mozna rozlozyc
    do splaty w ich systemie ratalnym na KK ? Bo w sytuacji awaryjnej taka
    operacja (1 % prowizja + 11 % oprocentowanie + 3 % za wyplate z
    bankomatu nadal wychodzi lepiej niz ich ich kredyt gotowkowy [ktory
    pewnie bez tony papierow otrzymac ciezko] ) moze sie zawsze przydac ?

    --
    Mithos