  • 1. Data: 2007-09-19 13:34:12
    Temat: INFOLINIA Millenium 0801-331-331 ZŁODZIEJE
    Od: "Michał R." <m...@s...pl>

    UWAGA NA INFOLINIĘ MILLENIUM BAnku.

    NIe wiem ile tam się za nia płaci za minutę ale w każdym razie są to
    straszni złodzieje.

    Otóz przyszedł mi dzisiaj billing z tp SA i za rozmowę która trwała 5 minut
    z tego 4 minuty czekałem na konsultanta bo było: wszyscy konsultanci są
    zajęci i muzyczka" zapłaciłem 1,06 zł rozmawiałm może 20 sekund z
    konsultantem a i tak nic nie załatwiłem

    Niestety wg mnie takie opłaty to ukryte opłaty za prowadzenie konta, tym
    bardziej że kasują nas już od samego początku chwili usłyszenia " witamy w
    millenieum

    co wy o tym myślicie?

  • 2. Data: 2007-09-19 13:38:52
    Temat: Re: INFOLINIA Millenium 0801-331-331 ZŁODZIEJE
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Michał R. pisze:
> [...]
    > bardziej że kasują nas już od samego początku chwili usłyszenia " witamy w

    Myślimy, że to operator komunikacyjny, a nie bank, ustala cennik
    połączeń telefonicznych.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-09-19 13:41:38
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Sep 2007 15:34:12 +0200,
    osoba podpisana: Michał R. <m...@s...pl>
    napisała:
    [...]
    > Niestety wg mnie takie opłaty to ukryte opłaty za prowadzenie konta, tym
    E? Myślisz że bank *cokolwiek* na tym zarabia?
    KJ

    Linux: The OS people choose without $ 200,000,000 of persuasion.
    -- Mike Coleman

  • 4. Data: 2007-09-19 13:52:08
    Od: "Michał R." <m...@s...pl>

    no właśnie czy bank na tym cokolwiek zarabia? Uważam że tak?

    No bo niby dlaczego inn einfolinie są tańsze albo nawet bezpłatne.

    Otóż Millenium jako jedyny bank nie podaje ceny połączenia do swojej
    infolinii 0801-331-331

    A inne banki to robią.

    Dowiedziałem się że o cenie połączenia na numer 0-801 decyduje kolejna cyfra
    a więc sa infolinie w których po 801 jest 1, 2 ,3 ,4 ...

    i to są różne ceny

    ale bank na pewno ma w tym, swój interes

  • 6. Data: 2007-09-19 14:01:23
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Michał R. pisze:
> [...]
    > a więc sa infolinie w których po 801 jest 1, 2 ,3 ,4 ...
    >
    > i to są różne ceny
    >
    > ale bank na pewno ma w tym, swój interes

    Bank na pewno na tym nie zarabia, to nie są linie 0-700, aby bank
    otrzymywał pieniądze za odebrane minuty.

    Faktem jest natomiast, że odpowiedni wybór numeru telefonu może
    przynieść oszczędności. Najwięcej kosztowałaby bank infolinia bezpłatna
    0-800. Podobnie infolinia, w której klient płaciłby tylko impuls za
    połączenie. Trochę tańsza pewnie jest infolinia z impulsem co 3 minuty,
    a najtańsza z impulsem co minutę (to uproszczenie, nie wszystkie taryfy
    rozliczają się impulsowo).

    Natomiast trudno żeby bank podawał dokładny koszt połączenia, skoro
    jest on różny w zależności od taryfy i operatora. Choć być może - nie
    pamiętam - ma obowiązek podawania takiego kosztu dla jakiejś
    standardowej taryfy.

    Poszukaj numeru telefonu do banku w formacie kierunkowy-stacjonarny.
    Zapłacisz wtedy tak za normalne połączenie, niekiedy nawet za darmo, w
    zależności od planu taryfowego.

  • 5. Data: 2007-09-19 14:01:23
    Od: Krzysztof Szmergiel <k...@s...com>

    Liwiusz wrote:

    > Myślimy, że to operator komunikacyjny, a nie bank, ustala cennik
    > połączeń telefonicznych.

    Wszyscy tak nie myslimy. To bank ustala taryfe: bezplatnie, ulgowo
    (jeden impuls na cala rozmowe), bulimy jak za lokalne (3x groszy za 3-7
    minut w zaleznosci od operatora), bulimy za minute (co juz jest
    zdzierstwem - szczegolnie jak trzeba czekac i sluchac muzyczki).

    Najlepsze jest to ze o ile 0800xxx latwo rozpoznac, to 0801yxxzzz jest
    ze tak powiem tajemnicze, bo od cyfry Y zalezy jak beda nas obciazac
    operatorzy. A wybor odpowiedniego numerka nalezy wlasnie do banku.

    Ale to i tak lepiej niz np. cyfra+, ktora "Infolinii" dorobila sie
    dopiero po polaczeniu z Wizja (ktora to infolinie miala). Wtedy
    sluchajac muzyczki dzwonilo sie na 022 XX... a to byly czasy gdzie takie
    polaczenia byly drooogie...

    K.

    --
    Krzysztof
    noSiG

    "The hardest thing in the world to understand is the income tax."
    Albert Einstein (1879-1955); physicist and mathematician.

  • 7. Data: 2007-09-19 14:23:51
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 19.09.2007 Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał/a:
    > E? Myślisz że bank *cokolwiek* na tym zarabia?

    "Zarabia" w ten sposób, że nie traci. Można dać konto za X zł/mc i ponosić uśredniony

    koszt Y zł co miesiąc na telefony klenta na infolinię. Można też dać konto
    za X-Y zł co miesiąc i kazać klientom ponosić koszta dzwonienia, wtedy sami
    decydują ile i czy chcą wisieć na telefonach.

    Można też, jak większość banków w tym kraju, dać konto za X zł i mimo tego kazać
    klientom ponosić koszta rozmów z infolinią. :) I oczywiście oszczędzać na
    liczbie konsultantów, bo przecież bank nie płaci za kwadrans wiszenia i
    słuchania tandetnej muzyczki, więc posadzi ich za mało.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 8. Data: 2007-09-19 14:34:12
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnff2c8c.qid.samotnik@localhost.localdomain..
    .
    > "Zarabia" w ten sposób, że nie traci.
    Jak może nie tracić dopłacając do każdego połączenia:
    21 groszy, gdy dzwoniący jest w tej samej strefie
    34 groszy za połączenie międzystrefowe i z komórek w godzinach 18-08
    68 groszy za te same połączenia w godzinach 08 - 18
    Koszty ponosi dzwoniący klient i bank odbierający te rozmowy, dla którego
    to nie są wszystkie koszty..
    Bank może dostać kilku procentową zniżkę za iodpowiednio dużą ilość
    odebranych połączeń.

  • 9. Data: 2007-09-19 14:57:02
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 19.09.2007 K.K. <z...@h...oraz.pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrnff2c8c.qid.samotnik@localhost.localdomain..
    .
    > Jak może nie tracić dopłacając do każdego połączenia:

    Ojej, no niech będzie: mniej traci. Pewnie w odpowiedniej opcji (np. impuls
    co minutę) nie traci w ogóle.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 10. Data: 2007-09-19 15:13:16
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michał R. napisał(a):
    > Niestety wg mnie takie opłaty to ukryte opłaty za prowadzenie konta, tym
    > bardziej że kasują nas już od samego początku chwili usłyszenia " witamy w
    > millenieum

    Pretensje mozesz miec do swojego operatora telefonicznego, ktory to
    kasuje taka stawke. Gdzie tu wina banku ?

    > co wy o tym myślicie?

    Ze masz cos z glowa.

    --
    Mithos