  • 11. Data: 2007-09-19 20:39:15
    Temat: Re: Multibank KK za obroty
    Od: Ra <w.stopce>

    Mithos napisał(a):

    > No przeciez ja tam mialem identycznie :) Dopiero dzisiaj mnie
    > zastrzelili za ta oferta. Zreszta... jakos wszystkie banki mnie nagle
    > pokochaly (az dziwne)
    wogóle mają chyba za dużo kasy, co w sumie jest dziwne bo większośc osób
    jakie znam trzyma kase w funduszach a nie na lokatach
    u mnie nie ma miesiąca żeby citi nie zaproponowało mi kredytu, teraz po
    raz pierwszy mbank nawet zawdzwonił i zaproponowli ichniejszy kredyt

  • 12. Data: 2007-09-19 20:59:13
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 19.09.2007 Mithos <f...@a...pl> napisał/a:
    > btw. Ktos moze wie czy wyplate gotowki z KK w Multibanku mozna rozlozyc
    > do splaty w ich systemie ratalnym na KK ? Bo w sytuacji awaryjnej taka
    > operacja (1 % prowizja + 11 % oprocentowanie + 3 % za wyplate z
    > bankomatu nadal wychodzi lepiej niz ich ich kredyt gotowkowy [ktory
    > pewnie bez tony papierow otrzymac ciezko] ) moze sie zawsze przydac ?

    Nie można
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 13. Data: 2007-09-20 09:02:19
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Sep 2007 10:54:17 +0000,
    osoba podpisana: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>
    napisała:
    [..]

    > Normalnie dla mnie szok jeżeli chodzi o ten bank - coś jakby zmiana o
    > 180 stopni. Wierzyć się nie chce, że żadnego papieru nie będziesz
    > musiał im przynieść ;)

    Spokojnie. Ja z kolei nic nie dostałem, a obroty mam (chyba) całkiem
    przyzwoite.

    KJ

    "Uchodzic za idiote w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
    [Georges Courteline]

  • 14. Data: 2007-09-20 09:08:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski napisał(a):

    > Normalnie dla mnie szok jeżeli chodzi o ten bank - coś jakby zmiana o
    > 180 stopni. Wierzyć się nie chce, że żadnego papieru nie będziesz
    > musiał im przynieść ;)

    Mnie przyznali wysoki kredyt odnawialny.
    Też bez papierków (no... książeczkę wojskową musiałem pokazać).

    --
    Wojciech Bancer

  • 15. Data: 2007-09-20 10:20:16
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 20.09.2007 Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Spokojnie. Ja z kolei nic nie dostałem, a obroty mam (chyba) całkiem
    > przyzwoite.

    Ja również mam sensowne obroty, ale nigdy przenigdy Multibank niczego mi
    sam nie zaproponował, a o każdy produkt kredytowy musiałem walczyć i
    przynosić w trzech ratach 130 różnych papierów. A i tak kredytu
    odnawialnego nie dostałem, bo dwukrotnie zgubili ksero PITa i trzeci raz
    już nie przyniosłem. :)
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 16. Data: 2007-09-20 10:22:18
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Spokojnie. Ja z kolei nic nie dostałem, a obroty mam (chyba) całkiem
    > przyzwoite.

    Generalnie to chyba zależy trochę losowo. Ja jak jeszcze studiowałem i na
    koncie Multi miałem przyzerowe obroty dostałem od nich propozycję o kredyt
    odnawialny. Niski bo niski, ale wtedy się przydawał.

    Teraz niedawno, aby zwiększyć sobie limit, to już musiałem sam zainicjować
    procedurę, ale żadnych zaświadczeń przynosić nie musiałem -- wystarczyła
    historia konta.

    --
    Wojciech Bancer

  • 17. Data: 2007-09-20 10:54:17
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

  • 18. Data: 2007-09-20 17:51:08
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski napisał(a):
    > Normalnie dla mnie szok jeżeli chodzi o ten bank - coś jakby zmiana o
    > 180 stopni. Wierzyć się nie chce, że żadnego papieru nie będziesz
    > musiał im przynieść ;)

    Nie no az tak dobrze to nie ma... Musialem wypelnic dwie rubryki + podpis :)

    --
    Mithos

  • 19. Data: 2007-09-20 17:52:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik napisał(a):
> [...]
    > przynosić w trzech ratach 130 różnych papierów. A i tak kredytu
    > odnawialnego nie dostałem, bo dwukrotnie zgubili ksero PITa i trzeci raz

    Ja mialem tak samo. Zreszta konto mialem juz zamykac. Od 2 miesiecy nic
    tam nie wplywa (gdyby wplywalo to moze dostalbym cos wiecej ?),
    pozamykalem rachunki walutowe, fundusze, KK tez juz powinna byc
    zamknieta ale ktos mi zrobil fraud i poki co "wisi" tylko jako
    zastrzezona. Az tu nagle i niespodziewanie przedstawili mi ciekawa
    propozycje :)

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2007-09-20 17:53:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Spokojnie. Ja z kolei nic nie dostałem, a obroty mam (chyba) całkiem
    > przyzwoite.

    Podobno oferta nie dla wszystkich. "Zostal pan wyrozniony jako wzorowy
    klient, ktoremu nasz bank ufa". Takie cos uslyszalem w banku. ROTFL :)

    --
    Mithos