  • 1. Data: 2007-09-19 14:22:16
    Temat: INTELIGO a PKO BP SA
    Od: "Krzysztof" <k...@p...onet.pl>

    Te dwa banki sa ze soba powiazane. Inteligo ma gwarancje Pko.
    A nawzajem nie honoruja swoich zaswiadczen dlaczego. Chcialem w pko wzjac kredyt
    i mi go nie przyznali bo nie mam konta w ich banku a ja mowie ze mam konto w
    inteligo ktore nalezy do nich. A pani odpowiada ze ich bank nie wspolpracuje z
    inteligo. W czym jest problem. Czy tak samo jest z mbankiem a BRE.

  • 2. Data: 2007-09-19 18:51:42
    Temat: Re: INTELIGO a PKO BP SA
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Krzysztof pisze:

    > Te dwa banki sa ze soba powiazane.

    To nie są dwa banki. To jest jeden bank i dwa jego "produkty".

> [...]
    > inteligo ktore nalezy do nich. A pani odpowiada ze ich bank nie wspolpracuje z
    > inteligo. W czym jest problem. Czy tak samo jest z mbankiem a BRE.

    Jakie "zaświadczenie" z Inteligo przedstawiłeś/chciałeś przedstawić w
    PKO BP?

    Przy okazji - znak zapytania na Twojej klawiaturze powinien być po lewej
    stronie od prawego shifta. Naprawdę fajna sprawa.

  • 3. Data: 2007-09-19 18:54:51
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Krzysztof wrote:
    > Te dwa banki sa ze soba powiazane. Inteligo ma gwarancje Pko.

    To jest ten sam bank, jego tzw centrum bankowości elektronicznej, czy
    jakoś tak. Został "na siłę" chyba wciśnięty kilka lat temu PKO, bo
    założyciel, niemiecki bank miał u siebie problemy i się pozbył Inteligo.

> [...]
    > mowie ze mam konto w inteligo ktore nalezy do nich. A pani odpowiada
    > ze ich bank nie wspolpracuje z inteligo. W czym jest problem.

    Problem jest w tym, że stara gwardia PKO nie lubi tego podrzutka,
    bękarta. Wiele usług dostępnych dla "normalnych" klientów PKO nie jest
    dostępna dla tych z Inteligo. Wychodzą z założenia, że jak chciałeś być
    elektroniczny, to sobie bądź elektroniczny i radź sobie sam ;(

    Czy tak
    > samo jest z mbankiem a BRE.

    Inaczej, mBank jest w grupie kapitałowej BRE, ale jest osobnym bankiem.

    pzdr

  • 4. Data: 2007-09-19 18:58:14
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Sep 2007 20:54:51 +0200,
    osoba podpisana: _Mark_ <s...@o...pl>
    napisała:
    [..[

    > Inaczej, mBank jest w grupie kapitałowej BRE, ale jest osobnym bankiem.

    Grr. Ile jeszcze te brednie będą powtarzane ?
    jeśli masz konto w mBanku, to przeczytaj sobie umowę, ze szczególnym
    uwzględnieniem nazwy banku, KRS /regon/itp.

    mbank to jest BRE!
    Oddział BRE, tak jak np. PKOBP ma swoje oddziały.
    KJ

    3rd Law of Computing:
    Anything that can go wr
    fortune: Segmentation violation -- Core dumped

  • 5. Data: 2007-09-19 19:10:24
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Kamil Jońca wrote:
> [...]
    > uwzględnieniem nazwy banku, KRS /regon/itp.
    >
    > mbank to jest BRE!
    > Oddział BRE, tak jak np. PKOBP ma swoje oddziały.

    Sie nie masz czego czepić? ;) Właściciel się wyraża o mBanku i
    MultiBanku jak o Bankach, a nie oddziałach.
    http://www.brebank.com.pl/kiim

    pzdr

  • 6. Data: 2007-09-19 19:12:03
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

    > mbank to jest BRE!
    > Oddział BRE

    A nie "Wydział" czasem?

    MJ

  • 7. Data: 2007-09-19 19:14:35
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Sep 2007 21:10:24 +0200,
    osoba podpisana: _Mark_ <s...@o...pl>
    napisała:
    [...]
    > Sie nie masz czego czepić? ;) Właściciel się wyraża o mBanku i
    > MultiBanku jak o Bankach, a nie oddziałach.
    > http://www.brebank.com.pl/kiim

    Co nie zmienia faktu, że jest to nieprawda.

    KJ

    God created a few perfect heads. The rest he covered with hair.

  • 8. Data: 2007-09-19 19:19:31
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Sep 2007 21:12:03 +0200,
    osoba podpisana: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    napisała:

    > A nie "Wydział" czasem?

    Możliwe :) Ważne, że nie odrębne przedsiębiorstwo.
    Czy gdzieś (jakiś kodeks np.) jest różnica między "wydziałem" a
    "oddziałem" ?
    KJ

    A fanatic is a person who can't change his mind and won't change the subject.
    - Winston Churchill

  • 9. Data: 2007-09-19 19:33:17
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > Dnia Wed, 19 Sep 2007 21:10:24 +0200,
    > osoba podpisana: _Mark_ <s...@o...pl>
    > napisała:
    > [...]
    >
    > Co nie zmienia faktu, że jest to nieprawda.

    Nieprawda, czyli kłamstwo! Łamie ustawę "Prawo Bankowe"!
    "Art. 3. Wyrazy "bank" lub "kasa" mogą być używane w nazwie oraz dla
    określenia działalności lub reklamy wyłącznie banku w rozumieniu art. 2"
    CBŚ na niego! :)

    pzdr