  • 31. Data: 2007-09-22 08:19:03
    Temat: Re: Multibank KK za obroty
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > To chyba tak, jak z telefonia komorkowa.
    > Gdy klient chce zrezygnowac z operatora, to proponuja lepsze warunki
    > (tj. ostatnio troche sie zmienilo i niktorzy dodaja z automatu upusty
    > za staz przy przedluzaniu, ale pewnie gdyby chcialo sie zrezygnowac, i
    > tak polepszaja oferte)

    Takie cos to tylko w Citi przy KK. Bank nie moze wiedziec, ze chcialem
    zamknac glowny rachunek bo jeszcze zadnego wypowiedzenia im w tej
    sprawie nie wyslalem.

    --
    Mithos

  • 32. Data: 2007-09-25 16:40:47
    Od: cinnek <c...@W...com>

    Mithos pisze:

    > Ja wlasnie planuje z tej starej zrezygnowac (i tak jest zastrzezona) i
    > wyrobic sobie nowa. Niebawem sie okaze czy sie da :)

    Z tego co się dowiedziałem nie można mieć dwóch kart tego samego typu. Z
    resztą wydanie kolejnej karty nie byłoby bezpłatne.

    --
    cinnek