    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Multibank KK za obroty
    Date: Wed, 19 Sep 2007 17:08:17 +0200

    Dostalem informacje z Multibanku, iz moge otrzymac KK na podstawie
    wplywow na swoje konto (w ciagu ostatnich 2 miesiecy wplywy = 0zl) z
    limitem 16k. Juz mialem lada dzien zamykac to konto no ale skoro daja KK
    z w miare fajnym limitem to sie zaczalem zastanawiac :) Bylem nawet na
    chwile w oddziale i poinformowano mnie, ze nie musze przedstawiac
    zadnych dokumentow o dochodzie, nie jest tez badana moja zdolnosc
    kredytowa (czyli min. inne KK) co jest dosyc istotne, bo aktualnie mam
    juz prawie 40k roznych limitow na KK (niektore karty sie zamykaja, inne
    dopiero beda sie zamykaly) i pewnie przez to zdolnosc bliska 0 zl. Co z
    tego wyjdzie ? Czas pokaze, bo w tym tygodniu nie mam czasu udac sie na
    dluzej do oddzialu. Dopiero po weekendzie. Oczywiscie swoje relacje
    opisze tutaj.

    Swoja droga dziwna sprawa. Jak chcialem wczesniej zeby mi podniesli
    limit to nie chcieli, nawet limitu odnawialnego w wysokosci mniejszej
    niz srednie wplywy kazdego miesiaca nie chcieli mi dac. A teraz nagle po
    wypowiedzeniu rachunku walutowego, rezygnacji z funduszy, zastrzezenia
    KK chca mi z sami siebie dac KK kolejna z limitem 16k.

    --
    Mithos