  • 1. Data: 2007-09-19 07:47:02
    Temat: mBank i niegodny zaufania certyfikat
    Od: Cavaan <s...@d...com>

    Dziś dostałem e-maila z informacją o przerwie w działaniu systemu, ale
    ciekawszą rzeczą były szczegóły o certyfikacie, którym ów e-mail został
    podpisany.
    http://images29.fotosik.pl/84/1545398b1519e25c.jpg

  • 2. Data: 2007-09-19 10:14:39
    Temat: Re: mBank i niegodny zaufania certyfikat
    Od: n...@p...onet.pl

    > Dziś dostałem e-maila z informacją o przerwie w działaniu systemu, ale
    > ciekawszą rzeczą były szczegóły o certyfikacie, którym ów e-mail został
> [...]

    Po prostu Twój Thunderbird 'nie zna' wystawcy certyfikatu
    albo kiedyś wcześniej zaznaczyłeś go jako 'niegodny zaufania'.