  • 1. Data: 2014-10-28 18:12:48
    Temat: Krokodyl zmienił zdanie; ING i Sygma -- informacje
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Krokodyl:

    Przy zakładaniu konta Krokodyl powiedział mi, że po odnotowaniu
    pierwszej wpłaty (na co najmniej 1500 plnów) zaliczać będzie
    premiowane przelewy za media. Dziś wycofał się z tego i twierdził,
    że tak nie mówił. Aby było jasne -- pamiętam, że tak właśnie
    (i to ten właśnie egzemplarz) mówił. :)

    %% za przelewy premiowane mają być odliczane dopiero od lstopada.
    Szkoda, bo już polałem za to i za owo, ale na szczęście nie
    były to przelewy takie, które mogły czekać.

    Co do wody -- Krokodyl jest w trakcie prowadzenia rozmów (ze
    swym kierownictwem) ustalających zasady uznawania opłat za wodę.

    ING:

    Przy okazji zawitałem do ING. Wg ING nie można zastrzec
    debetówki przed terminem -- zastrzeżenie doprowadzi da
    utratę tego, co istotne w tym koncie. :)

    Niestety także keszbeki (realne czy OR_len_owe bądź orle_nowe) wg
    przedstawicielki ING nie są zaliczane w poczet 2hpln zwalniających
    z opłaty miesięcznej, która pobierana jest 28 dnia miesiąca
    kalendarzowego (czyli akurat dzisiaj) za bieżący miesiąc
    kalendarzowy, czyli mijający właśnie miesiąc rozrachunkowy,
    który trwa od 29 dnia danego miesiąca kalendarzowego do
    28 dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego.

    Jutro (być może jeszcze dziś -- wolałbym, aby tak nie było)
    będę mógł powiedzieć, czy opłata za październik została pobrana.

    Sygma:

    Odwiedziłem też Sygmę. Wczoraj po kilkunastu próbach (każda dawała
    efekt nieco mocniej zbliżony do oczekiwanego i spodziewanego
    finału -- wyraźny postęp było widać niemal po każdej kolejnej
    próbie logowania) udało się mi zalogować do swego konta a dziś
    dowiedziałem się, że bony (u mnie to bony na 100 pln) wkrótce
    będą dostępne w realu i zostaną mi wręczone po tym, jak okażę
    slipki i paragony wskazujące na dokonanie kredytówką co najmniej
    3 transakcji na łączną kwotę co najmniej 300 plnów. Wprawdzie nie
    padły słowa 'łącznie' i 'co najmniej', ale kontekst wskazywał
    właśnie na to, że tak ma być -- a nie na przykład ,,dokładnie
    3 transakcje'' czy ,,trzy transakcje na co najmniej 300 plnów każda''. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-10-29 00:11:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" m2oj0s$jqu$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > Co do wody -- Krokodyl jest w trakcie prowadzenia rozmów (ze
    > swym kierownictwem) ustalających zasady uznawania opłat za wodę.

    Były 3 przelewy:

    24-10-2014 02:49:14 Przelew z rachunku -84.89 PLN
    Odbiorca PGE Obrót SA Tytuł wpłaty opłata za energię

    22-10-2014 02:51:25 Przelew z rachunku -79.67 PLN
    Odbiorca PGE OBRÓT S. A W BIAŁYSMTOKU Tytuł wpłaty OPŁATA

    22-10-2014 02:51:24 Przelew z rachunku -30.48 PLN
    PGING OBRÓT DETALICZNY SP ZOO REGION MAZOWIECKI
    UL. ALEJE JEROZOLIMSKIE, WARASZWA

    Któreś 2 były już przeterminowane, więc i tak
    poszłyby w październiku, ale z kredytówki Citi.

> [...]

    > Jutro (być może jeszcze dziś -- wolałbym, aby tak nie było)
    > będę mógł powiedzieć, czy opłata za październik została pobrana.

    4246xx8543 Real 1041 Bialystok Bialystok TRANSAKCJA CASHBACK
    24.10.2014 27-10-2014 27-10-2014 -200,00 opcje

    4246xx8543 Real 1041 Bialystok Bialystok TRANSAKCJA ZAKUPU
    24.10.2014 27-10-2014 27-10-2014 -4,99 opcje

    Na razie opłaty (7 pln) nie ma. Przed miesiącem było tak:

    ING BANK ŚLĄSKI S.A.
    UL.SOKOLSKA 34
    40-086 KATOWICE Mies.opł.za kartę Visa Zbl.
    28-09-2014 27-09-2014 -7,00

> [...]

    > właśnie na to, że tak ma być -- a nie na przykład ,,dokładnie
    > 3 transakcje'' czy ,,trzy transakcje na co najmniej 300 plnów każda''. ;)

    Mam 3 transakcje w sumie na 301 pln -- co do grosza, ale uznałem, że
    warto płacić tą kartą, więc płacę nią za jabłka -- dziś zapłaciłem
    nadmiarowo aż 2 pln z groszami...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2014-10-29 01:29:48
    Od: Waldek <m...@n...dam>

> [...]
    > premiowane przelewy za media. Dziś wycofał się z tego i twierdził,
    > że tak nie mówił. Aby było jasne -- pamiętam, że tak właśnie

    To i mnie by krokodyl wyruchał w takim układzie :]

    Rowniez takie info&zapewnienia otrzymałem od czynnika białkowego w oddziale
    - choc imputowałem, że z reg. chyba wynika
    że analizowany jest wpływ za miesiąc poprzedni....
    Ponieważ że była to całkiem atrakcyjna kobitka ( z wyglądu )
    może warto by teraz zażądać jednorazowego zwrotu ... w naturze ? - LOL

    > ING:
    >
    > Przy okazji zawitałem do ING. Wg ING nie można zastrzec
    > debetówki przed terminem -- zastrzeżenie doprowadzi da
    > utratę tego, co istotne w tym koncie. :)

    z ING rozwiodłem się kilka m-cy temu
    szkoda się było wiązać na dłużej za 1 stówkę ;)

    > Sygma:

    Nie mialem przyjemności? obcowania - jak dotąd

  • 4. Data: 2014-10-29 02:07:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" m2pce4$k4l$...@n...news.atman.pl

    > To i mnie by krokodyl wyruchał w takim układzie :]

    Napisałem o tym tak szybko, jak mogłem -- aby ostrzec innych.

    > Rowniez takie info&zapewnienia otrzymałem od czynnika białkowego w oddziale - choc
    imputowałem, że z reg. chyba wynika
    > że analizowany jest wpływ za miesiąc poprzedni....

    Na wszelki wypadek zapytałem wczoraj, czy aby
    nie jest potrzebne jakieś zgłoszenie w udziale...
    Białkomat zapewniałA mnie, że nie jest potrzebne.

    > Ponieważ że była to całkiem atrakcyjna kobitka ( z wyglądu )
    > może warto by teraz zażądać jednorazowego zwrotu ... w naturze ? - LOL

    Ty jesteś napalony na każdą?

    Do tej pory nie widzę zejścia 7 pln.

    > z ING rozwiodłem się kilka m-cy temu
    > szkoda się było wiązać na dłużej za 1 stówkę ;)

    Ja mam mieć 2 stówki. Po otrzymaniu -- biorę rozwód. :)

    -=-

    Z nudów rzuciłem okiem o oszczędności...
    I co ja widzę?!?! Wala się tam po kontach ;) 1104 plnów...
    Brakowało mi tego czegoś, ale nie miałem pojęcia o tym,
    że to skrywa się właśnie tutaj...

    > Nie mialem przyjemności? obcowania - jak dotąd

    Mam kuferek, matce dali bony a teraz też czekam na bony -- i na rozwód.

    -=-

    Z Krokodylem będzie trudniej -- rozwód dopiero po 18 miesiącach...
    A intercyza zakłada odbiór posagu w razie przedterminowego rozwodu...

    [ostatnio kobiety są aż tak strasznie ;) pazerne?...]

    -=-

    Zrezygnuję też od listopada (październik jest ostatnim miesiącem)
    z płacenia debetówką BZWBKKBSg należącą do matki i wpłacania
    ,,wynagrodzenia'' na jej konto w BZWBKKBSg. Ciekawe, czy spór
    pomiędzy moja matką ;) i BZWBKKBSg rozstrzygać będzie prawnik
    równie mądry co SSR Marta Kiszowara, która podtarła dupę :)
    wynikiem badania przeprowadzonego rezonansem magnetycznym,
    choć domagała się nowych dowodów i zauważyła, że dowodem
    w mojej sprawie jest dokumentacja medyczna.

    BZWBKKBSg wisi mojej matce (czyli mnie) 400 pln.
    A gdyby przeszły kredytówki i limity debetowe -- miałbym
    jeszcze ze 300 pln a osoby polecające też by miały 300 pln.

    -=-

    Słowem -- 3 rozwody na horyMzoncie i 1 nieco ;) dalej.
    (ING, BZWBKKBSg i Sygma -- oraz Krokodyl)
    Za parę miesięcy i ja odejdę z BZWBKKBSg.
    Zapowiada się nuda...................

    I chyba jakiś BNP się zapowiada.

    Promocja BNP z bonusem 70 zł i moneyback 3% dostępna na blogu:

    http://jakdorobic.wordpress.com/

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2014-10-29 15:06:29
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Ty jesteś napalony na każdą?

    No ...może nie na każdą, bez przesady ;)
    LOL

    > Z Krokodylem będzie trudniej -- rozwód dopiero po 18 miesiącach...

    Nie widzę powodów do wcześniejszego rozwodu jeśli będzie się wypłacał
    - mowa o cofkach z ogonków karcianych

    > [ostatnio kobiety są aż tak strasznie ;) pazerne?...]

    Hmm... moja jest dość zaborcza - ale czy pazerna ?

    > Słowem -- 3 rozwody na horyMzoncie i 1 nieco ;) dalej.

    U mnie tylko z BGZ ... niby jest za free,
    ale po co trzymać zdechłą wiewiórkę którą wykupił BNP ?
    - świnka na razie jest jeszcze dokarmiana

    Pozdro

  • 6. Data: 2014-10-30 01:05:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" m2qs9c$s05$...@n...news.atman.pl

    > No ...może nie na każdą, bez przesady ;)
    > LOL

    Ale skrzypaczkę chciałeś...
    No -- powiedzmy, że chciałeś z nią ubić interes. ;)

    > Nie widzę powodów do wcześniejszego rozwodu jeśli będzie się wypłacał - mowa o
    cofkach z ogonków karcianych

    Dzwoniła do mnie dezInformacja -- chciała mnie wprowadzić
    w błąd, ale nie dałem się. :) Sprawdzali moją czujność. :)
    Akurat płaciłem w Carrefourze w czasie rozmawiania, toteż
    z kasjerką rozmawiałem na migi -- nieźle szło. :) Kasjerka
    pytała mnie o to, czy karta zbliżeniowa, czy na PIN -- więc
    odpowiedziałem, że na PIN. Najpierw zapytała mnie, czy już
    jestem gotowy do płacenia --- odpowiedziałem, ;) że tak,
    następne zadała mi pytanie o zbliżeniowość, więc odparłem,
    że trzeba jednak na PIN. :) To była tak zwana rozmowa bez
    używania zbędnych słów. ;)

    > Hmm... moja jest dość zaborcza - ale czy pazerna ?

    > U mnie tylko z BGZ ... niby jest za free,
    > ale po co trzymać zdechłą wiewiórkę którą wykupił BNP ?
    > - świnka na razie jest jeszcze dokarmiana

    Zdołałem zapomnieć już o rudych a świnki dokarmiam.

    > Pozdro

    Tego nigdy dosyć.

    -=-

    Za patelnię przepłaciłem -- w Auchan można już kupić ceramikę za 9 pln.
    Ino moja jest indukcyjna, ale ja nie mam płytki indukcyjnej.

    Carrefour za 3 (różnej wielkości) liczy sobie niecałe
    4 dychy, gdy są nieindukcyjne i 5 niepełnych dych,
    gdy patelnie są indukcyjne.

    Niemal codziennie robię sobie jaja, ale serce siada z powodu astmy.
    Cholesterol i trójki -- poniżej maksimum.

    Kupiłem w sportowym sklepie jakiś (tureckiej produkcji) pulsometr za niecałe
    60 pln -- widzę, że raczej słaby. Mogę zwrócić towar -- bezterminowo, ale
    musiałem podać swoje dane, na dodatek musiałem je wpisać w niewygodnych
    warunkach -- ani stać, ani kucać... Głowy nie mogę pochylać, bo drętwieje
    ręka, tułowia w plecach nie mogę pochylać... Postawiłem kupowane
    buty -- zaczęło coś piszczeć... Mysz na króciuteńkim ogonie...

    Zdurnieć można...

    Na razie durnieje pulsometr -- pokazuje 120 na minutę, a na pewno tyle nie jest.
    O!! 135, 150... To coś dobrze pracowało, gdy nie było obok komputera. 170, 172...
    210!!! I nie wrzeszczy? Nie ostrzega?!?!

    -=-

    Wracając do tematyki grupy -- można kupić, zapłacić kartą
    i zwrócić, odbierając surowce wtórne. 169, 170... 168...

    Porąbany pulsometr. W Auchan znalazłem tańszy -- za 45 pln.
    W Auchan można zwracać chyba do 5 dni.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-10-30 04:19:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" m2rvd0$brn$...@n...news.atman.pl

    > Kupiłem w sportowym sklepie jakiś (tureckiej produkcji) pulsometr za niecałe
    > 60 pln -- widzę, że raczej słaby. Mogę zwrócić towar -- bezterminowo, ale

    Nijak nie można ustawić dokładnie (co do sekundy) czasu w zegarku.
    Wolałbym, aby to coś sygnalizowało (choćby mruganiem) połączenie
    z ,,opaską'', która mi leży na sercu. ;)

> [...]
    > ręka, tułowia w plecach nie mogę pochylać... Postawiłem kupowane
    > buty -- zaczęło coś piszczeć... Mysz na króciuteńkim ogonie...

    Prawy (z metką) waży 301 gramów zaś lewy (też z metką) waży 304 gramy.
    Oczywiście żartuję -- nie waży, ale masi. ;) W gramach podajemy masę,
    nie ciężar. Ciężar podajemy w Gramach.

    No właśnie -- co znaczy 'waga'? Ważymy masy czy ciężary?
    A może ważymy cokolwiek? Syn obecnego twórcy prawa nie
    mógł pojąć tego, że do obydwu stron równania można coś
    dodać lub odjąć bez naruszenia równowagi. :) Chodziło
    o zapis nierówności w C. :)

    a!=b jest równoznaczne z zapisem a-b

    Próbowałem mu to wyjaśnić, ale -- bezskutecznie...
    Być może był za młody... A może -- brakowało mu
    pokory ,,wobec gwiezdnego nieba''?

    -=-

    Wiem, że tych butów kupuję coraz więcej...
    Ale te naprawdę były wyjątkowe!!! 42 numer damskich butów.
    Wg pracownika Sizeera Reebok nie produkuje tego numeru w damskim wydaniu.

    Tak więc -- widząc te buty, musiałem :) je kupić. :)

    Kupując, pomyślałem o ING -- mogłem przeca zapłacić debetówką ING
    (w sumie około 209 plnów) lub kredytówką Sygmy, ale uznałem, że
    interesy są ważniejsze od sentymentów, ;) więc zapłaciłem kredytówką
    Mille. :) ING zadowoli się keszbekiem -- choć rozróżnia kewszbek
    i zapłatę za towar, jednak z miesięcznej opłaty najwyraźniej zwalnia. :)

    Sygma ma natłok klientów (mnie jednego najwyraźniej -- to wynika
    z zapisu dotyczącego wydania 300 plnów) więc brakuje jej bonów. :)
    Może są inni chętni, ale nie uzbierali 300 plnów... ;)

    -=-

    Piszę, ale trudno mi czytać to, co piszę -- oczy widzą coraz gorzej.
    A mam do napisania jeszcze list apelacyjny do o_kręgu... (czy jakoś
    podobnie... -- nie znam się na tym) [dlaczego wszystko, co związane
    jest z kręgosłupem kręci się wokoło kręgów?... tak, jakby nie mogło
    pozostać w rejonach niższych... nic z tego nie rozumiem, ale trudno...]

    -=-

    Buty zostaną -- są po prostu fajne... Białe, damskie...
    W realu by były o 4 dychy tańsze? Pewnie tak...
    9 takich par butów i jest pralka -- jeśli chodzi o cenę...
    A mówią, żeby nie prać butów w pralce, bo pralka od tego psuje się...
    9 par butów Reeboka mam na chodzie. ;)
    Z tego jedne (skórzane) przedwczoraj wyprałem a dziś napastowałem kremem. :)
    (kobiet napastować nie wolno, ale buty -- chyba można)

    Jak ja mam pisać tę apelację, skoro prawie nic nie widzę?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-10-30 14:48:10
    Od: Eneuel <e...@g...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" Wrote::

> [...]

    Zraziłem się do islamistów. ;)

    > Nijak nie można ustawić dokładnie (co do sekundy) czasu w zegarku.
    > Wolałbym, aby to coś sygnalizowało (choćby mruganiem) połączenie
    > z ,,opaską'', która mi leży na sercu. ;)

    Chyba jednak sygnalizuje, ale z opóźnieniem.

    Ala łapie kontakt z opaską już po godzinie.
    70 minut zajęło łapanie kontaktu naręcznej części pulsometru z opaską.

    Idealne ;-) rozwiązanie do sprawdzenia tętna tuż
    po przebudzeniu, gdy serce szybko łomocze.

    Tedy uwierzyłem, że państwo islamskie to kiepskie rozwiązanie. ;-)

    > Prawy (z metką) waży 301 gramów zaś lewy (też z metką) waży 304 gramy.
    > Oczywiście żartuję -- nie waży, ale masi. ;) W gramach podajemy masę,
    > nie ciężar. Ciężar podajemy w Gramach.

    Natomiast Wietnamczycy to najwyraźniej porządni ludzie.

    > Jak ja mam pisać tę apelację, skoro prawie nic nie widzę?

    Nie napisałem -- oczy odmówiły posłuszeństwa.
    Jeno oszkicowałem...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-10-31 10:48:52
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > Krokodyl:

    nie do końca rozumiem tutejszą grypserę więc zapytam:

    zgadłem że chodzi o bzwbk? a jeśli nie to o jaki podmiot?

  • 10. Data: 2014-10-31 11:25:04
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 31/10/2014 10:48, zarząd komplementariusza wrote:

    > nie do końca rozumiem tutejszą grypserę więc zapytam:
    >
    > zgadłem że chodzi o bzwbk? a jeśli nie to o jaki podmiot?

    Pudło, KR-edi agricoo wg, autora wątku.
    ;)