  • 11. Data: 2014-10-31 12:50:29
    Temat: Re: Krokodyl zmienił zdanie; ING i Sygma -- informacje
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    W dniu piątek, 31 października 2014 11:25:06 UTC+1 użytkownik mx napisał:

    > Pudło, KR-edi agricoo wg, autora wątku.
    > ;)

    kiedyś korzystałem z tego banku i postanowiłem "nigdy wiecej"

  • 12. Data: 2014-11-01 00:23:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zarząd komplementariusza" 9...@g...co

    : kiedyś korzystałem z tego banku i postanowiłem "nigdy wiecej"

    Dlatego właśnie ten bank musi teraz oferować 1kpln nowym klientom.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2014-11-01 01:05:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" m2rvd0$brn$...@n...news.atman.pl

    > Wracając do tematyki grupy -- można kupić, zapłacić kartą
    > i zwrócić, odbierając surowce wtórne. 169, 170... 168...

    Pulsometr zwróciłem, ale...
    Przyjmująca zapytała mnie:

    () czy pulsometru nie używałem?
    () czy pulsometr jest sprawny?

    i podała mi do podpisania kartkę o odstąpieniu od umowy
    kupna... Podpisałem, ale na zadane pytania nie odpowiedziałem.

    Najpierw trąbią przez swe ,,tubofony'' o możliwości testowania
    sprzętu sportowego, później pytają o nieużywanie... A nawet
    o... sprawność? Jak miałem sprawdzić sprawność, jeśli nie
    używałem? I po co miałbym zwracać, gdybym uznał, że jest
    sprawny?

    Dostałem z powrotem makulaturę i złom.
    I teraz sobie przypominam, że byłem aż tak roztargniony ,
    że nie sprawdziłem, czy dostaje tyle, ile zapłaciłem. :)
    Na pewno dostałem jakieś blaszki (być może 5 dwuzłotówek)
    i banknot -- 50 pln.

    Na nic odtwarzanie ,,nagrania'' -- obsługantka sypała z głębi
    swej ręki, zasłaniając zawartość przed mym wzrokiem... Na
    dodatek zagadała mnie o zwrot 1 grosza (pulsometr kosztował
    59,99 pln) a ja, szukając tego grosza, wysypałem drobniaki,
    które następnie pieczołowicie zbierałem...

    Ostatnio w ogóle jestem roztargniony -- w Mille powiedziałem,
    że wpłacam na Dobre, zamiast na 360, a na dodatek podałem, że
    wpłacam o 1 grosz więcej, niż wpłacałem...

    Sklep to Decathlon.

    http://www.decathlon.pl/

    Na ich stronie jest napisane:

    Artykuły, które Państwo chcą poddać zwrotowi lub wymianie
    w sklepie stacjonarnym bądź w sklepie online nie mogą
    posiadać śladów użytkowania!

    Aby było jasne -- zwracany pulsometr nie nosił na sobie śladów używania.

    Ale bez używania można :) -- zapłacić kredytówką i odebrać w surowcach.
    A że ceny tam wysokie...

    -=-

    IMO zwracanie w realu jest łatwiejsze i nie padają tam pytania o nieużywanie.
    Odwrotnie -- gdy zapytałem, czy mogę rozpakować, padła odpowiedź jakaś taka:

    -- Tak. Przecież trzeba rozpakować, aby przekonać się, czy to coś spełnia
    oczekiwania.

    Była to antena telewizyjna. Na dodatek... już lekko uszkodzona. :)
    Zwróciłem po 5 dniach -- oczywiście nadal lekko uszkodzoną. :)

    Przy zwracaniu zapytałem, czy to prawda, że kupioną rzecz mogę
    zwrócić -- padła odpowiedź twierdząca, ale... Ale zanim zapytałem
    o owe 5 dni. Gdy zapytałem o te 5 dni, odpowiedziano mi, że
    5 dni -- niekoniecznie. ;) Oby był paragon... Poradzono mi,
    abym paragonu pilnował. :)

    Odparłem, że mam to co chcę zwrócić -- i oczywiście mam stosowny paragon.
    Tu odpowiedź była błyskawiczna!!! Obsługantka niemal natychmiast porzuciła
    swe zajęcia i przystąpiła do przyjmowania anteny...

    Zwróciłem tam także butlę z olejem Kujawskim.
    Butli nie rozpakowywałem. :) I nie prażyłem w słoneczku. :)

    -=-

    Leroy Merlin przyjął ode mnie spaloną żarówkę halogenową w ramach gwarancji.
    (i wypłacił stosowną ilość surowców)

    -=-

    ING nie naliczył opłaty za debetówkę -- najwyraźniej zadowolił się keszbekiem. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'