    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Krokodyl zmienił zdanie; ING i Sygma -- informacje
    Date: Wed, 29 Oct 2014 00:11:44 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" m2oj0s$jqu$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > pierwszej wpłaty (na co najmniej 1500 plnów) zaliczać będzie
    > premiowane przelewy za media. Dziś wycofał się z tego i twierdził,
    > że tak nie mówił. Aby było jasne -- pamiętam, że tak właśnie
    > (i to ten właśnie egzemplarz) mówił. :)

    > %% za przelewy premiowane mają być odliczane dopiero od lstopada.
    > Szkoda, bo już polałem za to i za owo, ale na szczęście nie
    > były to przelewy takie, które mogły czekać.

    > Co do wody -- Krokodyl jest w trakcie prowadzenia rozmów (ze
    > swym kierownictwem) ustalających zasady uznawania opłat za wodę.

    Były 3 przelewy:

    24-10-2014 02:49:14 Przelew z rachunku -84.89 PLN
    Odbiorca PGE Obrót SA Tytuł wpłaty opłata za energię

    22-10-2014 02:51:25 Przelew z rachunku -79.67 PLN
    Odbiorca PGE OBRÓT S. A W BIAŁYSMTOKU Tytuł wpłaty OPŁATA

    22-10-2014 02:51:24 Przelew z rachunku -30.48 PLN
    PGING OBRÓT DETALICZNY SP ZOO REGION MAZOWIECKI
    UL. ALEJE JEROZOLIMSKIE, WARASZWA

    Któreś 2 były już przeterminowane, więc i tak
    poszłyby w październiku, ale z kredytówki Citi.

> [...]

    > utratę tego, co istotne w tym koncie. :)

    > Niestety także keszbeki (realne czy OR_len_owe bądź orle_nowe) wg
    > przedstawicielki ING nie są zaliczane w poczet 2hpln zwalniających
    > z opłaty miesięcznej, która pobierana jest 28 dnia miesiąca
    > kalendarzowego (czyli akurat dzisiaj) za bieżący miesiąc
    > kalendarzowy, czyli mijający właśnie miesiąc rozrachunkowy,
    > który trwa od 29 dnia danego miesiąca kalendarzowego do
    > 28 dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego.

    > Jutro (być może jeszcze dziś -- wolałbym, aby tak nie było)
    > będę mógł powiedzieć, czy opłata za październik została pobrana.

    4246xx8543 Real 1041 Bialystok Bialystok TRANSAKCJA CASHBACK
    24.10.2014 27-10-2014 27-10-2014 -200,00 opcje

    4246xx8543 Real 1041 Bialystok Bialystok TRANSAKCJA ZAKUPU
    24.10.2014 27-10-2014 27-10-2014 -4,99 opcje

    Na razie opłaty (7 pln) nie ma. Przed miesiącem było tak:

    ING BANK ŚLĄSKI S.A.
    UL.SOKOLSKA 34
    40-086 KATOWICE Mies.opł.za kartę Visa Zbl.
    28-09-2014 27-09-2014 -7,00

> [...]

    > finału -- wyraźny postęp było widać niemal po każdej kolejnej
    > próbie logowania) udało się mi zalogować do swego konta a dziś
    > dowiedziałem się, że bony (u mnie to bony na 100 pln) wkrótce
    > będą dostępne w realu i zostaną mi wręczone po tym, jak okażę
    > slipki i paragony wskazujące na dokonanie kredytówką co najmniej
    > 3 transakcji na łączną kwotę co najmniej 300 plnów. Wprawdzie nie
    > padły słowa 'łącznie' i 'co najmniej', ale kontekst wskazywał
    > właśnie na to, że tak ma być -- a nie na przykład ,,dokładnie
    > 3 transakcje'' czy ,,trzy transakcje na co najmniej 300 plnów każda''. ;)

    Mam 3 transakcje w sumie na 301 pln -- co do grosza, ale uznałem, że
    warto płacić tą kartą, więc płacę nią za jabłka -- dziś zapłaciłem
    nadmiarowo aż 2 pln z groszami...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'