    From: Waldek <m...@n...dam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Krokodyl zmienił zdanie; ING i Sygma -- informacje
    Date: Wed, 29 Oct 2014 01:29:48 +0100

    > Krokodyl:
    >
    > Przy zakładaniu konta Krokodyl powiedział mi, że po odnotowaniu
    > pierwszej wpłaty (na co najmniej 1500 plnów) zaliczać będzie
    > premiowane przelewy za media. Dziś wycofał się z tego i twierdził,
    > że tak nie mówił. Aby było jasne -- pamiętam, że tak właśnie
    > (i to ten właśnie egzemplarz) mówił. :)

    To i mnie by krokodyl wyruchał w takim układzie :]

    Rowniez takie info&zapewnienia otrzymałem od czynnika białkowego w oddziale
    - choc imputowałem, że z reg. chyba wynika
    że analizowany jest wpływ za miesiąc poprzedni....
    Ponieważ że była to całkiem atrakcyjna kobitka ( z wyglądu )
    może warto by teraz zażądać jednorazowego zwrotu ... w naturze ? - LOL

    > ING:
    >
    > Przy okazji zawitałem do ING. Wg ING nie można zastrzec
    > debetówki przed terminem -- zastrzeżenie doprowadzi da
    > utratę tego, co istotne w tym koncie. :)

    z ING rozwiodłem się kilka m-cy temu
    szkoda się było wiązać na dłużej za 1 stówkę ;)

    > Sygma:

    Nie mialem przyjemności? obcowania - jak dotąd