  • 1. Data: 2014-10-28 00:31:00
    Temat: raiffeisen polbank
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    jaki Polbank był wszyscy pamiętają, Raiffeisen kojarzył mi się z czymś
    lepszym, ale widać po fuzji nastąpiło wyrównanie poziomu w dół

    poszedłem dla placówki wypowiedzieć umowę karty:
    w środku 4 stanowiska, jeden koleś obsługuje klienta, który widać lekko
    wściekły, bo mu ww. nie potrafił otworzyć konta

    chwilę czekam i przychodzi ktoś (kierownik)?
    w sprawie KK mnie nie obsłużą, mam dzwonić na infolinię (nie dzwonię, bo
    długie wysłuchiwanie melodyjek mnie mocno irytuje)
    chcę załątwić sprawę na miejscu, a ona że się nie da, bo jeden
    pracownik, który w dodatku się uczy; "proszę pójść do innego oddziału"
    nie mając wyboru poszedłem (daleko nie było)

    a tam 6 stanowisk i tylko jedna pracownica, sprawę załatwiłem ale teraz
    rozumiem dlaczego trzeba tam za KK płacić...skoro na 4-6 stanowiskach
    pracuje 1 osoba to koszty stałe muszą ich zżerać

    wszyscy chorzy, ebola?

    --
    pozdrawiam
    RobertS