  • 1. Data: 2014-10-27 23:52:36
    Temat: Citi zaszalal z kursami wymiany walut
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    Nie wiem czy juz ktos pisal, ale mocno sie zdziwilem klikajac w baner reklamowy "nowe
    lepsze kursy wymiany walut" pokazujacy sie po zalogowaniu do systemu online. Kursy
    oferowane przez Citi sa na poziomie kursow oferowanych przez Alior Kantor... Takiego
    ruchu sie po Citi nie spodziewalem.

    Stiwi

  • 2. Data: 2014-10-28 13:35:00
    Temat: Re: Citi zaszalal z kursami wymiany walut
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-27 o 23:52, Stiwi pisze:
> [...]
    Kursy oferowane przez Citi sa na poziomie kursow oferowanych przez Alior Kantor...
    Takiego ruchu sie po Citi nie spodziewalem.

    A do czego te kursy mogą służyć? Bo ja widzę kursy dla kart:
    https://www.online.citibank.pl/page.do?content=kursy
    _walut
    Kraj Waluta Kupno Sprzedaż Średnia
    USA 1 USD (dolar) 3,1828 3,4632 3.323
    UGW 1 EUR (euro) 4,0450 4,4031 4.2241

    Jakoś nie widzę poprawy...

    --
    Pete

  • 3. Data: 2014-10-28 15:46:45
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Tuesday, October 28, 2014 4:35:02 PM UTC+4, Pete wrote:
    > A do czego te kursy mogą służyć? Bo ja widzę kursy dla kart:
> [...]

    Do wymiany walut bez potrzeby przelewania do Walutomatu / Alior Kantor:
    Kraj Waluta Sprzedaz Kupno
    Euro EUR 1 4,2362 4,2118
    USA USD 1 3,3319 3,314

    Stiwi

  • 4. Data: 2014-10-28 16:50:25
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-28 o 15:46, Stiwi pisze:
    _walut

    > Do wymiany walut bez potrzeby przelewania do Walutomatu / Alior Kantor:
> [...]

    Przelew wewn. PLN -> EUR w citi online:

    Kwota : 100,00 EUR
    Na rachunek: Euro konto
    Kwota : 100,00 EUR
    Kurs wymiany : 1 EUR to 4,4033 PLN
    Z rachunku : Rachunek bieżący
    Kwota : 440,33 PLN

    --
    Pete

  • 5. Data: 2014-10-28 17:04:33
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-10-28, Pete <n...@n...com> wrote:

    [...]

    > Kwota : 100,00 EUR
    > Na rachunek: Euro konto
    > Kwota : 100,00 EUR
    > Kurs wymiany : 1 EUR to 4,4033 PLN
    > Z rachunku : Rachunek bieżący
    > Kwota : 440,33 PLN

    http://www.citibank.pl/poland/homepage/polish/press1
    /11465_14287.htm?cat=11924
    Zwróćcie uwagę do kogo kierowana jest oferta ;-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2014-10-28 18:19:14
    Od: Pete <n...@n...com>

    > On 2014-10-28, Pete <n...@n...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > http://www.citibank.pl/poland/homepage/polish/press1
    /11465_14287.htm?cat=11924
    > Zwróćcie uwagę do kogo kierowana jest oferta ;-)

    to ja przepraszam..... ;)

    --
    Pete

  • 7. Data: 2014-10-28 18:21:22
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > http://www.citibank.pl/poland/homepage/polish/press1
    /11465_14287.htm?cat=11924
    > Zwróćcie uwagę do kogo kierowana jest oferta ;-)

    Moze do wakacji rozszerzy sie grono odbiorcow, poniewaz oferta istotnie
    ciekawa. Kupuje walute bez kombinacji, przepinam karte i mam gdzies
    przewalutowania.