  • 1. Data: 2014-10-27 21:59:08
    Temat: mBank - zwolnienie z opłaty za KK
    Od: em <e...@g...com>

    Witam,
    Czy orientujecie się czy mBank jest skłonny do rezygnacji z rocznych opłat za kartę
    kredytową dla tych co nie wyrabiają limitów obrotów/liczby transakcji?
    Np. czy oferują zwolenianie z opłaty rocznej przy chęci rezygnacji z karty?

  • 2. Data: 2014-10-27 22:04:36
    Temat: Re: mBank - zwolnienie z opłaty za KK
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 października 2014 21:59:10 UTC+1 użytkownik em napisał:

    > Np. czy oferują zwolenianie z opłaty rocznej przy chęci rezygnacji z karty?

    Zapomnij, nie zwolnią Cię z niczego.

  • 3. Data: 2014-10-27 22:16:34
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.10.2014 o 21:59, em pisze:
> [...]
    > Np. czy oferują zwolenianie z opłaty rocznej przy chęci rezygnacji z karty?

    Nie ma szans.

  • 4. Data: 2014-10-27 23:04:47
    Od: Mis Kolargol <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 października 2014 21:16:36 UTC użytkownik neoniusz napisał:
    kartę kredytową dla tych co nie wyrabiają limitów obrotów/liczby transakcji?

    Jest jedna opcja, ale prawdopodobnie bardzo nielubiana przez mbank, mianowicie nalezy
    zastrzec karte i zawnioskowac o wydanie nowej w miejsce zastrzezonej. tego samego
    typu oczywiscie.
    Zgodnie z TOiP oplata jest za karte kredytowa, czyli za plastik, a nie za obsluge
    rachunku karty kredytowej do ktorego wydawana jest karta, wiec za nowo wydana karte w
    miejsce zastrzezonej pobrana zostanie tylko oplata za jej wydanie, w przypadku
    wiekszosci kart to 10 zl.
    Powyzsze mozna powtarzac , dopoki mbank nie zmieni zasad ;)))

    Druga opcja to zamiana karty na karte innego typu pod warunkiem prawidlowej obslugi
    karty, gdzie takze jest tylko oplata za wydanie.

    Generalnie, jak powyzej zostalo napisane mbank jest nieugiety i nie ma mozliwosci
    dyskusji odnosnie zwolnienia z oplat corocznych, jak to jest z innymi bankami.

  • 5. Data: 2014-10-28 09:10:05
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    szczurwa <s...@g...com> Wrote in message:

    > Zapomnij, nie zwolnią Cię z niczego.

    To dziwne co piszecie, mi anulowali 300 po tym, jak już się
    pojawiło na wyciągu (jak to zobaczyłem, zadzwoniłem z rezygnacją
    podając jako powód opłatę roczną). A już plułem sobie w brodę, że
    drogawo mi ten Kindle wyszedł. Obroty na karcie jak i eKoncie mam
    prawie żadne, więc nie robiłem sobie nadziei dzwoniąc, a
    jednak...

    --
    Jacek Midura

  • 6. Data: 2014-10-28 17:07:49
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    W dniu 2014-10-27 21:59, em pisze:
> [...]
    > Np. czy oferują zwolenianie z opłaty rocznej przy chęci rezygnacji z karty?

    Ja wysłałem listem wypowiedzenie umowy, zadzwonili z pytaniem a
    dlaczego, namawiali na jakieś denne bonusy itd. Powiedziałem wprost że
    nie wyrobię w tym roku limitu transakcji i nie chcę płacić za kolejny
    rok. Zwolnili mnie z opłaty za kolejny rok, a więc dasie :)

  • 7. Data: 2014-10-28 17:53:52
    Od: Michał <m...@g...pl>

    W dniu 2014-10-27 o 21:59, em pisze:
> [...]
    > Np. czy oferują zwolenianie z opłaty rocznej przy chęci rezygnacji z karty?

    A do zwolnienia z opłaty liczą się transakcję z karty głównej i
    dodatkowej? Czy tylko z głównej?

    --
    pzdr,
    michal

  • 8. Data: 2014-10-28 21:12:11
    Od: longraider <l...@b...goaway>

    On 27.10.2014 21:59, em wrote:
> [...]
    > Np. czy oferują zwolenianie z opłaty rocznej przy chęci rezygnacji z karty?

    W moim przypadku też wystarczyło zadzwonić na mlinię i zrezygnować z
    karty, po kilku godzinach telefon:
    - dlaczego pan zrezygnował z karty?
    - bo opłata roczna
    - a czy za połowę opłaty rocznej chciałby mieć pan nadal tą kartę?
    - nie
    - a za darmo?
    - no za darmo to w sumie może być

    M.