    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Krokodyl zmienił zdanie; ING i Sygma -- informacje
    Date: Wed, 29 Oct 2014 02:07:30 +0100

    "Waldek" m2pce4$k4l$...@n...news.atman.pl

    > To i mnie by krokodyl wyruchał w takim układzie :]

    Napisałem o tym tak szybko, jak mogłem -- aby ostrzec innych.

    > Rowniez takie info&zapewnienia otrzymałem od czynnika białkowego w oddziale - choc
    imputowałem, że z reg. chyba wynika
    > że analizowany jest wpływ za miesiąc poprzedni....

    Na wszelki wypadek zapytałem wczoraj, czy aby
    nie jest potrzebne jakieś zgłoszenie w udziale...
    Białkomat zapewniałA mnie, że nie jest potrzebne.

    > Ponieważ że była to całkiem atrakcyjna kobitka ( z wyglądu )
    > może warto by teraz zażądać jednorazowego zwrotu ... w naturze ? - LOL

    Ty jesteś napalony na każdą?

    Do tej pory nie widzę zejścia 7 pln.

    > z ING rozwiodłem się kilka m-cy temu
    > szkoda się było wiązać na dłużej za 1 stówkę ;)

    Ja mam mieć 2 stówki. Po otrzymaniu -- biorę rozwód. :)

    -=-

    Z nudów rzuciłem okiem o oszczędności...
    I co ja widzę?!?! Wala się tam po kontach ;) 1104 plnów...
    Brakowało mi tego czegoś, ale nie miałem pojęcia o tym,
    że to skrywa się właśnie tutaj...

    > Nie mialem przyjemności? obcowania - jak dotąd

    Mam kuferek, matce dali bony a teraz też czekam na bony -- i na rozwód.

    -=-

    Z Krokodylem będzie trudniej -- rozwód dopiero po 18 miesiącach...
    A intercyza zakłada odbiór posagu w razie przedterminowego rozwodu...

    [ostatnio kobiety są aż tak strasznie ;) pazerne?...]

    -=-

    Zrezygnuję też od listopada (październik jest ostatnim miesiącem)
    z płacenia debetówką BZWBKKBSg należącą do matki i wpłacania
    ,,wynagrodzenia'' na jej konto w BZWBKKBSg. Ciekawe, czy spór
    pomiędzy moja matką ;) i BZWBKKBSg rozstrzygać będzie prawnik
    równie mądry co SSR Marta Kiszowara, która podtarła dupę :)
    wynikiem badania przeprowadzonego rezonansem magnetycznym,
    choć domagała się nowych dowodów i zauważyła, że dowodem
    w mojej sprawie jest dokumentacja medyczna.

    BZWBKKBSg wisi mojej matce (czyli mnie) 400 pln.
    A gdyby przeszły kredytówki i limity debetowe -- miałbym
    jeszcze ze 300 pln a osoby polecające też by miały 300 pln.

    -=-

    Słowem -- 3 rozwody na horyMzoncie i 1 nieco ;) dalej.
    (ING, BZWBKKBSg i Sygma -- oraz Krokodyl)
    Za parę miesięcy i ja odejdę z BZWBKKBSg.
    Zapowiada się nuda...................

    I chyba jakiś BNP się zapowiada.

    Promocja BNP z bonusem 70 zł i moneyback 3% dostępna na blogu:

    http://jakdorobic.wordpress.com/

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'