    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Krokodyl zmienił zdanie; ING i Sygma -- informacje
    Date: Thu, 30 Oct 2014 04:19:19 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" m2rvd0$brn$...@n...news.atman.pl

    > Kupiłem w sportowym sklepie jakiś (tureckiej produkcji) pulsometr za niecałe
    > 60 pln -- widzę, że raczej słaby. Mogę zwrócić towar -- bezterminowo, ale

    Nijak nie można ustawić dokładnie (co do sekundy) czasu w zegarku.
    Wolałbym, aby to coś sygnalizowało (choćby mruganiem) połączenie
    z ,,opaską'', która mi leży na sercu. ;)

    > musiałem podać swoje dane, na dodatek musiałem je wpisać w niewygodnych
    > warunkach -- ani stać, ani kucać... Głowy nie mogę pochylać, bo drętwieje
    > ręka, tułowia w plecach nie mogę pochylać... Postawiłem kupowane
    > buty -- zaczęło coś piszczeć... Mysz na króciuteńkim ogonie...

    Prawy (z metką) waży 301 gramów zaś lewy (też z metką) waży 304 gramy.
    Oczywiście żartuję -- nie waży, ale masi. ;) W gramach podajemy masę,
    nie ciężar. Ciężar podajemy w Gramach.

    No właśnie -- co znaczy 'waga'? Ważymy masy czy ciężary?
    A może ważymy cokolwiek? Syn obecnego twórcy prawa nie
    mógł pojąć tego, że do obydwu stron równania można coś
    dodać lub odjąć bez naruszenia równowagi. :) Chodziło
    o zapis nierówności w C. :)

    a!=b jest równoznaczne z zapisem a-b

    Próbowałem mu to wyjaśnić, ale -- bezskutecznie...
    Być może był za młody... A może -- brakowało mu
    pokory ,,wobec gwiezdnego nieba''?

    -=-

    Wiem, że tych butów kupuję coraz więcej...
    Ale te naprawdę były wyjątkowe!!! 42 numer damskich butów.
    Wg pracownika Sizeera Reebok nie produkuje tego numeru w damskim wydaniu.

    Tak więc -- widząc te buty, musiałem :) je kupić. :)

    Kupując, pomyślałem o ING -- mogłem przeca zapłacić debetówką ING
    (w sumie około 209 plnów) lub kredytówką Sygmy, ale uznałem, że
    interesy są ważniejsze od sentymentów, ;) więc zapłaciłem kredytówką
    Mille. :) ING zadowoli się keszbekiem -- choć rozróżnia kewszbek
    i zapłatę za towar, jednak z miesięcznej opłaty najwyraźniej zwalnia. :)

    Sygma ma natłok klientów (mnie jednego najwyraźniej -- to wynika
    z zapisu dotyczącego wydania 300 plnów) więc brakuje jej bonów. :)
    Może są inni chętni, ale nie uzbierali 300 plnów... ;)

    -=-

    Piszę, ale trudno mi czytać to, co piszę -- oczy widzą coraz gorzej.
    A mam do napisania jeszcze list apelacyjny do o_kręgu... (czy jakoś
    podobnie... -- nie znam się na tym) [dlaczego wszystko, co związane
    jest z kręgosłupem kręci się wokoło kręgów?... tak, jakby nie mogło
    pozostać w rejonach niższych... nic z tego nie rozumiem, ale trudno...]

    -=-

    Buty zostaną -- są po prostu fajne... Białe, damskie...
    W realu by były o 4 dychy tańsze? Pewnie tak...
    9 takich par butów i jest pralka -- jeśli chodzi o cenę...
    A mówią, żeby nie prać butów w pralce, bo pralka od tego psuje się...
    9 par butów Reeboka mam na chodzie. ;)
    Z tego jedne (skórzane) przedwczoraj wyprałem a dziś napastowałem kremem. :)
    (kobiet napastować nie wolno, ale buty -- chyba można)

    Jak ja mam pisać tę apelację, skoro prawie nic nie widzę?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'