  • 1. Data: 2014-10-28 09:23:06
    Temat: Psują warunki w BNP Paribas
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    BNP chyba próbuje odrobić straty po nieplanowanych tabletach - dla
    iKont z moneybackiem jest teraz bezwarunkowo 6zł/mc za kartę
    debetową (wydaje mi się, że do niedawna było możliwe zwolnienie
    pod niezbyt uciążliwymi warunkami). Dodatkowo mocno obcięli
    moneyback na KK, które dawali w jakiejś poprzedniej promocji
    tabletowej (było 5% na zakupy sportowe i 1% spożywcze+paliwa,
    teraz jest tylko 2% na sportowe).

    Nie zauważyłem na grupie ostrzeżeń o tym, jeśli coś przegapiłem to
    nie bijcie.

    --
    Jacek Midura

  • 2. Data: 2014-10-28 11:18:24
    Temat: Re: Psują warunki w BNP Paribas
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 28.10.2014 Jacek Midura <j...@...krakow.pl> napisał/a:
    > BNP chyba próbuje odrobić straty po nieplanowanych tabletach - dla
    > iKont z moneybackiem jest teraz bezwarunkowo 6zł/mc za kartę
    > debetową (wydaje mi się, że do niedawna było możliwe zwolnienie

    E, gdzie tak jest?

    Nic nie przyszło pocztą wewnętrzną, na stronie głównej
    nadal wisi:
    http://www.bnpparibas.pl/files/taryfaof.pdf
    gdzie stoi na stronie 5:

    "2. Użytkowanie karty debetowej MasterCard do iKonta
    - Konta Dobrze Dobranego otwartego przez Internet
    (miesięcznie)
    0 PLN jeśli:
    - klient posiada wydaną i niezastrzeżoną kartę kredytową
    (za wyjątkiem sytuacji gdy karta debetowa jest wydana do rachunku
    wspólnego) lub
    - wartość transakcji bezgotówkowych dokonanych kartą debetową
    w miesiącu wyniesie co najmniej 200 PLN lub

    6 PLN jeśli :
    - wartość transakcji bezgotówkowych dokonanych kartą
    debetową w miesiącu wyniesie mniej niż 200 PLN "

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 3. Data: 2014-10-28 12:06:51
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> Wrote in message:

> [...]
    >
    > 6 PLN jeśli :
    > - wartość transakcji bezgotówkowych dokonanych kartą
    > debetową w miesiącu wyniesie mniej niż 200 PLN "

    Fakt, wygląda że źle popatrzyłem w TOiP. Czyli tylko warunki KK
    zepsuli.

    --
    Jacek Midura