  • 1. Data: 2014-10-28 21:29:23
    Temat: citi world mastercard
    Od: Łukasz <o...@m...com>

    Witam,
    Citi od 10 grudnia ponownie zmienia wartość punktową nagród oferowanych w
    katalogu dla karty kredytowej World Mastercard.
    Zamierzam przed podwyżką za punkty wziąć voucher na doładowanie karty w
    Play.
    Czy taki voucher można wykorzystać robiąc doadowanie online? I czy przy
    płaceniu takim voucherem będzie dodatkowa premia 15% za doładowanie powyżej
    30 zł?
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 2. Data: 2014-10-28 21:52:08
    Temat: Re: citi world mastercard
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-10-28 21:29, Łukasz pisze:
> [...]
    > Czy taki voucher można wykorzystać robiąc doadowanie online? I czy przy
    > płaceniu takim voucherem będzie dodatkowa premia 15% za doładowanie

    Brałem doładowanie z MC Rewards dla karty Aliora więc pewnie będzie tak
    samo: to nie jest voucher, smsem przychodzi ten nastocyfrowy kod.
    Doładowywany był "Fresh - darmowe rozmowy w Play" (czy jakoś tak) i
    bonus w postaci X dni darmowych rozmów został przyznany.

  • 3. Data: 2014-10-29 19:18:30
    Od: W <w...@w...pl>

    osa wystukał, co następuje:

> [...]
    > Doładowywany był "Fresh - darmowe rozmowy w Play" (czy jakoś tak) i
    > bonus w postaci X dni darmowych rozmów został przyznany.

    Czy te kody mają jakis termin ważności?

  • 4. Data: 2014-10-29 20:35:46
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-10-29 19:18, W pisze:

    > Czy te kody mają jakis termin ważności?

    Kody były zamawiane 1 marca, ostatni został użyty we wrześniu lub
    październiku i działał więc pewnie data ważności długa.