    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Krokodyl zmienił zdanie; ING i Sygma -- informacje
    Date: Thu, 30 Oct 2014 01:05:32 +0100

    "Waldek" m2qs9c$s05$...@n...news.atman.pl

    > No ...może nie na każdą, bez przesady ;)
    > LOL

    Ale skrzypaczkę chciałeś...
    No -- powiedzmy, że chciałeś z nią ubić interes. ;)

    > Nie widzę powodów do wcześniejszego rozwodu jeśli będzie się wypłacał - mowa o
    cofkach z ogonków karcianych

    Dzwoniła do mnie dezInformacja -- chciała mnie wprowadzić
    w błąd, ale nie dałem się. :) Sprawdzali moją czujność. :)
    Akurat płaciłem w Carrefourze w czasie rozmawiania, toteż
    z kasjerką rozmawiałem na migi -- nieźle szło. :) Kasjerka
    pytała mnie o to, czy karta zbliżeniowa, czy na PIN -- więc
    odpowiedziałem, że na PIN. Najpierw zapytała mnie, czy już
    jestem gotowy do płacenia --- odpowiedziałem, ;) że tak,
    następne zadała mi pytanie o zbliżeniowość, więc odparłem,
    że trzeba jednak na PIN. :) To była tak zwana rozmowa bez
    używania zbędnych słów. ;)

    > Hmm... moja jest dość zaborcza - ale czy pazerna ?

    > U mnie tylko z BGZ ... niby jest za free,
    > ale po co trzymać zdechłą wiewiórkę którą wykupił BNP ?
    > - świnka na razie jest jeszcze dokarmiana

    Zdołałem zapomnieć już o rudych a świnki dokarmiam.

    > Pozdro

    Tego nigdy dosyć.

    -=-

    Za patelnię przepłaciłem -- w Auchan można już kupić ceramikę za 9 pln.
    Ino moja jest indukcyjna, ale ja nie mam płytki indukcyjnej.

    Carrefour za 3 (różnej wielkości) liczy sobie niecałe
    4 dychy, gdy są nieindukcyjne i 5 niepełnych dych,
    gdy patelnie są indukcyjne.

    Niemal codziennie robię sobie jaja, ale serce siada z powodu astmy.
    Cholesterol i trójki -- poniżej maksimum.

    Kupiłem w sportowym sklepie jakiś (tureckiej produkcji) pulsometr za niecałe
    60 pln -- widzę, że raczej słaby. Mogę zwrócić towar -- bezterminowo, ale
    musiałem podać swoje dane, na dodatek musiałem je wpisać w niewygodnych
    warunkach -- ani stać, ani kucać... Głowy nie mogę pochylać, bo drętwieje
    ręka, tułowia w plecach nie mogę pochylać... Postawiłem kupowane
    buty -- zaczęło coś piszczeć... Mysz na króciuteńkim ogonie...

    Zdurnieć można...

    Na razie durnieje pulsometr -- pokazuje 120 na minutę, a na pewno tyle nie jest.
    O!! 135, 150... To coś dobrze pracowało, gdy nie było obok komputera. 170, 172...
    210!!! I nie wrzeszczy? Nie ostrzega?!?!

    -=-

    Wracając do tematyki grupy -- można kupić, zapłacić kartą
    i zwrócić, odbierając surowce wtórne. 169, 170... 168...

    Porąbany pulsometr. W Auchan znalazłem tańszy -- za 45 pln.
    W Auchan można zwracać chyba do 5 dni.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'