  • 1. Data: 2005-07-11 11:50:22
    Temat: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Ja już wymiękam z tym McBankiem. Niby przelewy darmo i kilka innych
    zalet, ale jak się chce coś więcej niż przelew przez Internet załatwić,
    to nigdy nie może być łatwo, prosto i przyjemnie.

    Powtórzył się motyw, który ZAWSZE się powtarza - co innego McMultilinia,
    a co innego McOddział.

    Dzwonię na McMultilinię i mówię, że chcę awizować wypłatę Euro z
    rachunku walutowego. Na to pani, że obecnie kwoty 500 EUR nie
    trzeba u nich awizować. No to ja mile zaskoczony pytam, czy po prostu
    można przyjść do oddziału i wziąść kasę? Tak tak, oczywiście. Ale czy NA
    PEWNO można i będą mieli to Euro? Oczywiście proszę pana, jesteśmy
    poważnym bankiem, no problem.

    No to pojechałem dzisiaj do McCUF i co? Oczywiście nie mieli tyle
    kasy!!! No to myślę sobie, że trudno, przeleję resztę na zwykły rachunek
    i będę płacił kartą gdzie się da, a wezmę chociaż 100 EUR na wydatki.
    Ale co? STÓWY TEŻ NIE MAJĄ!

    No i jestem godzinę z hakiem czasu, X zł na paliwo + 1 zł za parking w plecy.
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2005-07-11 12:17:36
    Temat: Re: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

> [...]
    > Ale co? STÓWY TEŻ NIE MAJĄ!
    >
    > No i jestem godzinę z hakiem czasu, X zł na paliwo + 1 zł za parking w

    Miałeś wyjątkowego pecha!

    Wielokrotnie przerabiałem taką operację w Poznaniu i nigdy nie było
    problemu. Co więcej, kilkukrotnie podejmowałem kwoty rzędu 2000 EUR, bez
    awizowania i bez naliczania prowizji z tego tytułu. Po prostu pieniądze były
    i bank nie ponosił z tego tytułu dodatkowych kosztów.

    Telesfor Baudot (Tele2001 at poczta kropka onet kropka pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 3. Data: 2005-07-11 12:41:20
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >No to pojechałem dzisiaj do McCUF i co? Oczywi?cie nie mieli tyle
    >kasy!!! No to my?lę sobie, że trudno, przeleję resztę na zwykły rachunek
    >i będę płacił kart? gdzie się da, a wezmę chociaż 100 EUR na wydatki.
    >Ale co? STÓWY TEŻ NIE MAJˇ!

    To nie jest manufaktoura banknotmow, moze im sie zdazy brak akurat,
    pech i nic wiecej.
    Ja kilkanascie razy usd bralem i zawsze mieli potrzebna kwote.

    Pzdr.
    Lack

  • 4. Data: 2005-07-11 13:10:08
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <l...@o...pl> napisal(a):

    > To nie jest manufaktoura banknotmow, moze im sie zdazy brak akurat,
    > pech i nic wiecej.

    Tylko dlaczego zapewniali mnie na multilinii, że kasa na pewno będzie i w ogóle nie
    ma co się przejmować?

    Nie chciałem miliona EUR. Chciałem mniej niż 500. W końcu chciałem sto.
    Wstyd nie mieć w jedynym w mieście oddziale kilku tysięcy zapasu na
    nieawizowane wypłaty. Źle to świadczy o banku po prostu i nie ma co
    tutaj nawijać o manufakturze banknotów - po prostu jest to bank niepoważny,
    McBank. Zwłaszcza, że zadeklarowali się, że kasa będzie. Do oddziału mam
    15 km w jedną stronę, w dwie 30, auto mi pali 12l benzyny na 100, czyli
    spaliłem 4l benzyny, czyli 16 zł mnie kosztowała ta wycieczka. No
    zajebiście po prostu, gdyby nie naopowiadali mi głupot na multilinii, to
    bym sobie to EUR przelał na rachunek w PLN i na tych wszystkich
    przewalutowaniach stracił mniej. Teraz i tak muszę to zrobić (no bo jaką
    mam gwarancję, że następnym razem kasa będzie?! A multilinia odmówiła
    awizowania takiej niskiej kwoty!!!), ale 16 zł jestem już w plecy.

    W połączeniu z moimi wcześniejszymi przygodami z tym McBankiem tworzy
    się naprawdę obraz nędzy, rozpaczy, bałaganu i niekompetencji.
    W mojej 1,5 rocznej historii posiadania tam rachunków zadowolony z tego
    banku byłem raz - po tym, jak sprawnie założyłem te rachunki u miłej i
    ładnej panienki. Niestety radość szybko minęła, kiedy na wyciągach
    zobaczyłem moje dane adresowe z błędami, mimo poprawnych danych na
    umowie... Potem juz było coraz gorzej, mógłbym cały wieczór opowiadać
    różne mniej i bardziej śmieszne historie z Multi związane... Użeram
    się z nimi dla darmowych przelewów, dobrych kursów walut, a głównie
    dlatego, że nie chce mi się przenosić rachunku dla DG gdzie indziej,
    bo to wiąże się z kupą aktualizacyjnych papierów w US i ZUS,
    koniecznością poinformowania kontrahentów, wyrzuceniem zapasu
    papieru firmowego itd.
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2005-07-11 13:49:30
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Tylko dlaczego zapewniali mnie na multilinii, że kasa na pewno będzie i w ogóle nie
    >ma co się przejmować?

    Bo teoretycznie powinna byc. Tak samo jak w kazdym bankomacie, ale
    zdazaja sie przeciez wypadki, ze brakuje...

> [...]
    >mam gwarancję, że następnym razem kasa będzie?! A multilinia odmówiła
    >awizowania takiej niskiej kwoty!!!), ale 16 zł jestem już w plecy.

    A gdyby Ci powiedziala, ze jest, a w ciagu 10 minut przyszli by
    klienci i oproznili kase? Zdazenie losowe.
    Mowiesz o przelaniu euro na rachunek pln - nie mogles tego zrobic na
    miejscu?
    Nastepnym razem 501 euro.

> [...]
    >bo to wi?że się z kup? aktualizacyjnych papierów w US i ZUS,
    >konieczno?ci? poinformowania kontrahentów, wyrzuceniem zapasu

    No coz, jesli masz faktycznie takie zle doswiadczenia to zmien bank i
    juz.

    Pzdr.
    Lack

  • 6. Data: 2005-07-11 14:08:40
    Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>

    "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message

    > Tylko dlaczego zapewniali mnie na multilinii, że kasa na pewno będzie i w
    ogóle nie
    > ma co się przejmować?

    IMHO miałeś pecha. Widocznie ktoś przed Tobą wypłacił większą kasę. Spójrz
    na to rozsądnie - jeśli ktoś im opróżni kasetkę z walutami to chyba trudno
    od tak ją napełnić - pewnie ileś to trwa.
    Miałeś zwyczajnie pecha - jak np w sytuacji gdy idziesz drogą i Ci spada
    cegłówkę na głowę. Niczyja wina - po prostu zdarzenie losowe. Takie w życiu
    są - i nie ma co oczekiwać, że wszystko w życiu pójdzie nam ok. Lepiej się
    przygotować na małe komplikacje ;)

    pzdr
    topjes

  • 7. Data: 2005-07-11 14:20:26
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl> napisal(a):
> [...]
    > są - i nie ma co oczekiwać, że wszystko w życiu pójdzie nam ok. Lepiej się

    No dobra, ale skoro powyżej 500 EUR trzeba awizować, to są przygotowani
    na tę sytuację. A jeśli mają np. 5000 EUR w zapasie, to musi się przede
    mną znaleźć 10 osób wyjmujących po 500 EUR, a oni muszą nie reagować na
    topniejące zapasy. Musiałem mieć wyjątkowego pecha. ;-)
    --
    Samotnik

  • 8. Data: 2005-07-11 14:24:26
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

> [...]
    > życiu
    > są - i nie ma co oczekiwać, że wszystko w życiu pójdzie nam ok. Lepiej się

    Wybaczcie, ale do banku sie przychodzi nie szukasc szczescia czy pecha,
    tylko po swoje pieniadze. I jezeli bank gwarantuje, ze wyplat do wysokosci
    500USD/EUR nie trzeba awizowac, to nie trzeba i pieniadze maja byc.
    A jezeli pieniedzy nie ma, to ktos z centali rusza dupe, wysyla konwojentow
    z kasetka i pieniadze sa. Albo kierowniczka (czy jak sie tam u nich nazywa
    Asystenta d/s Dowodzenia :) ) rusza dupe do kantoru i kupuje to 500 EUR... I
    sprawa jest zalatwiona.
    Ja bym w opisanej sytuacji nie odpuscil.

    A ze Multibank do dupy wyjatkowo jest to sie zgodze, zreszta pisalem jakis
    czas temu o swoich doswiadczeniach...

    MAd Hat
    ter

  • 9. Data: 2005-07-11 14:33:15
    Od: " " <n...@g...pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(a):

> [...]
    > Ale co? STÓWY TEŻ NIE MAJĄ!
    >
    > No i jestem godzinę z hakiem czasu, X zł na paliwo + 1 zł za parking w

    Nie pociesze Cie moim postem, ze powiem, iz:

    Sytuacja, ktora opisales jest typowa dla 99,9% firm w polsce, ktore oprocz
    obslugi stacjonarnej (czyli oddzialy po prostu) maja rowniez roznego rodzaju
    pieprzone infolinie, help line, hot line, sex line i inne takowe twory. Nie
    ma znaczenia, czy mowimy o bankach, czy wypozyczalniach czajnikow, czy
    sexshopach, oddzial swoje, a panienka z infolinii swoje.

    Pierdoly opowiadaja takie, ze mozg sie czlowiekowi tasuje, a czesto jak oczy
    wybaluszasz w oddziale, kiedy slyszych cos zupelnie innego po rozmowie z
    laska z infolinii, ze "nasza infolinia to nie MY, to zewnetrzna firma".

    To sie nazywa *corporate governance* o czym w PL nie maja w molochach pojecia
    i czesto kryja swoja niekompetencje, ze wydra na Ciebie paszcze. Piprzenie
    zas, ze wlasnie sie sily przeciwko tobie w danym dniu sprzysiegly i miales po
    prostu pecha i ze nie wszystko bedzie w zysciu rozowe, kolorow i atlasowe,
    jest tylko i wylacznie marketingowym belkotem, ktory kryje chujowa wrecz
    obsluge w MB, ktory jest do dupy.

  • 10. Data: 2005-07-11 14:33:32
    Od: K.N. <l...@o...pl>

> [...]
    >Asystenta d/s Dowodzenia :) ) rusza dupe do kantoru i kupuje to 500 EUR... I

    A gdzie jest napisane, ze MB gwarantuje dostepnosc tych 500 USD/EUR?
    Jest napisane, ze wyplata takiej kwoty jest darmowa bez wczesniejszego
    awizowania.

    Pzdr.
    Lack