  • 11. Data: 2005-07-11 14:34:56
    Temat: Re: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >No dobra, ale skoro powyżej 500 EUR trzeba awizować, to s? przygotowani
    >na tę sytuację. A je?li maj? np. 5000 EUR w zapasie, to musi się przede
    >mn? znaleĽć 10 osób wyjmuj?cych po 500 EUR, a oni musz? nie reagować na
    >topniej?ce zapasy. Musiałem mieć wyj?tkowego pecha. ;-)

    Niekoniecznie. Rownie dobrze mogl ktos wybrac takie 5000 EUR za jakas
    tam oplata.
    Ciekawe czy mozna zadzwonic do placowki i dowiedziec sie czy wyplata
    bedzie mozliwa - tzn, czy udostpnia przez telefon dane o zasobnosci
    skarbonki :-)

    Pzdr.
    Lack

  • 12. Data: 2005-07-11 14:42:39
    Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>

    "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> wrote
    in message news:datva9$gi7$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Wybaczcie, ale do banku sie przychodzi nie szukasc szczescia czy pecha,
    > tylko po swoje pieniadze. I jezeli bank gwarantuje, ze wyplat do wysokosci
    > 500USD/EUR nie trzeba awizowac, to nie trzeba i pieniadze maja byc.

    Wiem, że to zabrzmi protekcjonalnie, ale nieżyciowa jest Twoja postawa.
    Wyobraź sobie, że masz bilet na koncert U2 na Stadionie Śląskim. Niestety w
    dniu koncertu rano ktoś zarżnął nożem Bono. No i teraz co - koncert ma być i
    już? Nie, po prostu jest to wypadek losowy.
    Jasne, że skala nie ta w obu przykładach. Ale chodzi mi o to by pokazac, że
    nie można (przynajmniej moim zdaniem) mieć w życiu postawy "ma być i
    koniec". Miał gościu pecha i tyle. A być może i bank mógł mieć więcej w
    kasie - bardoz możliwe.
    Tylko po co się wkurzać, wpieniać i tupać nogami. Bez sensu. Lepiej się
    wyluzować i iść na piwo. W ostateczności można głosować nogami - zmienić
    bank.

    > A jezeli pieniedzy nie ma, to ktos z centali rusza dupe, wysyla
    konwojentow > z kasetka i pieniadze sa. Albo kierowniczka (czy jak sie tam u
    nich nazywa
    > Asystenta d/s Dowodzenia :) ) rusza dupe do kantoru i kupuje to 500 EUR...
    > sprawa jest zalatwiona.
    > Ja bym w opisanej sytuacji nie odpuscil.

    A potem są wrzody, bóle serca, ostatecznie zawał. Naprawdę warto?
    Poza tym pomysł z wycieczką do kantoru pominę ;)
    Zamówienie kasy też musi trochę trwać. Policz rozsądnie ile minimum.
    Przecież konwój z kasą nie będzie w oddziale za sekundę, ani nawet za pół
    godziny!

    > A ze Multibank do dupy wyjatkowo jest to sie zgodze, zreszta pisalem jakis
    > czas temu o swoich doswiadczeniach...

    Takie nastawienie pomaga Ci w formułowania negatywnego sądu także w tym
    wątku, prawda? :)

    pzdr
    topjes

  • 13. Data: 2005-07-11 14:43:50
    Od: " " <n...@g...pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> napisał
    (a):

> [...]
    > Ja bym w opisanej sytuacji nie odpuscil.
    >
    > A ze Multibank do dupy wyjatkowo jest to sie zgodze, zreszta pisalem jakis

    Z rozwiazan, ktore zasugerowales skorzysta firma, ktora dba o klienta
    (zjawisko OBCE dla MB).

  • 14. Data: 2005-07-11 14:44:01
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <l...@o...pl> napisal(a):

    > Niekoniecznie. Rownie dobrze mogl ktos wybrac takie 5000 EUR za jakas
    > tam oplata.

    To niech trzymają 10k. Albo 20k. I na bieżąco uzupełniają. To jest
    chyba bank (no, ja wiem, że to jest popierdułka a nie bank, ale w
    końcu sami siebie nazywają bankiem ;), a nie agencja pożyczek-chwilówek
    dla bezrobotnych i takie sumy na miejscu nie rzucają go na kolana, prawda?

    > Ciekawe czy mozna zadzwonic do placowki i dowiedziec sie czy wyplata
    > bedzie mozliwa - tzn, czy udostpnia przez telefon dane o zasobnosci
    > skarbonki :-)

    Wiesz, Multibank jest takim wspaniałym bankiem, którego polityka
    korporacyjna zabrania udostępniania telefonów do poszczególnych
    oddziałów. Jednym słowem nigdy niczego się nie dowiesz. Jest tylko
    Multilinia, która zawsze ma inne zdanie niż pracownicy w oddziałach i w
    zasadzie już przestałem tam dzwonić, żeby się czegoś dowiedzieć, bo w
    oddziale się i tak zawsze okazuje, że jest inaczej niż mówili.
    --
    Samotnik

  • 15. Data: 2005-07-11 14:54:16
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    <n...@g...pl> wrote:

    > pieprzone infolinie, help line, hot line, sex line i inne takowe twory. Nie

    > i czesto kryja swoja niekompetencje, ze wydra na Ciebie paszcze. Piprzenie

    > jest tylko i wylacznie marketingowym belkotem, ktory kryje chujowa wrecz
    > obsluge w MB, ktory jest do dupy.

    Temu Panu juz podziekujemy...

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 16. Data: 2005-07-11 14:55:42
    Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>

    "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message

    > To niech trzymają 10k. Albo 20k.

    A jak ktoś wypłaci 20k? ;) Spkojnie :)

    pzdr
    topjes

  • 17. Data: 2005-07-11 14:56:04
    Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>

    "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> wrote in message

    Nie

    Piprzenie

    > Temu Panu juz podziekujemy...

    To grupowy troll. Olej go :)

    pzdr
    topjes

  • 18. Data: 2005-07-11 14:57:59
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <l...@o...pl> napisal(a):
    > A gdyby Ci powiedziala, ze jest, a w ciagu 10 minut przyszli by
    > klienci i oproznili kase? Zdazenie losowe.

    Ech... Pamiętasz "Misia"?

    -----------------------------------
    Scena 6: (przy drodze)

    [Milicjant czyta poradnik]
    Szczupak: A gdyby tu było przedszkole w przyszłości ... i wasz synek
    mały przechodził ... w przyszłości. A gdyby tu było nagle przedszkole w
    przyszłości i wasz synek mały tędy przechodził w przyszłości, którego
    jeszcze nie macie. Więc nie mówcie mi, że siedzi z tyłu !!!
    -----------------------------------

    > Mowiesz o przelaniu euro na rachunek pln - nie mogles tego zrobic na
    > miejscu?

    Ależ mogłem, tylko że już i tak straciłem czas i kasę na paliwo na
    dojazd tam! No i w końcu przyjechałem po euro, a nie po złotówki! Gdybym
    chciał złotówki, to w ogóle nie byłoby sprawy - przelałbym od razu i
    wyciągnął z bankomatu idąc rano po bułki.
    --
    Samotnik

  • 19. Data: 2005-07-11 14:58:54
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl> napisal(a):

    > A jak ktoś wypłaci 20k? ;) Spkojnie :)

    Co, mam jeszcze raz zacytować? Proszę bardzo ;-)

  • 20. Data: 2005-07-11 15:02:53

    > To grupowy troll. Olej go :)

    Oczywiscie, bo nie przytakuje orkiestrze na forum, jakim to cudownym bankiem
    jest chujowy MB.

    W poprzednim wcieleniu byles chyba sbekiem.