  • 1. Data: 2005-07-11 07:10:35
    Temat: Millenium-jak długo na kredyt?
    Od: "zainteresowana" <w...@o...pl>

    Witajcie!
    Czy może ktoś z Was orentuje się jak długo w praktyce czeka się
    na rozpatrzenie wniosku kredytowego (kredyt hipoteczny) w Banku Millenium, a
    dokładniej refinansowanie (przeniesienie tego kredytu z innego Banku).?

    Z góry dzięki !

  • 2. Data: 2005-07-13 23:10:33
    Temat: Re: Millenium-jak długo na kredyt?
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Jul 2005 09:10:35 +0200, zainteresowana
    <w...@o...pl> napisał:

> [...]
    > Millenium, a
    > dokładniej refinansowanie (przeniesienie tego kredytu z innego Banku).?

    Jak bardzo dobrze pójdzie to trzy tygodnie a jak słabiej to znam
    przypadki kilkumiesięczne. A co najśmieszniejsze nie do końca da się te
    różnice wytłumaczyć racjonalnie
    Powodzenia

  • 3. Data: 2005-07-14 08:16:13
    Od: "pegad" <p...@w...pl>

    Zbigniew wrote:
> [...]
    Ja czekam juz trzeci tydzień...

  • 4. Data: 2005-07-14 10:50:28
    Od: "Basia K" <B...@p...onet.pl>

    Witaj
    My procedure przygotowawczą rozpoczeliśmy w pierwszych dniach kwietnia.
    Wczoraj zrobili nam przelew na ten drugi bank. Zgroza !!
    Zawsze o czymś zapominali, teraz nas wrobili w podwójne placenie za wpis
    do ksiegi wieczystej. Brak mi słów...
    BASIA

  • 5. Data: 2005-07-15 05:48:45
    Od: "pegad" <p...@w...pl>

    Basia K wrote:
    > Witaj
    > My procedure przygotowawczš rozpoczeliœmy w pierwszych dniach
    > kwietnia. Wczoraj zrobili nam przelew na ten drugi bank. Zgroza !!
    > Zawsze o czymœ zapominali, teraz nas wrobili w podwójne placenie za
    > wpis do ksiegi wieczystej. Brak mi słów...
    > BASIA
    Mam już decyzję (17 dni), ale jeszcze zażyczyli sobie informacji ze
    spółdzielni o niezaleganiu z czynszem...

  • 6. Data: 2005-07-15 09:44:09
    Od: "Basia K" <B...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pegad" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam już decyzję (17 dni), ale jeszcze zażyczyli sobie informacji ze
    > spółdzielni o niezaleganiu z czynszem...

    To dopiero początek, ja też byłam optymistycznie nastawiona na początku
    zalatwiania.
    A potem co chwila dzwonił mi telefon, że czegoś im brakuje, że czegos
    zapomnieli, że
    analityk finansowy z Warszawy nie może się rozeznać w wyciagach z mojego
    rachunku. że chcą opnię
    o moim debecie, itp. itp. A czas leci....
    BASIA

  • 7. Data: 2005-08-12 11:56:56
    Od: "pegad" <p...@w...pl>

    hurra dostałem kredyt w końcu....