    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
    Date: Mon, 11 Jul 2005 13:10:08 +0000 (UTC)

    <l...@o...pl> napisal(a):

    > To nie jest manufaktoura banknotmow, moze im sie zdazy brak akurat,
    > pech i nic wiecej.

    Tylko dlaczego zapewniali mnie na multilinii, że kasa na pewno będzie i w ogóle nie
    ma co się przejmować?

    Nie chciałem miliona EUR. Chciałem mniej niż 500. W końcu chciałem sto.
    Wstyd nie mieć w jedynym w mieście oddziale kilku tysięcy zapasu na
    nieawizowane wypłaty. Źle to świadczy o banku po prostu i nie ma co
    tutaj nawijać o manufakturze banknotów - po prostu jest to bank niepoważny,
    McBank. Zwłaszcza, że zadeklarowali się, że kasa będzie. Do oddziału mam
    15 km w jedną stronę, w dwie 30, auto mi pali 12l benzyny na 100, czyli
    spaliłem 4l benzyny, czyli 16 zł mnie kosztowała ta wycieczka. No
    zajebiście po prostu, gdyby nie naopowiadali mi głupot na multilinii, to
    bym sobie to EUR przelał na rachunek w PLN i na tych wszystkich
    przewalutowaniach stracił mniej. Teraz i tak muszę to zrobić (no bo jaką
    mam gwarancję, że następnym razem kasa będzie?! A multilinia odmówiła
    awizowania takiej niskiej kwoty!!!), ale 16 zł jestem już w plecy.

    W połączeniu z moimi wcześniejszymi przygodami z tym McBankiem tworzy
    się naprawdę obraz nędzy, rozpaczy, bałaganu i niekompetencji.
    W mojej 1,5 rocznej historii posiadania tam rachunków zadowolony z tego
    banku byłem raz - po tym, jak sprawnie założyłem te rachunki u miłej i
    ładnej panienki. Niestety radość szybko minęła, kiedy na wyciągach
    zobaczyłem moje dane adresowe z błędami, mimo poprawnych danych na
    umowie... Potem juz było coraz gorzej, mógłbym cały wieczór opowiadać
    różne mniej i bardziej śmieszne historie z Multi związane... Użeram
    się z nimi dla darmowych przelewów, dobrych kursów walut, a głównie
    dlatego, że nie chce mi się przenosić rachunku dla DG gdzie indziej,
    bo to wiąże się z kupą aktualizacyjnych papierów w US i ZUS,
    koniecznością poinformowania kontrahentów, wyrzuceniem zapasu
    papieru firmowego itd.
    --
    Samotnik