  • 1. Data: 2005-07-10 16:46:30
    Temat: Re: nr rachunku bankowego i weryfikacja wlasciciela ??
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    sandokan wrote:
    > witam
    > czy banki nadal weryfikuja czy nazwa wlasciciela nr rachunku
    > bankowego, na jaki dokonujemy przelew zgadza sie z tym co napisalismy
    > na przelewie ??

    Juz dawno nie, chyba, ze cos tam sie zacznie piep... ;) I zazwyczaj ten fakt
    jest zapisany w umowie rachunku.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-07-10 16:47:39
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    witam
    czy banki nadal weryfikuja czy nazwa wlasciciela nr rachunku bankowego, na
    jaki dokonujemy przelew zgadza sie z tym co napisalismy na przelewie ??

    rozumiem, ze weryfikacji dokonuje bank tej osoby, na ktora dokonujemy
    przelew.
    jak dlugo taka kasa bladzi ??

    pzd

    --
    Z rozmów naszych wynika idea jakiej jeszcze nie bylo

  • 3. Data: 2005-07-10 19:27:25
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to niedziela, 10 lipca 2005 18:46, gdy Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a) coś na pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Juz dawno nie, chyba, ze cos tam sie zacznie piep... ;) I zazwyczaj ten
    > fakt jest zapisany w umowie rachunku.

    Ale pewnie w razie reklamacji łatwiej ją uzyskać, jeśli dane się nie
    zgadzają. Mylę się?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 4. Data: 2005-07-10 19:58:12
    Od: "ralph" <r...@n...pl>

    napisał w wiadomości news:darjfb$t3u$1@news.onet.pl...

    > Juz dawno nie, chyba, ze cos tam sie zacznie piep... ;) I zazwyczaj ten
    > fakt jest zapisany w umowie rachunku.

    Dawno temu to moze i nie weryfikowali, a teraz na pewno weryfikuja. Osoba na
    ktora jest robion przelew musi byc uprawniona do rachunku na ktory przelew
    jest robiony. Moze przejdzie przelew z pomylka w adresie, ale jesli imie i
    nazwisko nie beda sie zgadzac przelew zostanie odeslany do anku nadawcy.

    Pozdrawiam
    rafał

  • 5. Data: 2005-07-10 20:02:28
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    ralph napisał(a):

> [...]
    > nazwisko nie beda sie zgadzac przelew zostanie odeslany do anku nadawcy.

    Skąd takie sensacyjne wiadomości??
    Masz może konto w PKO BP?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 6. Data: 2005-07-10 20:03:35
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    ralph wrote:

> [...]
    > ktory przelew jest robiony. Moze przejdzie przelew z pomylka w
    > adresie, ale jesli imie i nazwisko nie beda sie zgadzac przelew

    Dawno tu nie zaglądałem, ale trudno mi uwierzyć,
    żeby oprócz numeru coś jeszcze było weryfikowane.
    Mam nadzieję, że ktoś zweryfikuje "ralpha".

  • 7. Data: 2005-07-10 20:22:30
    Od: Spider <...@...c>

> [...]
    > nazwisko nie beda sie zgadzac przelew zostanie odeslany do anku nadawcy.
    oj, glupoty piszesz, ilez to przelewow otrzymalem na imie i nazwisko
    panienskie zony na moje konto, w roznych zreszta bankach, nawet przelewy
    prezesa otrzymywalem
    spid

  • 8. Data: 2005-07-10 20:26:43
    Od: "DJ" <d...@p...pl>

    Użytkownik "ralph" <r...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nazwisko nie beda sie zgadzac przelew zostanie odeslany do anku nadawcy.

    Koleżanka z pracy twierdziła to samo. Więc nie dalej niż 2 tygodnie temu
    przelałem jej 1 zł, jako jej nazwisko wpisałem "Myszka Miki", tytułem:
    "Bilet do Disneylandu". Przeszło beż żadnego problemu. Konto mam w Lukasie,
    ona o ile dobrze pamiętam w Millennium.

    Pozdr
    DJ

  • 9. Data: 2005-07-10 20:31:35
    Od: SebastianB <p...@t...pl>

    Śłąski sprawdza i z tego co wiem inteligo też. Mbank na pewno nie !!!

  • 10. Data: 2005-07-10 20:34:32
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Jul 2005 21:58:12 +0200,
    osoba podpisana: ralph <r...@n...pl>
    napisała:

    [...]
> [...]
    > nazwisko nie beda sie zgadzac przelew zostanie odeslany do anku nadawcy.
    "ale masz jakieś wsparcie" ?

    KJ
    (Poza przelewami wewnętrznymi w Nordei)

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y