  • 81. Data: 2005-07-14 12:16:38
    Temat: Re: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > wypisujesz > te swoje bzdurne historyjki ?
    >
    > Kochany, wpierw wyzwałeś mnie od kurwiszona...

    Moze zapanujesz najpierw nad swoim czytnikiem, bo cos ci sie roi...

    > ... A teraz pociskasz farmazony. Spróbuj odpowiedzieć MERYTORYCZNIE na
    > moje
    > pytanie. Powtórzę - jeśli poprzednio było napisane za małą czcionką - "Jak
    > pracownik banku ma dokonać operacji zakupu waluty w kantorze?" Jak sobie
    > wyobrażasz? Tylko nie pisz, że ma iść i kupić bo padnę ze śmiechu :))))
    > Pytam o więcej szczgółów.

    A co mam ci napisac...
    Czego w zwrocie 'isc i kupic' nie rozumiesz? Ktorego konkretnie etapu?

    MAd Hat
    ter

  • 82. Data: 2005-07-14 13:06:19
    Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>

    > A co mam ci napisac...
    > Czego w zwrocie 'isc i kupic' nie rozumiesz? Ktorego konkretnie etapu?

    Nic, nic :)))) Lubię Twoje podejście do życia :) O księgowaniu operacji
    pewnie nic nie słyszałeś ;)

    tojpes

  • 83. Data: 2005-07-14 13:10:48
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > Nic, nic :)))) Lubię Twoje podejście do życia :) O księgowaniu operacji
    > pewnie nic nie słyszałeś ;)

    Uslysze jakies przepraszam spomiedzy tego belkotu...
    Ze dwa mi jestes winny...

    MAd Hat
    ter

  • 84. Data: 2005-07-14 13:36:55
    Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>

    "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> wrote
    in message news:db5o2q$ac6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Uslysze jakies przepraszam spomiedzy tego belkotu...
    > Ze dwa mi jestes winny...

    Rzeczywiście nastąpiła pomyłka z Grzegorzem Szczepanikiem. Więc nie Ty mnie
    od kurwiszonów wyzywałeś.

    Dalej czekam na ten cudowny przepis na kupno walut w kantorze przez
    pracownika banku.

    topjes

  • 85. Data: 2005-07-14 13:57:53
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

> [...]
    > mnie
    > od kurwiszonów wyzywałeś.
    >
    > Dalej czekam na ten cudowny przepis na kupno walut w kantorze przez

    O nie, jeden cudowny przepis dlaczego bank ma wyplacac pieniadze na zadanie
    juz dostales, po czym schowales glowke w piasek.

    Teraz Ty nam tu ladnie opiszesz dlaczego wspolpraca dwoch legalnie
    dzialajacych podmiotow gospodarczych nie jest Twoim zdaniem mozliwa.

    Chcialbym bardzo poznac sposob myslenia czlowieka, ktory holduje zasadzie,
    ze bank moze wyplacic mu jego pieniadze, tylko wtedy gdy akurat bedzie mial
    cos w kasie... a jak bank dzisiaj nie ma, to wlasciciel pieniedzy ma
    spierdalac w podskokach... i moze niech wroci jutro...

    MAd Hat
    ter

  • 86. Data: 2005-07-14 14:04:07
    Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>

    "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> wrote
    in message news:db5qqv$21o$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > O nie, jeden cudowny przepis dlaczego bank ma wyplacac pieniadze na
    zadanie > juz dostales, po czym schowales glowke w piasek.

    Nie, nie podałeś żadnego przepisu. Piszesz zwykłe banały. Nie potrafię sobie
    wyobrazić takiej operacji kasowej nawet - jak by to miało zostać
    zaksięgowane? Ale to sprytnie przemilczasz.

    > Teraz Ty nam tu ladnie opiszesz dlaczego wspolpraca dwoch legalnie
    > dzialajacych podmiotow gospodarczych nie jest Twoim zdaniem mozliwa.

    Nie sądzę byśmy wyczerpali wszystkie podstawy prawne do tej sytuacji,
    prawda? Pewnie nawet nie wiesz, że bank nie posiada takiej gotówki aby
    wypłacić pieniądze wszystkim chętnym gdyby chcieli wypłacić na raz. Ale dla
    Ciebie życie jest prostę. Ja chcę - ja mam.

    > Chcialbym bardzo poznac sposob myslenia czlowieka, ktory holduje zasadzie,
    > ze bank moze wyplacic mu jego pieniadze, tylko wtedy gdy akurat bedzie
    mial > cos w kasie...

    Hmmm, a kto to?

    > a jak bank dzisiaj nie ma, to wlasciciel pieniedzy ma
    > spierdalac w podskokach... i moze niech wroci jutro...

    ooo "spierdalać" - w sumie niedaleko Ci poziomem do tych "kurwiszonów" -
    niestety :/

    topjes

  • 87. Data: 2005-07-14 14:15:40
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > zadanie > juz dostales, po czym schowales glowke w piasek.
    >
    > Nie, nie podałeś żadnego przepisu. Piszesz zwykłe banały.

    Widze, ze sobie nie radzisz z czytnikiem i ci sie watki myla. Jeszcze raz...

    §34.1. Posiadacz Rachunku może swobodnie dysponować środkami pieniężnymi do
    wysokości salda dostępnego rachunku
    §52. Wypłaty z Rachunku można dokonać do wysokości dostępnych środków, w
    walucie Rachunku.

    > Nie potrafię sobie
    > wyobrazić takiej operacji kasowej nawet - jak by to miało zostać
    > zaksięgowane? Ale to sprytnie przemilczasz.

    Nie moja wina, ze wyobraznie masz jaka masz...

    > Nie sądzę byśmy wyczerpali wszystkie podstawy prawne do tej sytuacji,
    > prawda? Pewnie nawet nie wiesz, że bank nie posiada takiej gotówki aby
    > wypłacić pieniądze wszystkim chętnym gdyby chcieli wypłacić na raz.

    Robisz sie coraz bardziej zabawny. Powiedz, ile masz lat?

    > Ale dla
    > Ciebie życie jest prostę. Ja chcę - ja mam.

    Nie. Zawarlismy umowe. Ja i bank. Obie strony respektuja. Strona, ktora
    pozwoli sobie zlamac warunki placi odszkodowanie. Takie lub inne.
    Zrozumiesz to wreszcie, ze lamiac zapisy umowy trzeba poniesc
    konsekwencje???

    > mial > cos w kasie...
    >
    > Hmmm, a kto to?

    Jak widac z dyskusji: TY

    > ooo "spierdalać" - w sumie niedaleko Ci poziomem do tych "kurwiszonów" -
    > niestety :/

    Nigdy nie ukrywalem, ze nie urodzilem sie grzecznym chlopcem...
    Ale lepsze to niz zyc na kolanach i wyplacac pieniadze, wtedy gdu akurat
    bank bedzie mial w kasie, a nie wtedy gdy sa potrzebne....

    Mad Hat
    ter

  • 88. Data: 2005-07-14 14:32:32
    Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>

> [...]
    do
    > wysokości salda dostępnego rachunku
    > §52. Wypłaty z Rachunku można dokonać do wysokości dostępnych środków, w

    Fajny przepis na księgowanie pieniedzy z kantoru w księdze banku :) ROTFL :)

    > Robisz sie coraz bardziej zabawny. Powiedz, ile masz lat?

    7 :)

    dla mnie EOT

    topjes

  • 89. Data: 2005-07-14 14:41:20
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

> [...]
    > do
    >
    > Fajny przepis na księgowanie pieniedzy z kantoru w księdze banku :) ROTFL

    Juz wczesniej zaobserwowalem, ze czytanie ze zrozumieniem to sztuka dla
    Ciebie obca...

    > 7 :)

    Hehehe... przypusczam, ze gora 2x, moze 3x tyle...
    Syndrom komputera z modemem na koniec roku...zeby chociaz swiadectwo bylo
    dobre, a tu lypa :)))))

    > dla mnie EOT

    No tak, lep w piach i do nastepnego watlku...

    MAd Hat
    ter