    From: K.N. <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
    Date: Mon, 11 Jul 2005 15:49:30 +0200
    Sender: l...@o...pl@host-81-190-96-243.gdynia.mm.pl

    >Tylko dlaczego zapewniali mnie na multilinii, że kasa na pewno będzie i w ogóle nie
    >ma co się przejmować?

    Bo teoretycznie powinna byc. Tak samo jak w kazdym bankomacie, ale
    zdazaja sie przeciez wypadki, ze brakuje...

> [...]
    >McBank. Zwłaszcza, że zadeklarowali się, że kasa będzie. Do oddziału mam
    >15 km w jedn? stronę, w dwie 30, auto mi pali 12l benzyny na 100, czyli
    >spaliłem 4l benzyny, czyli 16 zł mnie kosztowała ta wycieczka. No
    >zajebi?cie po prostu, gdyby nie naopowiadali mi głupot na multilinii, to
    >bym sobie to EUR przelał na rachunek w PLN i na tych wszystkich
    >przewalutowaniach stracił mniej. Teraz i tak muszę to zrobić (no bo jak?
    >mam gwarancję, że następnym razem kasa będzie?! A multilinia odmówiła
    >awizowania takiej niskiej kwoty!!!), ale 16 zł jestem już w plecy.

    A gdyby Ci powiedziala, ze jest, a w ciagu 10 minut przyszli by
    klienci i oproznili kase? Zdazenie losowe.
    Mowiesz o przelaniu euro na rachunek pln - nie mogles tego zrobic na
    miejscu?
    Nastepnym razem 501 euro.

> [...]
    >ładnej panienki. Niestety rado?ć szybko minęła, kiedy na wyci?gach
    >zobaczyłem moje dane adresowe z błędami, mimo poprawnych danych na
    >umowie... Potem juz było coraz gorzej, mógłbym cały wieczór opowiadać
    >różne mniej i bardziej ?mieszne historie z Multi zwi?zane... Użeram
    >się z nimi dla darmowych przelewów, dobrych kursów walut, a głównie
    >dlatego, że nie chce mi się przenosić rachunku dla DG gdzie indziej,
    >bo to wi?że się z kup? aktualizacyjnych papierów w US i ZUS,
    >konieczno?ci? poinformowania kontrahentów, wyrzuceniem zapasu

    No coz, jesli masz faktycznie takie zle doswiadczenia to zmien bank i
    juz.

    Pzdr.
    Lack