  • 1. Data: 2005-07-11 11:56:25
    Temat: przyjmowanie mikroplatnosci z zagranicy
    Od: compbatant

    witam,
    poszukuje systemu pozwalajacego przyjmowac nieduze pieniadze z zagranicy,
    niestety jako kraj 3 swiata paypal oferuje (i to dopiero od niedawna) tylko wysylanie
    pieniedzy zagranice a nie ich odbieranie :/ Szukalem tez czegos o zalozeniu konta
    baknowego w USA, ale tez nie wyglada to na dobre rozwiazanie.
    W tej chwili natknalem sie na http://allpay.pl/index.php?show=13&m=2
    czy to najlepsze rozwiazanie?
    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2005-07-11 12:40:23
    Temat: Re: przyjmowanie mikroplatnosci z zagranicy
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > W tej chwili natknalem sie na http://allpay.pl/index.php?show=13&m=2
    > czy to najlepsze rozwiazanie?

    Tak

    Pozdr.,
    Piotr

  • 3. Data: 2005-07-11 13:24:02
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    <compbatant> wrote in message news:20050711135625.22a81ba7@compbatant...
    > W tej chwili natknalem sie na http://allpay.pl/index.php?show=13&m=2
    > czy to najlepsze rozwiazanie?

    Zalezy za co, od kogo, jak czesto, ile i czy klienci sa przypadkowi czy tez
    to Twoi znajomi. Czasami allpay w ogóle nie wchodzi w rachube, czasami
    zapelnie wystarczy.

    Vizvary Istvan

  • 4. Data: 2005-07-11 14:10:13
    Od: compbatant

    On Mon, 11 Jul 2005 15:24:02 +0200
    "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > to Twoi znajomi. Czasami allpay w ogóle nie wchodzi w rachube, czasami

    przypadkowe osoby, kilka wplat w miesiacu, kwota okolo 10euro,
    osoby z calego swiata
    pozdrawiam,

  • 5. Data: 2005-07-11 14:36:24
    Od: " " <n...@g...pl>

    compbatant napisał(a):

> [...]
    kon
    > ta
    > baknowego w USA, ale tez nie wyglada to na dobre rozwiazanie.

    Polecil mi ktos stad pare dni temu: www.moneybookers.com

    Jeszcze nie probowalem, wiec nie wiem jak w praktyce chodzi.

  • 6. Data: 2005-07-11 19:20:13
    Od: maHo <m...@p...net>

    compbatant wrote:
> [...]
    wysylanie
    > pieniedzy zagranice a nie ich odbieranie :/

    Tzn PayPal nie pozwala przyjmować pieniędzy na paypalowe konto, czy
    tylko nie pozwala wybierać ich na konto bankowe?.

    pozdrav

    maHo