  • 1. Data: 2005-07-11 05:05:21
    Temat: KK jak najszybciej?
    Od: Piotrek <p...@p...pl>

    Witam,

    potrzebuję jak najszybciej karty, która umożliwi mi wykonanie płatności
    w Internecie. Karty potrzebuję jak najszybciej, ale jest mi potrzebna do
    wykonania tylko jednej płatności, potem chciałbym z niej zrezygnować.
    Mam stałe zatrudnienie ale zarobki nie są zbyt wysokie, raczej nie
    otrzymam nigdzie Classica. Natomiast słyszałem, że jest możliwość
    otrzymania karty kredytowej zabezpieczonej lokatą terminową. Nie wiem
    tylko jak w tym wypadku wygląda rezygnacja z takiej karty? Czy lokata
    może być wtedy zerwana i z jakimi opłatami się to wiąże? Pytanie brzmi:
    gdzie mógłbym uzyskać taką kartę w najkrótszym czasie i w jaki sposób
    zrezygnować z niej żeby wyszło to jak najtaniej? Słyszałem kiedyś, że
    jest możliwość zrezygnowania z umowy o kartę kredytową w ciągu 30 dni od
    dnia zawarcia umowy bez żadnych konsekwencji finansowych, tylko czy
    jeśli wykonam jakąś transakcję taką kartą, to nadal będę mógł skorzystać
    z takiego rozwiązania? I czy regulują to jakieś przepisy?
    Niestety nie mam nikogo znajomego z kartą kredytową, więc dla tej jednej
    płatności muszę tak kombinować i bardzo proszę o pomoc, bo jestem
    strasznym laikiem w tym temacie.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2005-07-11 06:12:58
    Temat: Re: KK jak najszybciej?
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>

    Piotrek wrote:
> [...]
    > jednej płatności muszę tak kombinować i bardzo proszę o
    > pomoc, bo jestem strasznym laikiem w tym temacie.

    Zastanów się czy nie wystarczy ci Visa Electron Inteligo.

    Natomiast kiedyś rozwiązałem podobny problem za pomocą
    znajomego z KK, dałem mu pieniądze, zrobił płatność,
    postawiłem piwo i wszyscy byli zadowoleni :-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz Szczepanik

  • 3. Data: 2005-07-11 06:19:22
    Od: Piotrek <p...@p...pl>

    Grzegorz Szczepanik napisał(a):

    > Zastanów się czy nie wystarczy ci Visa Electron Inteligo.

    Podejrzewam, że wystarczy, ale ile czasu mija od złożenia wniosku o
    otwarcie konta do otrzymania karty w Inteligo?

    Pozdr.
    Piotrek

  • 4. Data: 2005-07-11 06:24:17
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    Piotrek <p...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > Niestety nie mam nikogo znajomego z kartą kredytową, więc dla tej jednej
    > płatności muszę tak kombinować i bardzo proszę o pomoc, bo jestem

    znajdz wsrod znajmoych kogos z karta kredytową Citi i niech zamowi Ci przez
    telefon karte dodatkową - w 4 dni będziesz miał prawdziwą kredytówke, a po
    płatności ją zmakniecie i po sprawie

  • 5. Data: 2005-07-11 06:36:37
    Od: Piotrek <p...@p...pl>

    Seba napisał(a):

    > znajdz wsrod znajmoych kogos z karta kredytową Citi i niech zamowi Ci przez
    > telefon karte dodatkową - w 4 dni będziesz miał prawdziwą kredytówke, a po
    > płatności ją zmakniecie i po sprawie

    Dzięki za dobre chęci, ale gdybym miał znajomego z kartą kredytową nie
    miałbym żadnego problemu. Znalazłem jeszcze kartę pre-paid BZWBK, ale
    tam jest limit do 500 zł. Jak na złość moja transakcja będzie miała
    wysokość 515 zł. Czy ktoś może wie, czy ta karta umożliwia w praktyce
    płatności w internecie, i jak jest z tym przekroczeniem limitu? W
    regulaminie napisali, że zastrzegają sobie prawo odrzucenia takiej
    transakcji, ale jak to wygląda naprawdę, jeśli kwota transakcji tylko
    nieznacznie przekracza limit?

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 6. Data: 2005-07-11 06:45:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Piotrek wrote:
    ale jak to wygląda naprawdę, jeśli kwota transakcji tylko
    > nieznacznie przekracza limit?

    nie przejdzie autoryzacji nawet jak będzie 500.01

  • 7. Data: 2005-07-11 07:07:54
    Od: " " <n...@g...pl>

    Piotrek <p...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > Niestety nie mam nikogo znajomego z kartą kredytową, więc dla tej jednej
    > płatności muszę tak kombinować i bardzo proszę o pomoc, bo jestem

    Otwierasz konto walutowe w EUR w BZWBK, przy otwarciu dokumentujesz min. 6-
    miesieczny okres wspolpracy z innym bankiem i skladasz wniosek, o Master
    Card debetowa, wypukla, wydawana do tegoz konta. Do odbioru w oddziale w
    ciagu 7 dni. Mozna placisz w intenecie, konto prowadzone gratis, wiec moze
    warto taka karte zatrzymac na ewentualne przyszle platnosci internetowe?

  • 8. Data: 2005-07-11 07:10:23
    Temat: VISA ELECTRON Inteligo
    Od: " " <n...@g...pl>

    Czy to jest debetowka, ktora moge placic w sieci, czy KK plaska?

  • 9. Data: 2005-07-11 08:14:52
    Temat: Re: VISA ELECTRON Inteligo
    Od: "Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty" <r...@s...org>

    >Czy to jest debetowka, ktora moge placic w sieci, czy KK plaska?

    Naucz się korzystać z googla, trollu. I nie zawracaj ludziom głowy pierdołami
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 10. Data: 2005-07-11 08:21:12
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?Wujek=20Staszek=20Mistrz=20Ci=EAtej=2
    0Riposty?= <r...@s...org>
    napisał(a):

    > Naucz się korzystać z googla, trollu. I nie zawracaj ludziom głowy
    pierdołami

    Fukc yourself, koles.