  • 21. Data: 2002-01-04 00:24:48
    Temat: Re: [BZWBK] BRAWA!!!
    Od: "Wookasch" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Szymon Juraszczyk" <s...@j...com> napisał

    > Polecenie zapłaty (direct debit) to co innego niż zlecenie stałe. Jest
    > 'deczko' bardziej współczesne pod
    > względem technicznym... No ale dzięki za info, mimo wszystko :-)

    Taaak wieemm... napisalem tak tylko przykladowo :)
    Ale na polecenie zaplaty to bym sie nie zdecydowal.
    O ile dobrze pamietam, to nad tym sie za bardzo nie ma kontroli. Tzn. bylem
    akurat w oddziale BZWBK i jakas kobieta sie klocila z niedysponentka,
    poniewaz Canal+ pobieral za pomoca polecenia zaplaty kase z jej konta, a Ona
    nie mogla zabronic bankowi wysylania tych pieniedzy, chociaz to bylo jej
    konto. Zakonczenie swiadczenia tej uslugi musialo "wyjsc" od Canal+. Od razu
    mowie, ze nie wiem dokladnie na jakiej zasaadzie polecenie zaplaty
    fukncjonuje - pisze tylko o prawdziwej sytuacji jaka wystapila w jednym z
    warszawskich oddzialow BZWBK.

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 22. Data: 2002-01-04 01:14:30
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wookasch" <w...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:a12nbb$jdt$1@news.telbank.pl...

    > Ponad rok temu placilem rachunki z IDEI za
    pomoca zlecenia stalego (tak to
    > sie nazywalo) - tzn. IDEA przesylala fakture do
    WBK, a bank placil. No i
    > niestety raz bylo tak, ze bank nie dostal
    faktury, IDEA nie dostala kasy i
    > chcieli mi zablokowac telefon. Sam musialem za
    tym biegac, lacznie z wizyta
    > w salonie IDEI i zalatwieniu, ze wysla ponownie
    fakture do banku i zostawia
    > notatke dla dzialu windykacji, zeby nie blokowac
    telefonu. Fakture wyslali,
    > telefon zdarzyli zablokowac a notatki ktos w
    IDEI nie zauwazyl - od tego
    > czasu mam telefon w innej sieci. Rachunki place
    sam przelewem z BZWBK -
    > zawsze dochodza.

    No dobra, a jakbyś realizował to PZ to jedyne co
    by do ciebie należało (i o co mogłyby miec strony
    pretensję do ciebie) to brak kasy na koncie ?

    Sark

  • 23. Data: 2002-01-04 01:20:40
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wookasch" <w...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:a12spc$l8k$1@news.telbank.pl...

> [...]
    > poniewaz Canal+ pobieral za pomoca polecenia
    zaplaty kase z jej konta, a Ona
    > nie mogla zabronic bankowi wysylania tych

    To ciekawe. Kedys, chyba było to w pekao sa
    czytałem ulotke że w przypadku pz masz możliwość
    zanegowania/zareklamowania ostaniej opłaty i bank
    ci ja zwraca

> [...]
    > mowie, ze nie wiem dokladnie na jakiej zasaadzie
    polecenie zaplaty
    > fukncjonuje - pisze tylko o prawdziwej sytuacji

    No cóż, gdyb rzeczywiście ta inicjatywa miała
    wyjśc od C+ to kobieta mogła sie bronic
    opróżnieniem swojego konta/niezasilaniem go, tak
    mi sie wydaje.

    Sark

  • 24. Data: 2002-01-04 01:24:49
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    <s...@j...com> napisał w wiadomości
    > Sam robisz te przelewy? Pytałem o polecenie
    zapłaty.

    Chyba jednak pytasz o dwie rzeczy. Przelewy to
    pewnie robi sam np. z konta 24 (ma zdefiniowane w
    oddziale a w internecie tylko wstawia kwotę) lub
    24+ z tokenem i wtedy ma dowolność co do
    definiowania odbiorcy jak i kwoty siedząc przy
    kompie w domu. A polecenie zapłaty to inna sprawa.

    Sark

  • 25. Data: 2002-01-04 08:59:30
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Bob" <b...@p...pl> (news:3c34c599$1@news.vogel.pl):

    > pewnie nastapila jakas pomylka
    > lub wygrales jakis konkurs i zapomnieli cie o tym poinformowac
    > dobrze znam ten bank

    :)))) to bardzo prawdopodobne!!!

  • 26. Data: 2002-01-04 09:10:33
    Od: "blad" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "Sark"
> [...]
    >
    > No cóż, gdyb rzeczywiście ta inicjatywa miała
    > wyjśc od C+ to kobieta mogła sie bronic
    > opróżnieniem swojego konta/niezasilaniem go, tak

    nie wierzcie w takie bzdury - dales upowaznienie do PZ mozesz je cofnac
    albo wstrzymac konkretna platnosc - i to nawet do 30 dni od jej wykonania.
    Mowisz bankowi ze to PZ poszlo bezprawnie, bank ci forse natychmiast zwraca
    nie pytajac Canal+
    Ktos was chcial wpuscic w kanał ;-))
    *** blad ***

  • 27. Data: 2002-01-04 09:13:46
    Od: "blad" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "Sark"
    > No dobra, a jakbyś realizował to PZ to jedyne co
    > by do ciebie należało (i o co mogłyby miec strony
    > pretensję do ciebie) to brak kasy na koncie ?

    dokladnie - jest to gdlowny powod ze PZ nie pójdzie
    moze sie zdarzyc ze instytucja sie pomyli i kwota bedzie za duza (nie
    pamietam limitu, moze cos 1000 zl). Kwot wiekszych niz limit tez chyba ci
    nie zdejma z automatu. Ostatnio pokazywali kilka dni temu w TV fakturke z
    TPSA na ponad 7 milionow nowych zł ;-)))))
    *** blad ***

  • 28. Data: 2002-01-04 09:59:00
    Temat: Bylo: [BZWBK] BRAWA!!! jest [BZWBK] - typuje do miana najgorszego banku
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > mowie, ze nie wiem dokladnie na jakiej zasaadzie polecenie zaplaty
    > fukncjonuje - pisze tylko o prawdziwej sytuacji jaka wystapila w jednym z

    Mam PZ w BZWBK (juz niedlugo!) - pod ERE i dla C+ - o ile ERA dziala bez
    zarzutow to C+ cos szwankuje - ale to raczej wina po stronie C+ - pieniadze
    sciagaja co 2 miesiac no ale w rawidlowej wysokosci. Zarowno w w ERZE jak i
    w C+ polegalo to na wypelnieniu ich balnkietow, odeslania im tego a oni
    dopiero wysylali 1 odcinek do banku. Cyfra+ jak zwykle mialal lekki burdel i
    dzieki temu nim zaczeli sciagac to mialem ja rok gratis :-) potem sie
    upomnieli tylko o jakies 250 zl - wyslali pismo iz pobiora sobie ta kase i
    tak sie stalo.

    --
    JaKi

  • 29. Data: 2002-01-04 15:05:46
    Od: "Wookasch" <w...@w...pl>

    Użytkownik "blad" <b...@i...net.pl> napisał

> [...]
    > albo wstrzymac konkretna platnosc - i to nawet do 30 dni od jej wykonania.
    > Mowisz bankowi ze to PZ poszlo bezprawnie, bank ci forse natychmiast

    Tak jak napisalem -> nie wiem dokladnie jak dziala PZ, ale opisywalem
    sytuacje, ktora faktycznie miala miejsce i wszystko slyszalem, poniewaz
    stalem obok w..... kolejce (bo co innego mozna robic w BZWBK). Ja nic nie
    wymyslalem, taka byla sytuacja.

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 30. Data: 2002-01-04 16:34:13
    Temat: Abonament RTV
    Od: r...@w...pl (Roman k.)

    Wiem, że ten temat był już poruszany. Chciałem jednak zapytać, czy ktoś z
    Was aktualnie próbował opłacić abonament RTV z konta w e-banku. Dzisiaj
    odwiedziłem trzy poczty i na żadnej z nich nie potrafiono mi powiedzieć, na
    jakie konto płyną te pieniądze, i kto właściwie jest właścicielem tego
    konta. Po prostu "czarna dziura". Biorąc pod uwagę, że w Polsce jest kilka
    milionów gospodarstw domowych, oraz opłatę wysokości 158 zł rocznie, to ok.
    miliarda zł wsiąka w tę tajemniczą dziurę o której nikt nic nie wie (lub nie
    chce wiedzieć).

    Pozdrowienia
    Roman K.