  • 41. Data: 2002-01-11 12:04:31
    Temat: Re: [BZWBK] BRAWA!!!
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jan 11, 2002 at 12:42:31PM +0100, Max wrote:

    > A czemu nie powiesz głośno , że większość informatyków BZ daje
    > przysłowiowej du... nie stosując się do procedur i instrukcji ? Nie wspomnę

    [...]

    Czy nie mialo pojsc to prywatnie?

    Mysle ze nawet pracownicy softbanku moga sie pomylic ... ;-)

    --

    --w

  • 42. Data: 2002-01-11 12:18:21
    Od: "aquarius01" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > widoczna jako zrealizowana i wszystko jest cacy, tylko że ten zbiór
    dzienny
    > już nigdy więcej nie będzie przetworzony. Jedyny pewny sposób, to dzwonić
    do
    > oddziału, gdzie ma się rachunek i upewniać się, że przelew poszedł. Aby
    mieć
    > względną pewność proponuję wysyłać przelewy przez BZWBK24 (sic!) tak do
    > 15-tej, kiedy oddziały są jeszcze przed przetwarzaniem. Wtedy (prawie) na
    > pewno się zrealizują. Prawdopodobnie problemy znikną po konwersji do
    ICBS-a.
    > Mniej jest również problemów w oddziałach "SEZAM-owych" (dawnych WBK).

    I tu jest dobry moment aby zacząć faktycznie dyskutować, a nie pi....yć bez
    sensu. Jak widzę tych kilka linijek wyżej to oprócz tego, że chce mi się
    śmiać to jeszcze opadły mi ręce ( łubuduuuu ) - NIESTETY. Najłatwiej jest
    oczywiście zwalić winę na oprogramowanie - trudno, da się to przeżyć.
    Oczywiście nikt nie widzi swojej winy bo tak jest łatwiej. Każdy system jest
    w jakimś stopniu idiotoodporny, ale widzę, że w niektórych przypadkach ta
    "idiotoodporność" jest jeszcze zbyt mała aby ustrzec się od faktycznej
    głupoty operatora. Sympatyczny kolego weź się w końcu do roboty, włącz
    myślenie - to nie kosztuje - i powiedz szczerze, że znakomita większość
    problemów z BZ24 to TWÓJ UDZIAŁ. Mówiąc krótko dałeś koleś przysłowiowej
    dupy i stąd te wszystkie kłopoty. Mniemasz się WIELKIM Administratorem ?
    Daleko Ci do administratora. Poucz się trochę, zrozum temat a sam dojdziesz
    do wniosku co skopałeś.

    Następnym razem przed napisaniem czegokolwiek zastanów się z dziesięć razy i
    przestań ośmieszać siebie i instytucję, w której pracujesz !!!!!!!

    niepozdro

    aquarius01

    "Myślenie nie kosztuje !!!"

    P.S. Ciekawe co na tego typu wywody powiedziałby Twój pracodawca lub
    HelpDesk ?

  • 43. Data: 2002-01-11 12:39:12
    Od: "Max" <m...@p...onet.pl>

    Sprawa została poruszona na forum publicznym , więc riposta została
    puszczona też publicznie.

    Owszem. Nikt nie jest nieomylny. Ale jeżeli ktoś popełnia non stop ten sam
    błąd, to nawet do takiej osoby chyba nie dociera nawet przysłowie: " Mądry
    Polak po szkodzie ". Nieprawdaż ???

    --
    Bye

    Max

  • 44. Data: 2002-01-11 21:34:11
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl>

    co do wpadania transakcji do dnia juz przetworzonego to jest to już tylko
    sprawa informatyka, który przetwarza dzień w danym oddziale. Po prostu przed
    przetwarzaniem zatrzymuje się komunikację między BZWBK24 a ZORBĄ (pisze tu o
    oddziałach zorbowych czyli BZ).
    Komunikację wznawia się po zmienie daty w systemie na następny dzień i wtedy
    transakcja ta bez wględu na godzinę trafia do następnego dnia roboczego.

    Grześ